Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAVAT kevät/kesäkengät kokoa 28-> MISTÄ ???

15.03.2006 |

Hei,

Olen yrittänyt etsiä Kavat-merkkisiä kevät-kesäkenkiä pojallemme jo useampana keväänä ja kesänä, mutta ei ole silmiin koskaan osunut isoja kokoja.

Onko Kavatin mallistossakin sama juttu, että koot loppuvat 25-26, kuten Tepsuissa? Meidän poika tarttis vielä erittäin tukevat kengät ja siksi metsästän jo hyvissä ajoin kenkiä, ostaisin vaikka useammatkin, jos kohdalle vaan sattuisi.

Jumbon Stockalla ei ainakaan ollut oikeastaan mitään kevät-kesäkenkiä vielä tai ei ainakaan tuota isompaa kokoa, olivat varmaan viime vuoden malleja. Jumbon K-Kengästä löytyi yhdet Richterit kokoa 27, muita ei vielä ainakaan ollut tullut. Sandaaleista nyt puhumattakaan.

Auttakaa siis kanssaihmiset ja kertokaa, mihin kannattaa suunnata, kun Kavateja etsii!

KIITOS!

T: Salminakki

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä ostin kavatit Espoonkeskuksesta, Espoontorin kenkäkaupasta (on niin pieni kauppakeskus että löydät sen varmasti). Lippulaivan kenkä-Pertissä on myös, mutta kantsii ehkä soittaa ensin noihin ja tarkistaa, ettei tuu turhaa reissua!

Vierailija
2/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiolassa siinä Sokoksen takana Tapion torilla on sellainen isohko yksityinen kenkäkauppa joka aina on pelastanut meidät Kavat-ongelmista. Kokoja on ainakin 30 asti ja joitain kävelykenkämalleja myös isompina. Aikaisemmin myös Stockalla oli jonkin verran Kavateja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kavat.ebutik.se/ (sivut eivät toimi Firefoxilla kunnolla, kannattaa käyttää Exploreria)

Yhdet talvisaappaat olen tilannut, ja maksu onnistui heidän suomalaiselle tililleen. Jos olet varma oikeasta koosta eikä ole pakko sovittaa, nettikauppa on hyvä vaihotehto.

Vierailija
4/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin pojalle kokoa 31 viime vuonna ja olen nähnyt Kavateja jopa kokoa 38. Täältä meidän pikkukaupungin kenkäkaupasta ainakin löytyy runsaat valikoimat kaikkia Kavat malleja.

Vierailija
5/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettikaupan hintatasoa. Minkä hintaisia KAVATin kengät Suomessa ovat olleet, siis lähinnä nyt kesä eli kävelykengät ja sandaalit?

Nettisivuilla ei ainakaan suoraan mainittu firman suomalaista tiliä, onko vinkin antaja saanut yhteystiedot asiakaspalvelusta ? Toimituskuluista oli sanottu, että EU:n alueella 50 Kruunua.

Vähän houkutti kenkien tilaus, jos ostais useammat kerralla, niin postikulutkaan ei olis kovin paljon. Laskin Forexin kurssin perusteella, että kenkien hinta oli n. 43-50 eur.

Jos jollain on vielä lisää vinkkejä, niin tänne vaan pinoon!

Kiitos.

Vierailija
6/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavatin kenkiä mä olen ostanut ihan Stockalta ja on niitä minusta monessa muussakin paikassa. Sandaalien hinta on pikkuisen rapiat 50 euroa (meiltä jäi valitettavasti yhdet kokonaan käyttämättä... plaah) ja kävelykengät pikkuisen vajaat 60 euroa. Meillä pieneksi jääneet koot on olleet tyyliin 30-31-32, joten sitä kokoluokkaa on ainakin löytynyt hyvin ja onneksi nappasin viime kesänä jo varastoon 34 koon kengät, kun sellaiset löysin, niin on nyt pieneksi jääneiden tilalle onneksi uudet ilman kaupoissa metsästämistä.

Vierailija
7/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noihin kokoihin tulee, niin Kavatin koot ymmärtääkseni loppuvat kokoon 35 talvikengissä, joten tämän talven 33:sten jälkeen meillä ei paljon naurata enää ensi talven jälkeen... Loistavia kenkiä. Jäävät kuin uusina pieneksi, tosin meillä nyt on niin paljon kenkiä, et melkein kaikki kengät jää suht hyvässä kunnossa pieneksi.

Vierailija
8/9 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

salminakki:

Nettisivuilla ei ainakaan suoraan mainittu firman suomalaista tiliä, onko vinkin antaja saanut yhteystiedot asiakaspalvelusta ? Toimituskuluista oli sanottu, että EU:n alueella 50 Kruunua.

Minä jouduin kysymään tilausvahvistuksen saatuani miten ennakkomaksu hoituu, ja sain suomalaisen tilinumeron ja eurosumman hinnalle. Sain myös ruotsalaiset tiedot, ja maksu olisi tietysti tapahtunut kruunuina. Sitähän voi tietysti itse verrata kumpi tulee edullisemmaksi, mutta muistaakseni heidän hinnassaan oli käytetty ihan hyvää kurssia.

Minä ostin silloin tytölle Kavatin talvisaappaat, nettikaupassa oli niin nättejä malleja, joita en ole täällä kaupassa nähnyt (enkä jaksa kauppoja niin kierrelläkään). Ainakin nauhalliset talvikengät ovat nettikaupassa samoissa hinnoissa kuin täällä kaupoissa, eli 50 euron luokkaa.

Vierailija
9/9 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettiä, oliko ostos järkevä vai ei. Sitten keksin laittaa hakusanaksi tälle palstalle sanan Kavat. Sieltä sitten lävähti tämä keskustelu esille.

Nuo ostamani kengät olivat nimittäin alessa. Ovh. oli 59,90 ja nyt hinta oli sitten 20 e halvempi. Jos oikein osasin katsoa Kavatin sivuilta: http://kavat.ebutik.se/ --> promendskor --> Höst/vinter 05 ja vielä 2555 Svart.

Tämä tosiaan ensinnäkin vinkiksi kaikille kiinnostuneille. Kokoja en huomannut katsoa kauhean tarkasti, mutta itse ostin koon 28 kengät. Siellä taisi olla sekä vähän pienempiä että isompia kokoja jäljellä. Jotain toista väriäkin taisi olla.

Toiseksi olisin kiinnostunut tietämään, että kuinkahan pitkä käyttöaika tällaisille kengille tulee? Sattuuko kenelläkään ole kokemusta tällaisista vähän jykevämmistä kävelykengistä? Tietenkin jalan kasvu asettaa omat rajansa sille pitoajalle. Tosin eihän tuo Suomen suvi kauhean pitkä ja lämmin ole...

Mielelläni siis kuulisin kokemuksianne, kiitti!