Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä uskon Jeesukseen.

Vierailija
08.01.2017 |

đź’—

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin uskon Jeesukseen. Hän on elämäni mies, joka kuoli syntieni sovitukseksi ja voitti kuoleman. Hän on virheetön, vanhurskas ja pyhä itsessään. Hän on uskollinen. Kutsun Häntä Herraksi ja palvon Häntä syvällä kunnioituksella ja rakkaudella.

Vaikuttaa siltä, kuin luulisit Jeesuksen haluavan itseään palvottavan. Ihailet siis Jeesusta yli kaiken, ja tämä on "uskosi" ydin.

Huooh.

Oikeasti Jeesus tuli maailmaan kertomaan, mitä odottaa ihmisiltä; miten ihmisten pitää elää täyttääkseen Isän, Jumalan, tahdon.

Oikea usko on sitä, että tutustut Jeesuksen sanomaan ja alat elää sen mukaisesti omaa elämääsi. Toimi kuten Jeesus, ajattele kuten Jeesus, rukoile kuten Jeesus, kärsi kuten Jeesus. Pyhä Henki auttaa ja opastaa tässä. Jeesus itse sanoi: minä lähetän teille acustajan, Pyhän Henkeni, ja Hän opettaa teille KAIKKI.

Tämä on usko, tämä on Jumalan tahdon mukaista palvelusta. Kaikki muu "usko" on ihmisten itsekeksimää hourua, jolla ei ole mitään merkitystä (Jumalalle).

Elän pyhää elämää syntiä vastaan taistellen ja nöyrryn kärsimyksiin. Olen syntynyt uudesti ylhäältä Jumalan Hengestä. Mikä sinulle on ongelma siinä, että kutsun Jeesusta Herrakseni ja uskon Hänen sovittaneen syntini ristillä ja voittaneen kuoleman? Etkö itse usko, että Jeesus on syntien sovittaja ja ylösnoussut elämän Herra? Jos et tätä usko, et ole uskossa ollenkaan.

8

Vierailija
42/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin uskon Jeesukseen. Hän on elämäni mies, joka kuoli syntieni sovitukseksi ja voitti kuoleman. Hän on virheetön, vanhurskas ja pyhä itsessään. Hän on uskollinen. Kutsun Häntä Herraksi ja palvon Häntä syvällä kunnioituksella ja rakkaudella.

Vaikuttaa siltä, kuin luulisit Jeesuksen haluavan itseään palvottavan. Ihailet siis Jeesusta yli kaiken, ja tämä on "uskosi" ydin.

Huooh.

Oikeasti Jeesus tuli maailmaan kertomaan, mitä odottaa ihmisiltä; miten ihmisten pitää elää täyttääkseen Isän, Jumalan, tahdon.

Oikea usko on sitä, että tutustut Jeesuksen sanomaan ja alat elää sen mukaisesti omaa elämääsi. Toimi kuten Jeesus, ajattele kuten Jeesus, rukoile kuten Jeesus, kärsi kuten Jeesus. Pyhä Henki auttaa ja opastaa tässä. Jeesus itse sanoi: minä lähetän teille acustajan, Pyhän Henkeni, ja Hän opettaa teille KAIKKI.

Tämä on usko, tämä on Jumalan tahdon mukaista palvelusta. Kaikki muu "usko" on ihmisten itsekeksimää hourua, jolla ei ole mitään merkitystä (Jumalalle).

Elän pyhää elämää syntiä vastaan taistellen ja nöyrryn kärsimyksiin. Olen syntynyt uudesti ylhäältä Jumalan Hengestä. Mikä sinulle on ongelma siinä, että kutsun Jeesusta Herrakseni ja uskon Hänen sovittaneen syntini ristillä ja voittaneen kuoleman? Etkö itse usko, että Jeesus on syntien sovittaja ja ylösnoussut elämän Herra? Jos et tätä usko, et ole uskossa ollenkaan.

8

Ei kukaan järkevä ota hihhuleita tosissaan...

Onko tämä ongelma sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tulee uskollaan autuaaksi. Tai sitten ei.

Vierailija
44/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän intressi apostoleilla olisi ollut kehittää täysin perusteeton mytologia jonka takia heitä vainottiin ja monelta lähti henki?

Kellään ei ole niin suurta hinkua keksiä pelkkää satua että olisi sen puolesta valmis kuolemaan.

Ei varsinkaan kun kristinusko ei tuonut sellaista asemaa apostoleille että he olisivat saaneet kaikki rahat ja naiset.

Se on hyvä ihmisen täysin itse keksimän pötylahkon merkki jossa on näin.

Vierailija
45/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huooh.

Mikäs kerettiläinen sinä olet? Ei kukaan meistä voi kärsiä kuten Jumalan poika kärsi. Ja Hän kärsi sen vuoksi että meidän syntisi tulisivat sovitetuksi eikä meidän tarvitsisi kärsiä niiden tähden.

Höpönhöpön. Jeesus tuli ihmiseksi ja kärsi kuten ihminen. Juuri sen takia hän kärsi; jumalolennon ei tarvitse kärsiä.

Vierailija
46/46 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko Jumalaan? Uskotko olevasi syntinen? Uskotko, että syntisenä et voi päästä Jumalan yhteyteen? Uskomalla Jeesukseen kristukseen saat syntisi anteeksi ja pääset pyhän Jumalan yhteuteen.

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko. Ei ole historiallisia faktoja ja koko UT on aika kyseenalainen kokoelma väärässä kronologisessa järjestyksessä olevia tekstejä.

Jeesus on yhtä uskottava kuin Mithra tai Antiikin Kreikan Zeus ja muut puolijumalat.

Uskon kyllä Jumalaan, mutta olen tiukasti monoteisti. 

Syntisenäkin olen Jumalan yhteydessä totta kai, kukaan ei ole synnitön. Syntejä kadutaan, niistä käännytään pois (sitä se kirjaimellisesti tarkoittaakin) ja ne saadaan anteeksi. Ihan niin kuin alkuperäisessä Raamatussa sanotaan. Jumala ei ole puoliksi ihminen ja puoliksi jumala, jumalaa ei voi pilkkoa kolmeen osaan, Jumala on jakamaton ja Yksi.

Ei tarvtise uskoa mihinkään välikäteen, tie on auki suoraan Jumalan luokse ilman jeesuksia, zeuksia ja mithroja, paavaleita, marioita ja saatanoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän