Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten älytön nirsous kumppanin suhteen tuottaa lähitulevaisuudessa ennätysmäärän vanhoja piikoja!

Vierailija
08.01.2017 |

Siitä on sitten turha ulista, kun yksin kiikkustuolissa kissaa silitetään. Jos ei mikään kelpaa, niin se on jokaisen oma asia, mutta varaa valittaa ei sitten enää ole. Painakaa tämä mieleenne. Rasittaa jo nyt kuunnella miten täysin tasottomat naiset haikailevat tasokkaiden miesten perään. Itsekin mielelläni kurvailisin Kaivopuistossa Ferrarilla parikymppinen malli kyydissäni, mutta sillä ei ole juuri tekemistä todellisuuden kanssa. Eli lyhyesti= olette täysin vapaita tekemään päätöksiä, mutta kannatte itse mukisematta seuraukset. Menikö perille?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa vanhassapiikuudessa? Itse olen valinnut sen täysin tietoisesti. En ottaisi edes itseeni nähden "tasokasta" miestä, koska viihdyn parhaiten yksin.

On se kumma, että ensin itketään lehtien palstoilla että miestä ei löydy ja sitten tullaan tänne ilmoittamaan että sinkkuus on parasta ikinä. Koittakaa nyt jo saatana soikoon päättää.

Nyt tulee sulle ihan uutta tietoa: kaikki naiset eivät ole samanlaisia! Osa viihtyy sinkkuna, osa haluaa vain olla parisuhteessa.

Kirjoittaja ei ole joka kommentissa sama.

Kirjota sitten se Hesarin mielipidepalstalle tiedoksi myös niille kanssasisar-ulisijoillesi. Mitä sä mulle vingut?

Vierailija
22/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla edes nirso päästäkseen / joutuakseen vanhaksipiiaksi. Miehetkin saattavat olla nirsoja! Paljon hyvää vaimoainesta jää vaille käyttöä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös otsikossa pitäisi lukea myös vanhoja poikia?

Sehän se ap.n todellinen huoli on.

Vierailija
24/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä ap, täytyykin käydä ostamassa se kiikustuoli. Ihana ajatus keinua kiikustuolissa kehräävä kissa sylissä ja katsella samalla brittisarjoja suklaata syöden.

Vierailija
25/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole keksinyt sinkkuudesta vielä mitään haittapuolia. Ja seksiähän naisena saa aina halutessaan komeilta miehiltä.

Minä en ole keksinyt sinkkuudesta mitään yviä puolia verrattuna hyvään parisuhteeseen. Siksi pelko yksin jäämisestä on todellinen.

Vierailija
26/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kesällä muutaman artikkelin tutkimuksesta, jonka mukaan miesten elinikäennuste pitenee ja onnellisuuden määrä kasvaa avioliitossa verrattuna sinkkuuteen. Naimisiin menevien naisen onnellisuuden määrä puolestaan vähenee ja elinikäennuste lyhenee verrattuna sinkkunaisiin.

Naisten kannattaakin olla vanhojapiikoja, niin ovat onnellisia ja elävät pitkään.

Vierailija
27/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikkoselle tulee muutakin kuin oikeuden pöytäkirjaan merkintä kun häiriköi miehelle joka ei edes halua seuraasi, edes kirjakaupassa asioidessa (asematunneli, helsinki esimerkiksi).

Vierailija
28/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole keksinyt sinkkuudesta vielä mitään haittapuolia. Ja seksiähän naisena saa aina halutessaan komeilta miehiltä.

Minä en ole keksinyt sinkkuudesta mitään yviä puolia verrattuna hyvään parisuhteeseen. Siksi pelko yksin jäämisestä on todellinen.

Niin mutta sinä oletkin mies, ei siinä miehille taida mitään hyvää ollakkaan kun eivät osaa nauttia siitä. Katkeroidutte vain!

Vierailija
29/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele termit vanha piika tarkoitaa vanhaakin neitsyttä tuskin nämä sonkut sentään:)? Hehhee

Vierailija
30/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta sinä oletkin mies, ei siinä miehille taida mitään hyvää ollakkaan kun eivät osaa nauttia siitä. Katkeroidutte vain!

Helppohan se on naisena sanoa, kun sinkkunakin saa seksiä sormia napsauttamalla. Miehen taas pitää tyytyä siihen mitä saa jostain baarista pilkun jälkeen, jos saa, tai pahimmassa tapauksessa maksullisiin tai omaan käteen.

Vierailija
31/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on naisena sanoa, kun sinkkunakin saa seksiä sormia napsauttamalla. Miehen taas pitää tyytyä siihen mitä saa jostain baarista pilkun jälkeen, jos saa, tai pahimmassa tapauksessa maksullisiin tai omaan käteen.

Niimpä :) so sad for you! Pusipusi.

Vierailija
32/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä ap, täytyykin käydä ostamassa se kiikustuoli. Ihana ajatus keinua kiikustuolissa kehräävä kissa sylissä ja katsella samalla brittisarjoja suklaata syöden.

Paljon kivempi mielikuva kuin dementikkomiehen omaishoitajan kohtalo 😏. Saa tehdä ihan mitä itse huvittaa 😎,eikä tarvitse kuunnella miesten haukkumisia eikä passata näitä.

Vierailija
33/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on sitten turha ulista, kun yksin kiikkustuolissa kissaa silitetään. Jos ei mikään kelpaa, niin se on jokaisen oma asia, mutta varaa valittaa ei sitten enää ole. Painakaa tämä mieleenne. Rasittaa jo nyt kuunnella miten täysin tasottomat naiset haikailevat tasokkaiden miesten perään. Itsekin mielelläni kurvailisin Kaivopuistossa Ferrarilla parikymppinen malli kyydissäni, mutta sillä ei ole juuri tekemistä todellisuuden kanssa. Eli lyhyesti= olette täysin vapaita tekemään päätöksiä, mutta kannatte itse mukisematta seuraukset. Menikö perille?

Ketä se haittaa jos tulee vanhojapiikoja? Ei kenenkään tarvitse säälistä ryhtyä miehen kanssa suhteeseen. Kyllä ihan jokaikinen ihminen saa olla nirso ja valita sen itselleen sopivimman niistä joiden kanssa kemiat käyvät yhteen. Koita nyt tajuta se ettei parisuhde ole mikään ihmisoikeus vaan perustuu vapaaehtoisuuteen ja molemminpuoliseen vetovoimaan. Jos sitä ei ole, ei ole tai sitten havittelee vääränlaista ihmistä kumppanikseen.

Vierailija
34/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään taas suomiämmän empatiat. Noh, mikäpä siinä on vitullisena vittuillessa, kun vitun ympärillä tämä maailma tuntuu pyörivän.

Vierailija
35/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin kyllä, että nautin elämästäni sinkkuna ihan niin lujaa kuin mahdollista. Tapaan ystäviä, harrastan, teen töitä, omistaudun itselleni tärkeille asioille. Mutta jäähän se vähän ontoksi, kun seurustelusuhteessa saa ihan samat nautinnot ja vielä paljon lisää hyvää siihen päälle. En valinnut syntyä ihmiseksi, joka haluaa rakastaa romanttisesti ja tulla rakastetuksi ja jakaa elämänsä toisen kanssa. Miksi minua pitäisi syyllistää siitä?

Vierailija
36/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maksullisen käyttäminen ole häpeä miehelle. Saa paljon laadukkaampaa naista, mitä vapailta markkinoilta ja tulee on halvempaa ja helpompaa, mitä naisen metsästäminen yöelämästä.

M34

Vierailija
37/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään taas suomiämmän empatiat. Noh, mikäpä siinä on vitullisena vittuillessa, kun vitun ympärillä tämä maailma tuntuu pyörivän.

Minun maailmani pyörii vallan mainiosti :D

Vierailija
38/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kenenköhän  maailma pyörii vitun ympärillä? Ei ainakaan niiden sinkkunaisten,  jotka vanhana kiikkustuolissa silittelevät kissojaan. 

Vierailija
39/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kenenköhän  maailma pyörii vitun ympärillä? Ei ainakaan niiden sinkkunaisten,  jotka vanhana kiikkustuolissa silittelevät kissojaan. 

Touche! Ei minulla riitä empatiaa ulisija miehelle, jossa selvästi on itsessään jotain vikaa kun ei naista saa.

Vierailija
40/45 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali! Miksi aloittajan kaltaiset edes haluavat naista, jos naisen kerran ovat niin hirveitä ja prinsessaharhaisia? Eikö olisi parempi hautautua sinne poikamiesboksiin oman kätensä kanssa kuin itkeä harhaisten naisten perään?

Mutta ihan vakavasti, en koskaan pystyisi lähemmin tutustumaan ihmiseen, joka halveksii ryhmää johon itse kuulun (esim sukupuoli). Vaikka mies ei suoraan minua väittäisikään prinsessaksi, kokisin oloni hyvin epämukavaksi sellaisessa seurassa. Ja sitten vielä ihmetellään miksei nuo vikisijät saa parisuhdetta?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä