Miksi naisille on jotenkin vaikea ymmärtää, että online-peliä ei voi noin vain keskeyttää tai lopettaa
Online-pelejä pelataan muiden ihmisten kanssa, joten sen lopettaminen huonolla hetkellä on vähän sama kuin menisi pelaamaan golffia kaverin kanssa, sitten kesken kaiken lähtisikin kotiinsa. Siinä kusee sekä omaan nilkkaan mutta myös pilaa toisen kokemuksen, koska hän on tehnyt sille golf-kierrokselle aikaa kalenteriinsa, mutta nyt ei voikaan pelata sitä loppuun.
Muistahan tämä seuraavan kerran, kun et jaksa itse vaihtaa vauvan vaippoja ja alat kiusaamaan miestäsi asiasta, kun hänellä on peli kesken.
Kommentit (43)
Kyllä sen pelin itseasiassa voi lopettaa. Katsos töpseli pois seinästä ja tadaa! Peli on päättynyt. En toki tekisi tätä miehelleni, hän saa pelata kun haluaa, mutta turha selittää "ei sitö voi lopettaa!!" kyllä voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan sinä sitten sen, että hyvää kirjaa ei millään voi laskea kädestä ennen kuin kappale tai koko kirja on luettu loppuun. Menee fiilis pilalle.
Vähän eri asia kun että jalkapallo ottelusta lähtee maalivahti kesken pelin, eikä sijaista ole.
Jep. Ja miksi mammalla on oikeus jumppaan keskeytyksettä? Tai bilettäjä? Tai soittoharrastukseen? Mikä oikeus mammalla on harrastaa putkeen oma harrastus ja arvottaa miehen harrastus vähemmän tärkeämmäksi ja edes verrata niitä omaan lapseen "kumpi on tärkeämpi?! Peli vai lapsi?" En tajua teidän järjenjuoksua. Missä tasa-arvo?
No kun naiset on niin tyhmiä, niin ei ne vaan ymmärrä. Ne ei ku noin vaan voi ymmärtää asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mammat, töpseli seinästä, niin loppuu tuollaisten mammanpoikien valitus!
Olen muuten tehnyt ja tosi kiukkuisena se on NAUTINTO!
Henkistä väkivaltaa. Et anna miehen harrastaa omia harrastuksiaan.
Ulitiuli, itse olet naisekkeesi valinnut. Olisit etsinyt gamerin.
Ehkä mies sitten ymmärtää, että mullakin halut meni ohi pelin kestäessä. Sitten on turhaa enään lämmitellä jälkeenpäin. 11 vuotta peliriippuvaisen puolisona. Harmittaa kun mies on hyvä isä ja osallistuva, kunnes koneeseen tulee virta! Asunto hakusessa..
Oletko vaimon kanssa ennen pelin aloittamista sopinut, että nyt pelaat kaksi tuntia ja se on sun omaa harrastusaikaa? Ja vastaavasti vaimon omana aikana sinä hoidat vauvan kokonaan? Vai oletko (kuten epäilen) vain aloittanut online-pelin ja siten ilman mitään sopimista sysännyt vauvanhoidon vaimolle siksi aikaa?
Miehet on peliasioissa ihme tosikkoja ja töpselin kiskaiseminen tekee niille todellakin silloin tällöin ihan hyvää!
Tai sitten voit jättää ne taantumaan "ikijonneksi" sinne sohvalle. Ei ne opi ellei opeta!
Miksi vitussa aikuinen ihminen pelaa pelejä? Ota vastuuta ja hoida hommat kuin mies.
Sit mä ymmärtäisin, et peliä ei voi jättää kesken, jos se pelin keskeyttäminen johtais johonkin koko maailman tuhoon tai muuta vastaavaa. Mut sun syy oli että menee fiilis pilalle ja jättää muut keskenkasvuiset pelaajat pulaan.
Onneks mun mies ei pelaa pelejä. Olen siitä aivan helvetin kiitollinen.
Miehen opetus kestää nykymaailmassa vähintäin sen 15 vuotta suhteen alusta, niin kakaroita ne on!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos pelaaminen ei tapahtuisi silloin, kun nainen tarvitsee apua? Kumpi onkaan tärkeämpää lapsen vaipan vaihto vai herran itsekäs pelaaminen. Mut provohan tää olikin
Tässä olis feministille työsarkaa: tällainen käsitys on nykyajan naisilla tasa-arvosta.
Kuvitelkaapa sekunti et nainen laittais aloituksen, jossa mies käskis kesken harrastuksen vaihtamaan vaippaa... Olisko tällaisia vastauksia?
Meillä pelaillaan vuorotellen ja tietenkin se joka ei pelaa niin hoitaa lasta, että toinen saa pelata. Tai sitten lapsi nukkuu ja molemmat pelaa, yleensä illalla. Älkääkä nyt käsittäkö että koko ajan pelataan.
Ihanaa kun molemmat tykätään pelata niin ei tule kinaa aiheesta :D
Minä en koskaan fifa-hullun mieheni pelejä keskeytä. Eikä se ole mielestäni lapsellista, että mies pelaa. Harrastus se on sekin, kunhan ei mene riippuvuuden puolelle. Lapsia meillä ei ole, joten eipä ole haittaamassa mitkään paskavaipat.
Toki, jos olette yhdessätuumin sopineet, että molemmat hoitaa lasta yhtä paljon, niin silloin olisi hyvä pitää vähän taukoa pelaamisesta, tai pelata silloin, kun lapsi on esim. nukkumassa.
Ei kai niitä pelejä tarvi aloittaakaan jos on raivannut kalenterista tilaa vauvan hoidolle ja vaipan vaihdolle.
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä sen voi tietää onko peli online vai ei. Ja mistä voi tietää kuinka kauan peli kestää ja milloin siitä voi pitää taukoa. Ja mistä tietää aloititko jo uuden erän vai onko vielä menossa sama mikä oli tunti sitten jo käynnissä.
Ja miksi haluat pelata sen sijaan, että eläisit tätä oikeaa elämää.
Etkö harrasta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos pelaaminen ei tapahtuisi silloin, kun nainen tarvitsee apua? Kumpi onkaan tärkeämpää lapsen vaipan vaihto vai herran itsekäs pelaaminen. Mut provohan tää olikin
Tässä olis feministille työsarkaa: tällainen käsitys on nykyajan naisilla tasa-arvosta.
Kuvitelkaapa sekunti et nainen laittais aloituksen, jossa mies käskis kesken harrastuksen vaihtamaan vaippaa... Olisko tällaisia vastauksia?
Veikkaan että tässä on se ero, että kun nainen harrastaa, he molemmat tietävät että se on Ti ja To klo. 19-20. Kun mies pelaa, se voi olla sunnuntaina 8h, ke-to yönä 5h, se voi olla NYT määrittelemättömän ajan. Niin, onhan siinä eroa.
Ainakin itse pystyin painamaan Pause a kun pelasin lapsena PacMania
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen pelin voi keskeyttää (paitsi jos on ylivaikea raidi jossa tarvitaan kaikkia). Itsekin olen joutunut muutaman kerran kekskeyttämään ja hyvin on kiltalaiset ymmärtäneet. Pugit ei ehkä ymmärrä mutta ne onkin olemassa vain satunnaisia opseja varten.
T: Jo 5 vuotta pelannut nainen (juu, uudehko, mutta ko pelissä ollut mukana alusta alkaen)
No esim Wowin voi, mutta vaikka Lolia tai Dotaa ei kun on kyseessä matsit. Mutta se on tässä aloituksessa sivuseikka. Jos olisin vauvan äiti jonka mies vaan hakkaa minioneja ruudulla kun muksu huutaa, en itsekään siinä väsymyksessä enää paljon peliriippuvuutta ymmärtäisi.
Näköjään monen naisen ego ei kestä sitä, että mies keskittyy hetkeksikään johonkin muuhun kuin naisen miellyttämiseen.
Siis tekeekö joku lapsia jonkun ikijonnen kanssa??!?
Onnea vaan valitsemallenne tielle.