en meinaa muistaa syödä.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen aikuinen ihminen tietää että joka päivä pitää syödä ja tietää mikä on itselle ok ruokailurytmi.
Jos ei muka muista syödä niin syy on yleensä ettei halua syödä mutta itselle ja muille valehdellaan ettei muista syödä.
Normaali näläntunnekin katoaa kun vain on syömättä tarpeeksi usein.
Mulla on yksi tuttu, joka aina sanoo ettei muista syödä. Hän on tosi laiha ja laihtuu koko ajan :( Sanoo sen johtuvan nimenomaan siitä, ettei muista syödä kun on niin kiireinen elämä. On siis aikuinen perheellinen ihminen.
Tämä henkilö on ulospäin todella kiinnostunut ravitsemuksesta ja ruuasta, mm. postaa joka päivä facebookiin asiaan liittyviä artikkeleita, leipomis- ja ruuanlaittokuvia, kertoo missä taas on käyty syömässä jne.
Olen alkanut epäillä, että hänellä on anoreksia tai muu syömishäiriö. Kuinkahan asian voisi ottaa esille? Luulen, että jos suoraan kysyy niin kieltää varmasti ja vetäytyy kuoreensa.
Jokainen aikuinen ihminen tietää että joka päivä pitää syödä ja tietää mikä on itselle ok ruokailurytmi.
Jos ei muka muista syödä niin syy on yleensä ettei halua syödä mutta itselle ja muille valehdellaan ettei muista syödä.
Normaali näläntunnekin katoaa kun vain on syömättä tarpeeksi usein.