Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavaani ei vaan löydy julkiterhikistä, vaikka väittää olevansa lähihoitaja!

Vierailija
09.01.2017 |

tuttuni on kuulemma nimeltään tyyliin "pirjo olivia pitkänen",
Tällaista henkilöä ei terhikistä löydy, löytyy kyllä samaa ikää oleva "pirjo kaisa marjatta pitkänen" - tyyppinen tapaus.

Eli. Valehteleeko nimensä vai ammatin vai sekä että :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin sunlaisellesi nimeni valehtelisin.

Vierailija
2/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ei ole ollut pakko rekisteröityä Valviraan, voi olla että hän ei ole rekisterissä vaikka olisikin lähihoitaja. Ei kai se nykyäänkään ole pakko, mutta ainakin kuntatyönantajat sutä vaativat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehoitaja

Vierailija
4/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne automaattisesti on tiedot siirtyneet.

Vierailija
5/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähihoitajat eivät ole julkiterhikissä.

Vierailija
6/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne minnekään automaattisesti siirry! Mun työpaikalla oli pakko rekisteröityä 2015 jos ei ollut aiemmin rekisteröitynyt. Sitä oitää siis itse hakea ja se maksaa. En usko että kaikki yksityiset sitä vaatii. Ja jos ei nykyään tee töitä lähihoitajana, niin miksi edes rekisteröityä?

Vierailija
7/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on oikeassa. Nykyisin rekisteröinti vaaditaan lähes kaikissa työpaikoissa ja koulut hakevat valmistuville oikeudet. Ennen ei ollut pakko, eikä koulutukaan asiasta huolehtineet eli jos et itse vaivautunut, asia ei hoitunut. 

Vierailija
8/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei ole automaattisesti kaikki lähihoitajat, vaikka lähihoitajia koulutukseltaan ovat.

9/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valehoitaja

Näin se on nähtävä.

Vierailija
10/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vastavalmistunut? Mun kaveri valmistui syksyllä ja vasta joulun aikaan sai sen paperin.

Vierailija
11/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin ei ole ollut pakko rekisteröityä Valviraan, voi olla että hän ei ole rekisterissä vaikka olisikin lähihoitaja. Ei kai se nykyäänkään ole pakko, mutta ainakin kuntatyönantajat sutä vaativat.

Äitini vm.41 on edelleen siellä. Ihmetyttää jos jonkun nuoremman tiedot puuttuisivat

Vierailija
12/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne minnekään automaattisesti siirry! Mun työpaikalla oli pakko rekisteröityä 2015 jos ei ollut aiemmin rekisteröitynyt. Sitä oitää siis itse hakea ja se maksaa. En usko että kaikki yksityiset sitä vaatii. Ja jos ei nykyään tee töitä lähihoitajana, niin miksi edes rekisteröityä?

Mun tiedot löytyvät sieltä, vaikka en ole edes tällä vuosituhannella tehnyt hoitsun hommia vaan olen töissä ihan toisella alalla.Enkä ole rekisteröitynyt minnekään. Jostain mun tietoni kuitenkin sinne on mennyt.

Vierailija
13/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajien ei tosiaan ole ollut pakko rekisteröityä, toisin kuin esim. sairaanhoitajien. Lähärit ei hae valviralta laillistusta, se on vain nimikesuojattu ammatti.

Vierailija
14/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuttava se sellainen on, että et edes oikeaa nimeä tiedä?

Vierailija
15/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini vm.41 on edelleen siellä. Ihmetyttää jos jonkun nuoremman tiedot puuttuisivat

Siellä ollaan loppuikä, jos sinne kerran menee. Pakko ei ole jollei halua.

Vierailija
16/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, etteikö ole ollut mukamas pakko rekisteröityä? Kyllä nyt on aika paksua juttua, itse olen niinkin vanha kuin -98 lähihoitaja ja koulu hoiti rekisteröinnin, toki siitä jotain mummonmarkkoja itse maksettiin mutta eipä edes tuolloin tullut kuuloonkaan etteikö joku olisi rekisteröitynyt. Vaikkei edes mitään julkisia terhikkejä ollut josta kaikki tutut nykyään pystyvät stalkkaamaan...

Vierailija
17/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajien ei tosiaan ole ollut pakko rekisteröityä, toisin kuin esim. sairaanhoitajien. Lähärit ei hae valviralta laillistusta, se on vain nimikesuojattu ammatti.

Mielenkiintoista että potilasturvallisuudesta ei tuon enempää välitetä. Nykyään kun ei edes työasun perusteella erota sairaanhoitajaa lähihoitajista.

Vierailija
18/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten selitätte sen että olen valmistunut 2008, en hakenut koulun kautta maksullista rekisteröintiä kun silloinse ei ollut edellytys työpaikan saannille. Vaihdoin alaa 2013 enkä ole tänä päivänäkään julkiterhikissä. Lähihoitajan paperit on silti.

Vierailija
19/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tuttava se sellainen on, että et edes oikeaa nimeä tiedä?

Semmonen, jolla on perässä stalkkeri, eikä siksi kerro oikeaa nimeä.

Vierailija
20/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan salalähihoitaja, eli ns. kaukohoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä