Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten maailma on käsittämättömän tylsä

Vierailija
08.01.2017 |

Naiset tekevät maailmanlaajuisesti lähes yksinomaan samoja työtä. Ruuanlaitto, kodinhoito, lastenkasvatus. Siksi naisissa ei ole kulttuurellisesti mitään kiinnostavaa. Tämän vuoksi maailma on miesten ja tutkijatkin ovat kiinnostuneempia miehen kompleksisuudesta kuin naisten synnytys-kasvatus-ruoka elämästä. Miehet ovat jakautuneet yhteiskunnan kaikille aloille, kaikki tärkeä osaaminen on miehillä.

Vaikka en miehistä muuten pidäkään romanttisesti, on miesten kanssa keskustelu paljon virikkeellisempää ja tähtäävämpää. Miehillä on sitä mainitsemaani osaamista, mielipiteitä ja kykyä tarkkailla. Naisten maailma on aina ollut juoruilua, lapsia ja oman arvon sitominen vaginan käyntimäärään.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta joka sana.

Vierailija
2/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne naiset joita ei kokkaus huvita ja lapsia ei hankita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että olisi kiva nähdä se Uros, joka aloituksen on päästään päkistänyt. :)

Vierailija
4/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä vähän ulos.

Vierailija
5/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet edes naiselle koskaan puhunut. Sukulaisia ei lasketa.

Vierailija
6/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerjäät jatkuvasti huomiota tuolla samalla jutulla?

Vierailija
7/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä jaksat väsätä näitä joka päivä? Olet tylsä.

Vierailija
8/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs minä? Matkustelen, asun Helsingissä, vietän paljon aikaa ystävien ja kulttuurin parissa, lapsia en tule tekemään, opiskelen alaa joka tuntuu 100% omalta... Mihis mä sitten kuulun? Miesten maailmaan? :)

N24

Vierailija
9/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat heikkomielisiä.

TUTKITTU ON ON : NAINEN OSAA PITÄÄ SALAISUUDEN PERÄTI 15 minuuttia.

Mitä tästä opimme?

Vierailija
10/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen valossa naiset on aina onnellisempia ja terveempiä ja pesee miehet 100-0. Lisäksi naisen kanssa elävät miehet ovat keskimäärin reippaasti terveempiä ja pidempi-ikäisiä kuin sinkkumiehet. Heh heh Ap, taidat olla katkera kun kukaan nainen ei sua halua.

Vierailija
11/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti, ap. Emme kuitenkaan liiku samoissa piireissä, joten pidä rauhassa mielipiteesi.

Vierailija
12/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä sä nyt oot katkera kokonaiselle sukupuolelle. Suljepa tää av palsta ja lähe vaikka ulos reippailemaan! Katkeruudessa ei kannata elää ;)

Vierailija
13/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit ihan vapaasti olla miesseurassa. Meitä ei haittaa yhtään.

Vierailija
14/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aattele, miten hienoa on, ettei nykyisin ole enää mikään pakko mennä parisuhteeseen naisen kanssa!!!! Ei edes silloin, jos on vahingossa pamauttanut jonkun naisen paksuksi. 

Vierailija
15/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies aina kokkaa kun on hyvä laittamaan ruokaa, lapsia meille ei tule, siivoamiset tehdään yhdessä ja muutenkin hommat aina jaetaan. Tervetuloa nykyaikaan Ap! :)

Vierailija
16/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs naiset, jotka ei halua lapsia tai pidä ruuanlaitosta? Usko tai älä, meitäkin on.

Vierailija
17/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voithan sä Ap löytää rakkauden miehenkin kanssa? Homoseksuaalisuutta ei todellakaan pidä hävetä tänä päivänä!

Vierailija
18/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyvyys on ollut vuosia kovassa laskussa monessa maassa Suomi mukaanlukien. Lisäksi korkeakoulut ovat täynnä naisia, kyllä meitä naisia kuule nykyään muutkin jutut kiinnostaa kuin pentujen väsääminen! :)

Vierailija
19/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan sitten epänainen, kun olen ammatiltani koodari, enkä ole kiinnostunut ruoanlaitosta enkä lasten kasvatuksesta (olen vapaaehtoisesti puolisoton ja lapseton)...

Vierailija
20/37 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ajattele seuraavaa paskallakäyntiä pidemmälle. Miehillä focus on siellä 15-20 vuoden päässä. Maltillisuus ja rauhallisuus ovat naisille täysin vieraita käsitteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan