Naisten älytön nirsous kumppanin suhteen tuottaa lähitulevaisuudessa ennätysmäärän vanhoja piikoja!
Siitä on sitten turha ulista, kun yksin kiikkustuolissa kissaa silitetään. Jos ei mikään kelpaa, niin se on jokaisen oma asia, mutta varaa valittaa ei sitten enää ole. Painakaa tämä mieleenne. Rasittaa jo nyt kuunnella miten täysin tasottomat naiset haikailevat tasokkaiden miesten perään. Itsekin mielelläni kurvailisin Kaivopuistossa Ferrarilla parikymppinen malli kyydissäni, mutta sillä ei ole juuri tekemistä todellisuuden kanssa. Eli lyhyesti= olette täysin vapaita tekemään päätöksiä, mutta kannatte itse mukisematta seuraukset. Menikö perille?
Kommentit (45)
En ole keksinyt sinkkuudesta vielä mitään haittapuolia. Ja seksiähän naisena saa aina halutessaan komeilta miehiltä.
Mitä vikaa vanhassapiikuudessa? Itse olen valinnut sen täysin tietoisesti. En ottaisi edes itseeni nähden "tasokasta" miestä, koska viihdyn parhaiten yksin.
Kaikkien pit'äisi saada se elättäjä. Katsokaa noita tyrkkyjä julkisuudessa. Fitness ym. humpuukityöntekijöitä, missukoita, jotka kyttäävät rahakkaita urheilijoita.
Nimimerkki itsensä aina elättänyt maisterisnainen, jolla on mies, joka ei ole filmitähti, mutta älyä löytyy senkin edestä.
Mielummin onnellisena ja varakkaana yksin, kuin paskassa parisuhteessa kaksin.
Mieluummin kissa kuin huono ja ruma mies.
Ei yksin kiikkustuolissa kissaa silittäen vaan yhdessä muiden vanhojenpiikojen kanssa kissoja silittäen. Jos et ole sattunut huomaamaan, niin jo parin vuoden ajan on ensin somen ja sen jälkeen ihan rl syntynyt naisten keskuudessa ryhmiä, joissa tuetaan ja autetaan toisia. Näissä syntyy myös oikeita ystävyyssuhteita. Varo vaan, vuonna 2040 voi olla jo olemassa Suomen Vanhojenpiikojen Puolue :D
Minä olen mielelläni ja omavalintaisesti sinkku.
N48
Irtosuhteita voi aina harrastaa. Miksi pitäisi pakolla tyytyä mieheen josta ei pidä?
Laajentakaa reviiriä. Matkustelu avartaa eli mies ulkomaalta.
Kuulostaa hyvältä elämältä vanhana silittää pehmoista ja silkin sileää kissa. Purrr purrr.
Mielummin yksin kissan kanssa kiikustuolissa ku ruman ja lihavan miehen kanssa!
Meitä onkin kaksi naista ja kaksi kissaa :D Revi siitä!
Ei sinun tätä tarvitse kertoa. Taidat olla vähän yksinkertainen, jos nyt vasta tämän hoksasit. Me muut olemme tienneet tämän koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa vanhassapiikuudessa? Itse olen valinnut sen täysin tietoisesti. En ottaisi edes itseeni nähden "tasokasta" miestä, koska viihdyn parhaiten yksin.
On se kumma, että ensin itketään lehtien palstoilla että miestä ei löydy ja sitten tullaan tänne ilmoittamaan että sinkkuus on parasta ikinä. Koittakaa nyt jo saatana soikoon päättää.
Hahhah. Mä viihdyn sinkkuna. Kumppanuutta saan rakkailta ystäviltä, olen myös vuosia asunut kimppakämpässä joten yksin ei tarvitse olla mutta saa olla jos haluaa. Seksiä saan yhdellä Whatsapp-viestillä kotiinkuljetuksena koska vaan loverboylta. On 22 ja mä 40. Varavaihtoehtojakin löytyy koska vaihtelu virkistää.
Ihmetteletkö vielä miksi naiset ovat mieluummin sinkkuja? Tää elämäntyylihän on just ihanteellinen. Toivotaan että synnyt naiseksi sit seuraavassa elämässä. 😃
Mitä vikaa vanhoissa piioissa on? Maksavat veroja sinunkin penskojesi päivähoidosta ja muista hoidoista :-)
Kunnioitan työteliäitä ja rempseitä vanhojapiikoja. Koira on paljon nöyrempi kaveri kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, että ensin itketään lehtien palstoilla että miestä ei löydy ja sitten tullaan tänne ilmoittamaan että sinkkuus on parasta ikinä. Koittakaa nyt jo saatana soikoon päättää.
Nyt tulee sulle ihan uutta tietoa: kaikki naiset eivät ole samanlaisia! Osa viihtyy sinkkuna, osa haluaa vain olla parisuhteessa.
Kirjoittaja ei ole joka kommentissa sama.
Vanhoja piikoja? Mitä vuosisataa sinä elät?
On parempi elää yksin kuin huonossa suhteessa. Tuo ohje sopii miehillekin.