Teri Niitti on kuollut
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi järkyttyä jostain Teri Niitistä? En tiedä tyypistä yhtään mitään imetysgatea lukuunottamatta.
En ole niin pyytänytkään, vai lukeeko aloituksessa niin? En minäkään olisi tiennyt varmaankaan hänestä ilman tuota imetyskohua, mutta kyllä se vain niin on, että yllättävä ja nuoren ihmisen kuolema aina järkyttää.
Ap43v ei ole enää mikään nuori.
Niin, eikös se ole aika ristiriitaista tuo ikärasismi, ihminen on nuori, jos kuolee 40-50 vuoden iässä,mutta työelämässä hän alkaa oll ajo vanha kehäraakki.
Ei. Jääkiekossa /jalkapallossa olet "ikäloppu", kun olet 35-40v. Kaikki on suhteellista.
Mietin että minkälaisia nämä ihmiset on, joiden mielestä on ihan ok, että yhdestä mokasta kiusataan toista kuukausikaupalla tai oikeastaan toisen kuolemaan saakka.
Itse olen ainakin elämässäni tehnyt virheitä ja mokia ja olen ne saanut anteeksi. Ehkä tästä on kehittynyt anteeksianto ja armollisuus myös muita ihmisiä kohtaan. En tiedä sitten ovatko nämä ihmiset, jotka vielä anteeksipyynnön ja kuukausien jälkeen ovat valmiita joukkolynkkaamaan mokanutta niin itse sellaisia, jotka eivät ikinä tee virheitä? Tai ovat kenties tehneet mutta eivät itse ole saaneet anteeksi, niin ovat jääneet katkeriksi?
Ei ole pakko aina anteeksi mutta tollainen kuukausia kestävä vihakampanja senkin jälkeen, kun toinen julkisuudessa puhunut pahasta olostaan ei ole mitään muuta kuin sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaapa nyt taas se, ettei koskaan tiedä kuka lähtee seuraavaksi, oli sitten kuinka nuori/vanha tai kuinka terve tahansa. Elämä on odottamatonta arpapeliä ja ikinä ei tiedä, mitä seuraavaksi tapahtuu ja kenelle. Muistakaapa siis nauttia täysillä jokaisesta hetkestä, nauttikaa siitä että te, sekä teidän kaikki läheiset olette elossa! Nauttikaa terveydestänne, lapsistanne, aviopuolisoistanne, sukulaisistanne, kivoista työkavereistanne ja kaikesta siitä mitä juuri NYT teiltä löytyy, koska se ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys! Asiat muuttuu, valitettavasti.
Eläkää jokainen päivä kuin viimeistä päivää!
Ei sovi analyyttisen suomalaisen maailmankuvaan:) Olemme liian fiksuja ollaksemme tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ihmettelen miksi Teri Niitin hyvin tuntenut (muotiala, yhteisiä esiintymisiä, blogitapahtumat, REVS-lehti, jne) Pupulandien Jenni päivittelee tänään vain synttäreistään iloiten, vaikka oletettavasti melko hyvä ystävä (?) / työkuvioista tuttu ihminen menehtyi eilen. Itsellä ei ainakaan olisi kauheasti juhlafiilistä.
Narsisti? Tunnekylmä ihminen?
T. Tunnekylmän kasvatuksen saanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, ettei Cristal Snow ole hiiskahtanutkaan somessa Terin kuolemasta. Tähän mennessä on useimmista poismenneistä julkisuuden henkilöistä ollut ainakin facebookissa suuret surunvalittelut, muistokirjoitus tms. En tarkoita, että heidän pitäisi olla ylimmät ystävykset, mutta onhan Suomen homopiirit todella pienet ja tiiviit. Lisäksi heitä yhdistää työ viihteen parissa ja kai Cristal on muodistakin kiinnostunut... Olikohan heidän välillään jotain ristiriitoja?
Eikös nämä olleet entiset on/off poikkikset. Erosivat riidoissa?
On vai? Yritin googlettaa mitä tahansa tekstiä missä heidät molemmat mainittaisiin, mutta ei löytynyt.
Hän oli miellyttävä tv:ssä. Vaikka olen vanha mummo, katsoin ohjelmia, joissa hän oli. Hän oli aina ystävällinen ja miellyttävä. Rauha hänen sielulleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ihmettelen miksi Teri Niitin hyvin tuntenut (muotiala, yhteisiä esiintymisiä, blogitapahtumat, REVS-lehti, jne) Pupulandien Jenni päivittelee tänään vain synttäreistään iloiten, vaikka oletettavasti melko hyvä ystävä (?) / työkuvioista tuttu ihminen menehtyi eilen. Itsellä ei ainakaan olisi kauheasti juhlafiilistä.
Kirjoittihan Jenni Teristäkin samassa syntymäpäiväpostauksessaan
"Viimeksi eilen elämä muistutti surullisella tavalla arvaamattomuudestaan, joten yritetäänhän pitää mielessä, että jokainen päivä ja vuosi on lahja. Ikääntyminen on etuoikeus, kuten yksi lempisitaateistani kuuluu.
Lämmin osanottoni Teri Niitin läheisille. Lepää rauhassa, jäät muistoihimme. <3"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, ettei Cristal Snow ole hiiskahtanutkaan somessa Terin kuolemasta. Tähän mennessä on useimmista poismenneistä julkisuuden henkilöistä ollut ainakin facebookissa suuret surunvalittelut, muistokirjoitus tms. En tarkoita, että heidän pitäisi olla ylimmät ystävykset, mutta onhan Suomen homopiirit todella pienet ja tiiviit. Lisäksi heitä yhdistää työ viihteen parissa ja kai Cristal on muodistakin kiinnostunut... Olikohan heidän välillään jotain ristiriitoja?
Suomen homopiirit on ehkä todella pienet, mutta ei kovin tiiviit. Ei nuokaan kaksi välttämättä oo olleet toistensa kanssa lainkaan tekemisissä. Toki heillä on yhteinen sydänystävä Anne, mutta en ymmärrä miksi just Cristalin pitäisi nyt joku muistokirjoitus kirjoittaa Teristä, vaikka se homo ja julkkis olikin.
1. Cristal ja Teri on kavereita facebookissa
2. C on kirjoittanut tähän mennessä muistokirjoituksen/pahoittelun tms. lähes kaikista poismenneistä julkisuuden henkilöistä, myös niistä joita ei tuntenut henk.koht.Tieto kuolemasta tuli eilen. Ehkä on vielä shokissa tai niin surun murtama, ettei ole vielä ehtinyt ajatella sometilinsä päivittämistä.
Ehkä tuntemattomien julkisuudenhenkilöiden poismenosta on helpompi kirjoittaa kuin läheisemmän ihmisen.
No esim tänään Cristal on päivittänyt facebookkiinsa "Oon ehdolla vuoden TV-tähdeks. Äänestys maksaa 50 senttiä. Tee se. äänestä. Mä oon vuonna 2016 homoillu televisiossa teidän takia ihan homona!" eli se siitä shokista...
Vierailija kirjoitti:
Mietin että minkälaisia nämä ihmiset on, joiden mielestä on ihan ok, että yhdestä mokasta kiusataan toista kuukausikaupalla tai oikeastaan toisen kuolemaan saakka.
Itse olen ainakin elämässäni tehnyt virheitä ja mokia ja olen ne saanut anteeksi. Ehkä tästä on kehittynyt anteeksianto ja armollisuus myös muita ihmisiä kohtaan. En tiedä sitten ovatko nämä ihmiset, jotka vielä anteeksipyynnön ja kuukausien jälkeen ovat valmiita joukkolynkkaamaan mokanutta niin itse sellaisia, jotka eivät ikinä tee virheitä? Tai ovat kenties tehneet mutta eivät itse ole saaneet anteeksi, niin ovat jääneet katkeriksi?
Ei ole pakko aina anteeksi mutta tollainen kuukausia kestävä vihakampanja senkin jälkeen, kun toinen julkisuudessa puhunut pahasta olostaan ei ole mitään muuta kuin sairasta.
Paha olo minullakin on siitä että Teri halusi rajoittaa minun oikeutta imettää lastani.
Ei vaan tätä suvaitsemattomuuttaan Teri pyytänyt anteeksi.
Tästä otsikosta tulee mieleen laulu "Kristus tullut on".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha olo minullakin on siitä että Teri halusi rajoittaa minun oikeutta imettää lastani.
Sinunlaisillesi varmasti muutenkin ihan sama mitä selostaa. :-) Tässä nyt ei ole kyse enää imetyskohusta. Tottakai se oli väärin ja Teri itsekin myönsi sen. Mutta sitten löytyy näitä sinunlaisiasi, jotka eivät vain osaa päästä irti ja ymmärtää, että ihmiset tekevät virheitä, vaan takertuvat virheisiin ja jankkaavat siitä loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaisillesi varmasti muutenkin ihan sama mitä selostaa. :-) Tässä nyt ei ole kyse enää imetyskohusta. Tottakai se oli väärin ja Teri itsekin myönsi sen. Mutta sitten löytyy näitä sinunlaisiasi, jotka eivät vain osaa päästä irti ja ymmärtää, että ihmiset tekevät virheitä, vaan takertuvat virheisiin ja jankkaavat siitä loputtomiin.
Jos minä teen virheen niin pyydän sitä anteeksi. Jos syyllistyn rasistiseen tekoon niin pyydän anteeksi jos pyrin rajoittamaan äitien oikeuksia, niin pyydän sitä anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä teen virheen niin pyydän sitä anteeksi. Jos syyllistyn rasistiseen tekoon niin pyydän anteeksi jos pyrin rajoittamaan äitien oikeuksia, niin pyydän sitä anteeksi.
Näin myös tapahtui. Ihminen, jolle olet "loukkaantunut", on kuollut. Mitä asian jankkaamisella oikeasti voit enää saavuttaa?
Luulen että olet trolli.
Matkustettiin samalla junalla juuri ennen joulua, kun olin matkalla vanhemmille joulun viettoon... Erittäin viimeisen päälle oli pukeutunut niinkuin ilmeisesti aina, mutta jollakin tapaa masentuneen ja vakavan oloinen. Pahalta tuntuu tämä uutinen :( RIP
Oppiko se oikeasti mitään siitä somekohusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittihan Jenni Teristäkin samassa syntymäpäiväpostauksessaan
"Viimeksi eilen elämä muistutti surullisella tavalla arvaamattomuudestaan, joten yritetäänhän pitää mielessä, että jokainen päivä ja vuosi on lahja. Ikääntyminen on etuoikeus, kuten yksi lempisitaateistani kuuluu.
Lämmin osanottoni Teri Niitin läheisille. Lepää rauhassa, jäät muistoihimme. <3"
Häneltä tuli aiemmin tänään FB-/Twitter-päivitys synttäripäivän iloisista tunnelmista hashtageineen. Vasta tunti sen jälkeen tuli blogin synttäripostaus, jonka lopussa oli muistoteksti. Täällä ehdittiin reagoida vain tuohon aikaisempaan some-päivitystekstiin, jossa ei vielä muistolauseita ollut ja tunnelma oli eri. Hyvä kuitenkin, että bloggaaja muisti Teriä myöhemmin varsinaisessa postauksessaan.
Vierailija kirjoitti:
http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/58737c953e4ee604002929da Tästä viimeisestä haastattelusta jäi vähän surullinen mieli. Ilmeisesti Terillä oli kaikki jo parempaan päin, mutta huomasi kyllä puherytmistä ja äänensävystä, että vuosi oli ottanut tosi koville. Oli niin tunteet pinnassa.
Hän ähkii niin kuin ei saisi happea kunnolla
näköjään tänne tullu taas joku haista paska tyyppi vittuileen asialliselle keskustelulle
Eikös nämä olleet entiset on/off poikkikset. Erosivat riidoissa?