Antaisitko 19-vuotiaan tytön muuttaa yhteen seurustelukumppanin kanssa?
Jos kyseessä ei olisi heti peruskoulun jälkeen omilleen muuttanut.
Kommentit (10)
Se ei varmaan olisi minun luvastani kiinni. Suosittelisin kyllä muuttamaan ensin omilleen, mutta enhän minä aikuista ihmistä kieltääkään voisi.
Täysi-ikäinen ja oman taloutensa hoitaa niin mikä ettei. Ei oo tyttöä.
Tyttö on täysi-ikäinen. Sillä ei ole mitään merkitystä, annanko vai en, jos hän haluaa.
Ja mitähän se enää sinulle kuuluu. Täysi-ikäinen saa tehdä ihan niin kuin itse tahtoo.
Sait jo vastaukset pari päivää sitten. 19-v saa muuttaa omilleen ja saa muuttaa poikkiksen kaa yhteen (vaikka olisikin 9 vuotta ikäeroa) ja saa tehdä mitä haluaa, on täysi-ikäinen.
Mutta toki neuvoa saa, että jos aikoo opiskella ja opiskelupaikka lähellä niin kotoa käsin kannattavampaa, koska ei tartte ottaa velkaa välttämättä :)
Tietysti. Laitan yksiönsä vuokralle ja saan kunnolla rahaa. Toivon vain, ettei tyttö ota ihan köyhää, tähän asti on maksettu asuminen ja annettu käyttörahaa 800 e/kk.
Se saa ottaa sen 28 vuotiaan jos haluaa. Koska sä jaksat niin mäkin jaksan http://bit.ly/2iPZy95
Miksi ihmeessä sitoisin aikuista ihmistä? Voisin antaa viisaita neuvoja, mutta itse hän ratkaisut tekee.
Vierailija kirjoitti:
Se ei varmaan olisi minun luvastani kiinni. Suosittelisin kyllä muuttamaan ensin omilleen, mutta enhän minä aikuista ihmistä kieltääkään voisi.
Itse muutin 20-vuotiaana mieheni kanssa yhteen. Olin asunut vain about neljä kuukautta yksin ennen sitä. Ei ongelmia. Tiesitkö että monet parikymppiset asuvat avoliitossa ja monella homma myös toimii?
Eikö sua koskaan kyllästytä vääntää päivästä toiseen samaa virttä?