Sivut

Kommentit (94)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun näin viestin, jossa kihlattuni kehuskeli ystävälleen miten on onnistunut pettämään minua useiden eri naisten kanssa ilman, että olen saanut tietää. Jopa meidän omassa sängyssä.

Kai jätit miehen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näin viestin, jossa kihlattuni kehuskeli ystävälleen miten on onnistunut pettämään minua useiden eri naisten kanssa ilman, että olen saanut tietää. Jopa meidän omassa sängyssä.

Kai jätit miehen?

Ehdottomasti, ja kyseiset lakanat lähti menemään myös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yli vuoden kestänyt seksuaalinen hyväksikäyttö. Aikaa on kulunut jotain 15-16 vuotta, mutta en ole kai vieläkään päässyt siitä kokonaan yli. No, onneksi käyn terapiassa ja asiat menee parempaan päin :)

M29

mies vai nainen raiskasi?

Vierailija

Hirveintä on ollut katsoa yhden perheenjäsenen hidasta sekoamista, ei suostu menemään hoitoon ja osaa esittää tarvittaessa täyspäisempää. Välillä toki on saatu osastohoitoon ja pakkolääkittyä, mutta kohta taas on hunningolla. Suomessa avohoidon taso on jotain aivan hirveää, kukaan ei ota vastuuta mistään, eri järjestelmät eivät kommunikoi keskenänsä ja luotetaan siihen että perheenjäsenet kyllä jaksaa ja hoitaa.

Vierailija

Polven sijoiltaanmeno ja ystäviltä saatu välinpitämättömyys asiaa kohtaan. "Se on vaan polvi." Ei ytodellakaan. Se on elinikäinen vamma joka estää tekemästä asioita koska ensin pitää ajatella että meneekö polvi sijoiltaan jos teen näin tai noin. Julkisen mielestä polvi on tarpeeksi hyvä, eli ihan paska. Talvi on kauheeta aikaa. Olkaa terveet ihmiset onnellisia ♡

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat