Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä löytäisin tällaisen lihavan tytön/nuoren naisen? vol.2

fatadmirerbro
08.01.2017 |

Edellinen poistettiin, kun läskivihaajatrollit hyökkäsivät pilaamaan ketjun. Olen fat admirer ja tämä EI OLE trolli tmv.
Eli siis:
-160-175 cm
-Bmi vähintään 27, mieluiten 40+
-Iso plus jos olet gainer eli lihotat itseäsi, mutta ainakaan ei sellainen joka laihduttaa/haluaa laihtua
-Vatsa- ja selkämakkarat, mielellään myös allit, kaksoisleuka ja rasvarengas sen alla
-Pukeutuu massamuodin mukaisesti, esim kun bomber jacketit ja juoksutrikoot ovat muotia, käyttää niitä
-Pukeutuu tiukkoihin muodot esiintuoviin vaatteisiin, niin että makkarat näkyvät
-Brune, pitkät hiukset, normaali hiusmalli. Ruskeita hiuksia preferoin mustiin, kastanjan, pähkinän, suklaanruskea suosikkisävyjä
-Ei tatuointeja ja lävistyksiä (pl.korvikset)
-Ei polta eikä käytä huumeita, juo kohtuudella tai on absolutisti
-Ei ole wt amis-tyyppiä
-Ikä mieluiten 16-22v
Itse olen parikymppinen 175 cm 70-80 kg ruskeahiuksinen muotia seuraava ja classysti pukeutuva jätkä pk-seudulta. Ig, kik, snap löytyy.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen, joka on lihava, isopyllyinen ja pienitissinen!

Vierailija
2/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaanko? kirjoitti:

Suomalainen nainen, joka on lihava, isopyllyinen ja pienitissinen!

No sovitko yllä lueteltuihin kriteereihin? Esim ikä, vatsa- ja selkämakkarat jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit juuri tyypillisen suomalaisnaisen, ainoa ulkonäkökriteeri mikä ei täyty on pitkät hiukset, jos kelpuutat kananpersetukan niin saat varmasti tältä palsalta kasapäin yhteydenottoja.

Vierailija
5/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri tyypillisen suomalaisnaisen, ainoa ulkonäkökriteeri mikä ei täyty on pitkät hiukset, jos kelpuutat kananpersetukan niin saat varmasti tältä palsalta kasapäin yhteydenottoja.

No en kuvaillut. Sanoin että ei lävistyksiä ja tatuointeja, luonnollisen väristet hiukset, ei tupakointia, ei wt amis-tyyliä ja persoonaa, tyylikäs ja muodikas pukeutuminen. Ja ikä mielellään 16-22. Ruskeat hiukset.

Vierailija
7/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi todella monella lihavalla suomalaisnaisella on vatsamakkaroiden sijasta pömppis/säkkimaha.

Vierailija
8/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ü

Vierailija
9/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita aivan varmasti löytyy. Mun tuttavapiirissä on pari kuvaukseen sopivaa, mutta saman ikäisiä kuin minä, eli n. 35. Kumpikin on ollut parikymppisenä jo lihava ja ovat myös parisuhteessa. Onnea etsintään.

Vierailija
10/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noita aivan varmasti löytyy. Mun tuttavapiirissä on pari kuvaukseen sopivaa, mutta saman ikäisiä kuin minä, eli n. 35. Kumpikin on ollut parikymppisenä jo lihava ja ovat myös parisuhteessa. Onnea etsintään.

Todellako he pitävät vaatteita, joissa makkarat näkyvät ja eivät halua laihtua?

Vierailija
11/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fatadmirerbro ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaatteet on kyllä kieltämättä sopivan kokoisia ja tyylikkäitä, joten siltä osin kriteerit eivät täyty. Olen molemmat tuntenut monta vuotta eikä kumpikaan puhu laihduttamisesta, tai ole laihtunut, joten en usko että laihtuminen kiinnostaa.

Vierailija
12/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fatadmirerbro ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaatteet on kyllä kieltämättä sopivan kokoisia ja tyylikkäitä, joten siltä osin kriteerit eivät täyty. Olen molemmat tuntenut monta vuotta eikä kumpikaan puhu laihduttamisesta, tai ole laihtunut, joten en usko että laihtuminen kiinnostaa.

Ei se tarkoita, että vaatteet ovat lihavalla pieniä jos makkarat näkyvät vaan että ne ovat leikkaukseltaan vartalonmyötäisiä. Siinä missä laihalla näkyy littea vatsa sellaisessa vaatteessa, lihavalla (jolla niitä on) näkyvät vatsamakkarat, ja niin se on tarkoitettukin.

Vierailija
13/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti,12

Vierailija
14/15 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hbo