Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

MinÀ uskon Jeesukseen.

Vierailija
08.01.2017 |

💗

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.01.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinÀkin uskon Jeesukseen. HÀn on elÀmÀni mies, joka kuoli syntieni sovitukseksi ja voitti kuoleman. HÀn on virheetön, vanhurskas ja pyhÀ itsessÀÀn. HÀn on uskollinen. Kutsun HÀntÀ Herraksi ja palvon HÀntÀ syvÀllÀ kunnioituksella ja rakkaudella.

Vaikuttaa siltÀ, kuin luulisit Jeesuksen haluavan itseÀÀn palvottavan. Ihailet siis Jeesusta yli kaiken, ja tÀmÀ on "uskosi" ydin.

Huooh.

Oikeasti Jeesus tuli maailmaan kertomaan, mitÀ odottaa ihmisiltÀ; miten ihmisten pitÀÀ elÀÀ tÀyttÀÀkseen IsÀn, Jumalan, tahdon.

Oikea usko on sitÀ, ettÀ tutustut Jeesuksen sanomaan ja alat elÀÀ sen mukaisesti omaa elÀmÀÀsi. Toimi kuten Jeesus, ajattele kuten Jeesus, rukoile kuten Jeesus, kÀrsi kuten Jeesus. PyhÀ Henki auttaa ja opastaa tÀssÀ. Jeesus itse sanoi: minÀ lÀhetÀn teille acustajan, PyhÀn Henkeni, ja HÀn opettaa teille KAIKKI.

TÀmÀ on usko, tÀmÀ on Jumalan tahdon mukaista palvelusta. Kaikki muu "usko" on ihmisten itsekeksimÀÀ hourua, jolla ei ole mitÀÀn merkitystÀ (Jumalalle).

ElÀn pyhÀÀ elÀmÀÀ syntiÀ vastaan taistellen ja nöyrryn kÀrsimyksiin. Olen syntynyt uudesti ylhÀÀltÀ Jumalan HengestÀ. MikÀ sinulle on ongelma siinÀ, ettÀ kutsun Jeesusta Herrakseni ja uskon HÀnen sovittaneen syntini ristillÀ ja voittaneen kuoleman? Etkö itse usko, ettÀ Jeesus on syntien sovittaja ja ylösnoussut elÀmÀn Herra? Jos et tÀtÀ usko, et ole uskossa ollenkaan.

8

Vierailija
42/46 |
08.01.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinÀkin uskon Jeesukseen. HÀn on elÀmÀni mies, joka kuoli syntieni sovitukseksi ja voitti kuoleman. HÀn on virheetön, vanhurskas ja pyhÀ itsessÀÀn. HÀn on uskollinen. Kutsun HÀntÀ Herraksi ja palvon HÀntÀ syvÀllÀ kunnioituksella ja rakkaudella.

Vaikuttaa siltÀ, kuin luulisit Jeesuksen haluavan itseÀÀn palvottavan. Ihailet siis Jeesusta yli kaiken, ja tÀmÀ on "uskosi" ydin.

Huooh.

Oikeasti Jeesus tuli maailmaan kertomaan, mitÀ odottaa ihmisiltÀ; miten ihmisten pitÀÀ elÀÀ tÀyttÀÀkseen IsÀn, Jumalan, tahdon.

Oikea usko on sitÀ, ettÀ tutustut Jeesuksen sanomaan ja alat elÀÀ sen mukaisesti omaa elÀmÀÀsi. Toimi kuten Jeesus, ajattele kuten Jeesus, rukoile kuten Jeesus, kÀrsi kuten Jeesus. PyhÀ Henki auttaa ja opastaa tÀssÀ. Jeesus itse sanoi: minÀ lÀhetÀn teille acustajan, PyhÀn Henkeni, ja HÀn opettaa teille KAIKKI.

TÀmÀ on usko, tÀmÀ on Jumalan tahdon mukaista palvelusta. Kaikki muu "usko" on ihmisten itsekeksimÀÀ hourua, jolla ei ole mitÀÀn merkitystÀ (Jumalalle).

ElÀn pyhÀÀ elÀmÀÀ syntiÀ vastaan taistellen ja nöyrryn kÀrsimyksiin. Olen syntynyt uudesti ylhÀÀltÀ Jumalan HengestÀ. MikÀ sinulle on ongelma siinÀ, ettÀ kutsun Jeesusta Herrakseni ja uskon HÀnen sovittaneen syntini ristillÀ ja voittaneen kuoleman? Etkö itse usko, ettÀ Jeesus on syntien sovittaja ja ylösnoussut elÀmÀn Herra? Jos et tÀtÀ usko, et ole uskossa ollenkaan.

8

Ei kukaan jÀrkevÀ ota hihhuleita tosissaan...

Onko tÀmÀ ongelma sinulle?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.01.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jokainen tulee uskollaan autuaaksi. Tai sitten ei.

Vierailija
44/46 |
08.01.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikÀhÀn intressi apostoleilla olisi ollut kehittÀÀ tÀysin perusteeton mytologia jonka takia heitÀ vainottiin ja monelta lÀhti henki?

KellÀÀn ei ole niin suurta hinkua keksiÀ pelkkÀÀ satua ettÀ olisi sen puolesta valmis kuolemaan.

Ei varsinkaan kun kristinusko ei tuonut sellaista asemaa apostoleille ettÀ he olisivat saaneet kaikki rahat ja naiset.

Se on hyvÀ ihmisen tÀysin itse keksimÀn pötylahkon merkki jossa on nÀin.

Vierailija
45/46 |
08.01.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huooh.

MikÀs kerettilÀinen sinÀ olet? Ei kukaan meistÀ voi kÀrsiÀ kuten Jumalan poika kÀrsi. Ja HÀn kÀrsi sen vuoksi ettÀ meidÀn syntisi tulisivat sovitetuksi eikÀ meidÀn tarvitsisi kÀrsiÀ niiden tÀhden.

Höpönhöpön. Jeesus tuli ihmiseksi ja kÀrsi kuten ihminen. Juuri sen takia hÀn kÀrsi; jumalolennon ei tarvitse kÀrsiÀ.

Vierailija
46/46 |
09.01.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko Jumalaan? Uskotko olevasi syntinen? Uskotko, ettÀ syntisenÀ et voi pÀÀstÀ Jumalan yhteyteen? Uskomalla Jeesukseen kristukseen saat syntisi anteeksi ja pÀÀset pyhÀn Jumalan yhteuteen.

Vierailija kirjoitti:

MinÀ en usko. Ei ole historiallisia faktoja ja koko UT on aika kyseenalainen kokoelma vÀÀrÀssÀ kronologisessa jÀrjestyksessÀ olevia tekstejÀ.

Jeesus on yhtÀ uskottava kuin Mithra tai Antiikin Kreikan Zeus ja muut puolijumalat.

Uskon kyllĂ€ Jumalaan, mutta olen tiukasti monoteisti. 

SyntisenÀkin olen Jumalan yhteydessÀ totta kai, kukaan ei ole synnitön. SyntejÀ kadutaan, niistÀ kÀÀnnytÀÀn pois (sitÀ se kirjaimellisesti tarkoittaakin) ja ne saadaan anteeksi. Ihan niin kuin alkuperÀisessÀ Raamatussa sanotaan. Jumala ei ole puoliksi ihminen ja puoliksi jumala, jumalaa ei voi pilkkoa kolmeen osaan, Jumala on jakamaton ja Yksi.

Ei tarvtise uskoa mihinkÀÀn vÀlikÀteen, tie on auki suoraan Jumalan luokse ilman jeesuksia, zeuksia ja mithroja, paavaleita, marioita ja saatanoita.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kahdeksan kahdeksan