Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka inhoavat sälekaihtimia?

09.01.2017 |

Rumat, epäkäytännölliset... En hankkisi mistään hinnasta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin tuota mieltä nuorempana. Että rumat ja tyylittömät ja tarpeettomat. Sitten mä tajusin. Niillä todellakin saa täydellisen peiton kunhan niitä osaa käyttää. Suojaaavat auringon paahteelta ja heijastavat säteet pois aiheuttamatta klaustrofobiaa kuten ne kaameat rullaverhot.

Vierailija
22/27 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaihtimia kokoajan kiinni, koska olen yleensä kotona ilman vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En inhoa oikeastaan ollenkaan, mutta se niissä ärsyttää, että rikkoutuvat turhan helposti. Varsinkin narut voivat mennä poikki tai sitten se kääntövipu rikkoutua siten, että sälekaihtimet eivät enää käänny.

Mulla on tosiaan jo edellisen laittamat kaihtimet. Pojat (alle kouluikäisiä) on vuosikaudet niitä kiskoneet ylös ja päästäneet alas. Ei ole narut eikä mitään muutakaan hajalla. Nätisti pysyvät tuolla ikkunoiden välissä.

Rullaverhot ei kauaa kestä meillä. 

Ja joku sanoi että laitosmaisen näköistä. On mulla verhot silti kotona sisällä.

Vierailija
24/27 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olin tuota mieltä nuorempana. Että rumat ja tyylittömät ja tarpeettomat. Sitten mä tajusin. Niillä todellakin saa täydellisen peiton kunhan niitä osaa käyttää. Suojaaavat auringon paahteelta ja heijastavat säteet pois aiheuttamatta klaustrofobiaa kuten ne kaameat rullaverhot.

Täydellisen peiton?

Niistähän on reikiä.

Vierailija
25/27 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään mutta pölyä keräävät

Vierailija
26/27 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset lasien välissä olevat kaihtimet on parhaat. Ne ei kolise ja lepata, eikä hirveästi edes kerää pölyä. Toimivatkin hyvin. On vaan ankean näköiset, niin mä mielelläni nostaisin ne aina ylös kun ei tarvitse. Mies sen sijaan haluaa laskea ne talvisaikaan jo pimeän aikaan, ettei sisälle näy. Mä käyttäisin niitä mieluummin estämään ettei ulkoa näy (valoa, kuumuutta).

Rullaverhot on perseestä ja vielä syvempää on sellaiset ikkunan sisäpuolella olevat kaihtimet.

Vierailija
27/27 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sälekaihtimia saa kokonaan ylös. Jos ne nostaa, ne ovat ikkunan yläosassa rumana palkkina. 

Suljettuina valo tulee rei'istä läpi. 

Rumat ja kauheat.