Saako klo 20.30 metelöidä?
Jos hiljaisuusaika alkaa klo 22.00, saako naapuri metelöidä niin kovaa, että muut eivät voi nukkua? Heille on tästä sanottu, mutta vain koventavat sitä. Eikö ole asialle mitään tehtävissä?
Kommentit (12)
Koskaan ei saa metelöidä, mutta elämisen ääniä saa kuulua 24h.
Isännöitsijälle ilmoitus tehty?
Vuokranantajalle ilmoitus tehty?
Poliisit soitettu ja tämä ilmoitettu jommalle kunmalle yllä olevalle?
Pitääkö äänet vai se että joku tekee niitä sinut hereillä?
Isännöitsijälle on ilmoitettu jo aikaa sitten, ei ole asialle tehnyt mitään. Laittanut vain huomautuksen. Juuri mietittiin, että tekeekö poliisi mitään, jos ei ole hiljaisuusaika? Tuo musiikki häiritsee. Soittelee kyllä joskus kitaraa keskellä yötä, mutta se ei häiritse ja siitä ei olla valitettu. Tuo meidän katon hakkaaminen (oma lattiansa) ja todella kova ääninen musiikki häiritsee.
Samaa itsekin tässä mietin. Naapurista helvetinmoinen huuto, taas jälleen.
En voi edes mennä soittamaan ovikelloa kun en pääse rappuun.
Alkaa kohta ihan oikeesti keittämään.
Mä sain onneksi naapurin hiljenemään. Se alkoi klo 21.00-22.10 pompottelemaan jotain palloa noin 5 minuutin ajan, kuukausi kaupalla, joka ainoa ilta. Mä sain tarpeekseni ja aloin paukuttaa harjalla mun kattoa heti kun se metelöinti alkoi. Onneksi tajusi vihjeen ja lopetti. Jos se ei olisi toiminut niin mä olisin alkanut paukuttaa harjalla joka ainoa aamu sen häirikön iloksi.
Kyllä 20.30 saa metelöidä. Juuri siihen aikaan vaimo huutaa ensimmäisen orgasminsa kourissa. Sitä peittääksemme pidämme radion täysillä päällä. Kello 22 viimeinenkin orgasmi on ohitse ja sammutamme radion.
Vierailija kirjoitti:
Samaa itsekin tässä mietin. Naapurista helvetinmoinen huuto, taas jälleen.
En voi edes mennä soittamaan ovikelloa kun en pääse rappuun.
Alkaa kohta ihan oikeesti keittämään.
Olisiko kenelläkään vinkkejä mihin ilmoittaa kun asumne evakkoasunnossa. Ilmoitanko meille asunnon vuokranneelle yritykselle, vai minne.
T. 4
Tottakai hätäkeskukseen voi soittaa, arvioivat sitten mitä tekevät.
Voi kultapieni, ei muiden tarvitse elää sinun rytmisi mukaan.
En minäkään valittanut kun tein yövuoroa ja nukuin aamut ja päivälläkkin vielä.
Hiljaisuus rulee klo 22. Mutta sitä ennen on myös vältettävä turhaa ja liian kovaa meteliä, joka selsri haittaa muiden talossa asuvien rauhaa. Jos joka ilta on metelöintiä, niin ilmoittaisin isännöitsijälle :)
Vierailija kirjoitti:
Mä sain onneksi naapurin hiljenemään. Se alkoi klo 21.00-22.10 pompottelemaan jotain palloa noin 5 minuutin ajan, kuukausi kaupalla, joka ainoa ilta. Mä sain tarpeekseni ja aloin paukuttaa harjalla mun kattoa heti kun se metelöinti alkoi. Onneksi tajusi vihjeen ja lopetti. Jos se ei olisi toiminut niin mä olisin alkanut paukuttaa harjalla joka ainoa aamu sen häirikön iloksi.
Tätäkin joskus kokeilin. Ei ollut apua :(
Ei saa. Silloin pitää katsoa otsa kurtussa päivän viralliset aivopesu-uutiset. Uutisien lopuksi pitää taputtaa ja kumartaa Sipilän kuvalle.
Voiko ilmoittaa jo tähän aikaan poliisille? Vai onko siitä mitään apua? Meillä on lapsia, jotka eivät saa unta ja itsekin pitäisi päästä jo nukkumaan, että jaksaa töissä.