Teinisarja Skam
Tääl 3-kymppinen mamma kehtaa anonyyminä myöntää seuraavansa Skam-sarjaa ja oon niin koukussa! Katoin kaks ekaa kautta ku ne löyty Areenasta ja kolmonenki löytyy google drivesta englanninkielisellä tekstityksellä, joten sen pariin seuraavaksi. Onko täällä muita sarjaa seuraavia? Tunnustakaa! :D
Kommentit (2202)
Mä oon oikeesti tosi tietämätön muslimi-kulttuurista, voiko joku kertoa millon naiset on tolleen ilman hijabia? Ovatko he kotona ilman kun ei ole vieraita ja julkisilla paikoilla sitten hijab? Vai onko se ihan miten itse päättää..tuskin.Mietin vaan kun hänen äidillä ei sitä ollut, onkohan äiti oikeasti muslimi, suostuisiko muslimi näyttelemään ilman hijabia?
Varmaan vaikutan tosi tyhmältä mutta en oikeasti tiedä..Sanan näyttelijä taitaa olla oikeastikin muslimi?
Näittekö Yousefin ja Sanan keskustelun jatkon? Flirttiä piisaa 😇
Vierailija kirjoitti:
Mä oon oikeesti tosi tietämätön muslimi-kulttuurista, voiko joku kertoa millon naiset on tolleen ilman hijabia? Ovatko he kotona ilman kun ei ole vieraita ja julkisilla paikoilla sitten hijab? Vai onko se ihan miten itse päättää..tuskin.Mietin vaan kun hänen äidillä ei sitä ollut, onkohan äiti oikeasti muslimi, suostuisiko muslimi näyttelemään ilman hijabia?
Varmaan vaikutan tosi tyhmältä mutta en oikeasti tiedä..Sanan näyttelijä taitaa olla oikeastikin muslimi?
Juuri noin, kotona voi olla ilman. Sanan näyttelijä Iman Meskini on muslimi, joten Sanaa ei tulla ilman huivia näkemään. Äidin näyttelijä tuskin on, ei muuten näyttäytyisi tv:ssä ilman
Juu juu, hyvältä vaikuttaa <3
Mutta Sana on näköjään TOOOOOSI epävarma Yousefista. Vieläkin... Nytkin sanoi äidille, ettei tiedä yhtään, tykkääkö poika hänestä takaisin. Siis mitäääh? Ai että tykkääkö?
Mä vähän pelkään, ettei siis paljon vaadita, että Sana menettää toivon Yousefin suhteen. Varmaan riittää, että just joku Yousefin entinen tyttis tulee lirkuttelemaan ja Yousef jollain tavalla hymyilee, vastaa takaisin...
Vierailija kirjoitti:
Red lobster???
Beyoncé-referenssi?
When he fuck me good, I take his ass to Red Lobster, cause I slay
When he fuck me good, I take his ass to Red Lobster, we gon slay
En katso. Luin jostain, että homopropagandaa nuorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tähän tulee ihan liian riippuvaiseksi nyt, kun katsoo pätkissä.
Ei tee mieli katsoa muita ohjelmia, kun pitää klikata, josko olisi tullut jo uusi klippi tai muuta matskua. Apuaaaaaaaa...
Järkyttävää ja ärsyttävää odottamista ollu tämäkin päivä, eikä mitään.. 😂
Ääääääääää....
Onneks en nähny kolmoskautta livenä, oisin varmaan saanu sydärin.
Vierailija kirjoitti:
En katso. Luin jostain, että homopropagandaa nuorille.
Hah, päivän paras! Että jotkut jaksaa :D
Apua mun sydän ihan pakahtui tosta uusimmasta klipistä ja viestittelystä 💖 tätä kannatti oottaa koko päivä😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tähän tulee ihan liian riippuvaiseksi nyt, kun katsoo pätkissä.
Ei tee mieli katsoa muita ohjelmia, kun pitää klikata, josko olisi tullut jo uusi klippi tai muuta matskua. Apuaaaaaaaa...
Järkyttävää ja ärsyttävää odottamista ollu tämäkin päivä, eikä mitään.. 😂
Ääääääääää....Onneks en nähny kolmoskautta livenä, oisin varmaan saanu sydärin.
Siinä tais olla se viikon tauko vielä just sen jälkee ku Isak romahtaa nähtyään Sonjan suutelevan Evenin kanssa Emman? luona kotibileissä..
Mä olisin kans romahtanu..
Kolmos kausi alkanu kevyesti kahdella klipillä, kadhella viestikeskustelulla ja yhdellä insta päivityksellä. Nyt hurraan jos tulee klippi ja keskustelu samana päivänä. Ehkä tämä tästä nopeutuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin, kotona voi olla ilman. Sanan näyttelijä Iman Meskini on muslimi, joten Sanaa ei tulla ilman huivia näkemään. Äidin näyttelijä tuskin on, ei muuten näyttäytyisi tv:ssä ilman
On monia musliminaisia, jotka eivät käytä huivia. Sanan äidin näyttelijällä on arabinimi, mutta se ei välttämättä tietenkään tarkoita, että on muslimi, varsinkaan aktiivisesti uskontoa harjoittava. Mutta voi siis olla myös muslimi, joka ei käytä huivia ja joka voi siksi olla roolissaan huivi päässä tai ilman. Iman Meskinillä on hijab myös kuvausten ulkopuolella, joten lienee epätodennäköistä, että ottaisi sen pois sarjassa (tässähän Sanalla oli tosin kotoisasti pyyhe päässä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On monia musliminaisia, jotka eivät käytä huivia. Sanan äidin näyttelijällä on arabinimi, mutta se ei välttämättä tietenkään tarkoita, että on muslimi, varsinkaan aktiivisesti uskontoa harjoittava. Mutta voi siis olla myös muslimi, joka ei käytä huivia ja joka voi siksi olla roolissaan huivi päässä tai ilman. Iman Meskinillä on hijab myös kuvausten ulkopuolella, joten lienee epätodennäköistä, että ottaisi sen pois sarjassa (tässähän Sanalla oli tosin kotoisasti pyyhe päässä).
Totta! Pahoittelut yleistyksestä, en tiedä näyttelijää niin ei olisi pitänyt sanoa onko hän sitä tai tätä.
Netistä bongattua:
Isak on samassa russebussissa kuin Pepsimax-tytöt!
(Eka kausi, eka jakso - tarkistin vielä itsekin 🙈)
Eli perjantain bussmöte Sanalla saattaa olla aika dramaa... 😱
Tässä hieman aihetta sivuten tuore uutinen, jossa kuvataan myös russekulttuurin ilmiöitä yleisesti. Uutisessa kerrotaan, että poliisi pysäytti nyt yöllä 30:lle rekisteröidyn russebussin, jossa oli 60 henkilöä. 40-vuotias kuski menetti korttinsa (tässä näkyy hyvin tämä vastuu, kuskien pitää tarvittaessa olla tosi tiukkoja).
Artikkelin mukaan oslolaiset bussit kokoontuvat öisin 24h Essolle, jossa saattavat kärhämöidä keskenään esim. heitellen toisiaan tavaroilla. Artikkelissa myös russekulttuurin muista negatiivisista puolista. Google Translator auttaa lukemisessa. - Se Norjassa asuva
http://www.aftenposten.no/osloby/Alle-skulle-med--russebuss-for-30-tatt…
Vierailija kirjoitti:
Netistä bongattua:
Isak on samassa russebussissa kuin Pepsimax-tytöt!
(Eka kausi, eka jakso - tarkistin vielä itsekin 🙈)
Eli perjantain bussmöte Sanalla saattaa olla aika dramaa... 😱
Eikö Isak naureskellutkaan Evalle sitä, että Pepsi Max -tytöt valmistelevat jo Russebussia? Eli ei siis itse ollut mukana vaan naureskeli tyttöjen "noloudelle", kun olivat kyseisestä perinteestä niin innoissaan, että pitää jo ekana lukiovuotena aloittaa suunnitteleminen... Näin ainakin olivat norjalaiset kääntäneet englanniksi tekstitetyissä versioissa. Suomeksi käännetyssä oli käännetty niin, että Isak puhui "me aloimme suunnittelemaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se mene niin että aktiivisesti uskontoa harjoittavat voivat naisporukalla olla ilman huivia mutta vieraiden miesten seurassa ei. Tuli mieleen kun joskus viime vuosina oli uutisissa että Suomen muslimiväestö haluaisi asuntoja joissa on keittiö ovien takana, että naiset voivat tehdä ruokaa ilman huiveja ja miehillä ei näköyhteyttä keittiöön. Taisi olla myös jotain puhetta omista ovista miehille ja naisille.
Sori ot.
Oli kyllä niin symppis uus klippi!<3 ei voi edelleenkään muuta kuin kehua Sanan näyttelijän taitoja! Ilmeet on niin kohillaan ja toden tuntuisia. Ja hän on aivan älyttömän kaunis nauraessaan. Tätä nauravaa puolta ei ole aiemmilla kausilla juurikaan nähty niin nyt osaa kyllä nauttia.
Tuliko kellään muulla mieleen ekan kauden Evan ja hänen äidin keskustelu Jonaksesta sohvan nurkassa myöhään illalla? Heille kävi huonosti niin jospa edes jotenkin kaukaa haettuna tämä ennustaisi Yousanalle onnellista ratkaisua. Todella kaukaa haettua tiedän mutta pitää nyt yrittää psyykata itseä, että heille ei käy huonosti:D