Sivut

Kommentit (94)

Vierailija

Miehen joutuminen teholle pahoinpitelyn seurauksena, moneen päivään ei ollut varmaa palaako elävien kirjoihin, pidettiin monta päivää narkoosissa.

Vierailija

Koiran joutuminen hätäleikkaukseen. No ei nyt ehkä välttämättä aivan kaikista pahin mutta niin tuore juttu että tuli ekana mieleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sain tartuntataudin, joka aiheutti pysyviä hankalia vaurioita, jotka huonontaa liikuntakykyäni ja vaatii hoitoa joka päivä. Tartuntaa ei huomattu ajoissa levittäjän valheellisen informaation vuoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen joutuminen teholle pahoinpitelyn seurauksena, moneen päivään ei ollut varmaa palaako elävien kirjoihin, pidettiin monta päivää narkoosissa.

Tosi pelottavaa :-(

Vierailija

Abortti jonka tein kuukausi sitten poikaystävän painostuksesta. Ensimmäinen raskaus ja tulin katumapäälle heti mifegynen oton jälkeen mutta sen jälkeen sitä ei voinut enää perua.

Pelkään etten voi saada enää koskaan lapsia enkä toisaalta edes halua. Enää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Raiskaus.
Tyyppi pääsi kuin koira veräjästä. Asiasta on yli 20-vuotta mutta silti olen aivan hajalla. Perheelleni olen sen jälkeen vain luuseri oaska ja kukaan ei asiaa usko. Elän tämän paskan kanssa vuodesta toiseen. Kun päätän päiväni. Kirjoitan kirjeen ja kiitän perhettäni "tuesta" ja kaikesta mitä olen heidän takia joutunut kestämään. Luulisi että raiskaus olisi riittänyt mutta toi kuulemma perheelle häpeää..

Hyi kamala. Onko perheesi osa jotain lahkoa/uskovaisia tms?

Pääsisitkö johonkin terapiaan käsittelemään asiaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskaus.
Tyyppi pääsi kuin koira veräjästä. Asiasta on yli 20-vuotta mutta silti olen aivan hajalla. Perheelleni olen sen jälkeen vain luuseri oaska ja kukaan ei asiaa usko. Elän tämän paskan kanssa vuodesta toiseen. Kun päätän päiväni. Kirjoitan kirjeen ja kiitän perhettäni "tuesta" ja kaikesta mitä olen heidän takia joutunut kestämään. Luulisi että raiskaus olisi riittänyt mutta toi kuulemma perheelle häpeää..

Hyi kamala. Onko perheesi osa jotain lahkoa/uskovaisia tms?

Pääsisitkö johonkin terapiaan käsittelemään asiaa?

Ei mitään uskonnollisia taustoja. Perheelle on AINA ollut tärkeää mitä ulospäin on. Olen käynyt terapiassa kohta 17-vuotta ja jouduin salamamaan sen sillä äitini kun kuuli asiasta oli hän huuli pyöreänä ja aivan kun olisin loukannut häntä. Heti alkoi utelu haukunko häntä tai perhettä sielä? Mitä puhun sielä ym..
olen niin kateellinen keillä on ehkä terve perhe. Siksi on hyvä asua satoja km kaikesta ja mitä harvemmin näkee ja tietää mun elämästä, sen parempi.

Vierailija

Kun näin viestin, jossa kihlattuni kehuskeli ystävälleen miten on onnistunut pettämään minua useiden eri naisten kanssa ilman, että olen saanut tietää. Jopa meidän omassa sängyssä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat