Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä uskon Jeesukseen.

Vierailija
08.01.2017 |

đź’—

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/wCw7NJ

http://aijaa.com/jd0raV

A quote from "The Descent of Man", in a chapter called "The Races of Man.", in which Darwin wrote:

"At some future period not very distant as measured by centuries, the civilised races of man will almost certainly exterminate and replace the savage races throughout the world. At the same time the anthropomorphous apes...will no doubt be exterminated. The break between man and his nearest Allies will then be wider, for it will intervene between man in a more civilised state, as we may hope, even than the Caucasian, and some ape as low as the baboon, instead of as now between the Negro or Australian and the gorilla" (1874, p. 178).

Luominen vai evoluutio? Ei epäilystäkään katsoin kaikki jaksot

http://www.tv7.fi/vod/player/41151/

Vierailija
22/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän intressi apostoleilla olisi ollut kehittää täysin perusteeton mytologia jonka takia heitä vainottiin ja monelta lähti henki?

Kellään ei ole niin suurta hinkua keksiä pelkkää satua että olisi sen puolesta valmis kuolemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tulee tietääkin, koska usko syntyy Jumalan sanan kuulemisesta. Jeesus on eläväksi tullut Jumalan sana. Vanhan testamentin aikaiset profeetat ennustivat satoja vuosia ennen Jeesuksen syntymää messiaasta. Kannattaa perehtyä Raamattuun. Kaikki liittyy toisiinsa; profeetat, kuninkaat, Jeesuksen sukupuu, Israelin kansan historia ja se miten Jumala johdatti tuon kansan vaiheita ja kulkua.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko. Ei ole historiallisia faktoja ja koko UT on aika kyseenalainen kokoelma väärässä kronologisessa järjestyksessä olevia tekstejä.

Jeesus on yhtä uskottava kuin Mithra tai Antiikin Kreikan Zeus ja muut puolijumalat.

Usko on uskoa. Ei se vaadi tieteellisiä todisteita.

Vierailija
24/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus ei usko sinuun.

Jeesus on sovittanut sinunkin syntisi ja avannut sinulle tien taivaaseen. Sinulla on vapaus valita uskotko Pyhään Jumalaan.

Jeesus tulee takaisin maan päälle ja noutaa omansa taivaaseen.

Jeesus tulee sun suuhus.

Vierailija
25/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi aiemmin mainittu Mithra onkin muuten mielenkiintoinen heppu. Syntymäpäivää vietetään joukukuun 25., äiti oli - luonnollisesti - neitsyt joka kapaloi vastasyntyneen seimeen jota paimenet vartioi. Mithralla oli 12 opetuslasta ja häntä pidettiin suurena opettajana joka suoritti ihmetekoja. Kuoltuaan hän nousi taivaaseen. Kuulostaako lainkaan tutulta? Tätä kyseistä pakanajumalaa palvottiin tuhansia vuosia ennen ajanlaskumme alkua, siis eKr, ennen Kristuksen syntymää.

Vierailija
26/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse tuo luusereiden ja tyhmien kuningas.

Vierailija
27/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi aiemmin mainittu Mithra onkin muuten mielenkiintoinen heppu. Syntymäpäivää vietetään joukukuun 25., äiti oli - luonnollisesti - neitsyt joka kapaloi vastasyntyneen seimeen jota paimenet vartioi. Mithralla oli 12 opetuslasta ja häntä pidettiin suurena opettajana joka suoritti ihmetekoja. Kuoltuaan hän nousi taivaaseen. Kuulostaako lainkaan tutulta? Tätä kyseistä pakanajumalaa palvottiin tuhansia vuosia ennen ajanlaskumme alkua, siis eKr, ennen Kristuksen syntymää.

Juuri mikään mitä höpisit ei pidä paikkaansa.

Muinainen mithra oli jumalhahmo jolla ei ollut syntymää.

Kristuksen jälkeen, Rooman valtakunnan loppuaikoina harrastettussa mithra-uskonnossa mithra syntyi kivestä.

Vierailija
28/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin uskon Jeesukseen. Hän on elämäni mies, joka kuoli syntieni sovitukseksi ja voitti kuoleman. Hän on virheetön, vanhurskas ja pyhä itsessään. Hän on uskollinen. Kutsun Häntä Herraksi ja palvon Häntä syvällä kunnioituksella ja rakkaudella.

Vaikuttaa siltä, kuin luulisit Jeesuksen haluavan itseään palvottavan. Ihailet siis Jeesusta yli kaiken, ja tämä on "uskosi" ydin.

Huooh.

Oikeasti Jeesus tuli maailmaan kertomaan, mitä odottaa ihmisiltä; miten ihmisten pitää elää täyttääkseen Isän, Jumalan, tahdon.

Oikea usko on sitä, että tutustut Jeesuksen sanomaan ja alat elää sen mukaisesti omaa elämääsi. Toimi kuten Jeesus, ajattele kuten Jeesus, rukoile kuten Jeesus, kärsi kuten Jeesus. Pyhä Henki auttaa ja opastaa tässä. Jeesus itse sanoi: minä lähetän teille acustajan, Pyhän Henkeni, ja Hän opettaa teille KAIKKI.

Tämä on usko, tämä on Jumalan tahdon mukaista palvelusta. Kaikki muu "usko" on ihmisten itsekeksimää hourua, jolla ei ole mitään merkitystä (Jumalalle).

Vierailija
29/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin uskon Jeesukseen. Hän on elämäni mies, joka kuoli syntieni sovitukseksi ja voitti kuoleman. Hän on virheetön, vanhurskas ja pyhä itsessään. Hän on uskollinen. Kutsun Häntä Herraksi ja palvon Häntä syvällä kunnioituksella ja rakkaudella.

Vaikuttaa siltä, kuin luulisit Jeesuksen haluavan itseään palvottavan. Ihailet siis Jeesusta yli kaiken, ja tämä on "uskosi" ydin.

Huooh.

Oikeasti Jeesus tuli maailmaan kertomaan, mitä odottaa ihmisiltä; miten ihmisten pitää elää täyttääkseen Isän, Jumalan, tahdon.

Oikea usko on sitä, että tutustut Jeesuksen sanomaan ja alat elää sen mukaisesti omaa elämääsi. Toimi kuten Jeesus, ajattele kuten Jeesus, rukoile kuten Jeesus, kärsi kuten Jeesus. Pyhä Henki auttaa ja opastaa tässä. Jeesus itse sanoi: minä lähetän teille acustajan, Pyhän Henkeni, ja Hän opettaa teille KAIKKI.

Tämä on usko, tämä on Jumalan tahdon mukaista palvelusta. Kaikki muu "usko" on ihmisten itsekeksimää hourua, jolla ei ole mitään merkitystä (Jumalalle).

Mikäs kerettiläinen sinä olet? Ei kukaan meistä voi kärsiä kuten Jumalan poika kärsi. Ja Hän kärsi sen vuoksi että meidän syntisi tulisivat sovitetuksi eikä meidän tarvitsisi kärsiä niiden tähden.

Vierailija
32/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten ihan parasta viihdettä, vain tällä palstalla ja uskovaisten debateissa: "Kyllä Mithra syntyi neitsyestä". "Ei, kyllä se syntyi kivestä". Tuskin syntyi kummastakaan, eiköhän syntynyt ihan jonkun mielikuvituksen tuloksena.

Vierailija
33/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon Ukko ylijumalaan. Ukko on aina auttamassa kun häntä tarvitsen kun taas sinun jessesi ei ole koskaan yrittänyt tavoittaa minua.

Vierailija
34/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jeesus kuoli ristillä meidän takia ja jätti meidät silti kärsimään erilaisista sairauksista ja taudeista? :D Jos tämä ukkeli on niin "mahtava" ja silleen, niin eikö tämän meidän pitäisi voida paremmin.. emt

-

Miksi edes ajattelen tällaisia, kun ei edes uskonasiat kiinnosta, tiede on paljon kiinnostavampaa minusta..

Jatkakaa :D

Vierailija
35/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten ihan parasta viihdettä, vain tällä palstalla ja uskovaisten debateissa: "Kyllä Mithra syntyi neitsyestä". "Ei, kyllä se syntyi kivestä". Tuskin syntyi kummastakaan, eiköhän syntynyt ihan jonkun mielikuvituksen tuloksena.

Kysymys ei olekaan mistä mithra faktisesti syntyi koska niin ateisti kuin kristittykään ei usko mithraan, kysymys on mistä mithran on väitetty syntyvän.

Joku random jumalankieltäjänsaitti ja random jumalankieltävä väittävät että mithra syntyi neitsyeestä.

Uskon ennemmin neutraalimpaan wikipediaan jossa kerrotaan että mithraismin opissa sanotaan mithran syntyneen kivestä. Kyytipojaksi siellä on kuva toiselta vuosisadalta patsaasta joka esittää tätä syntymää.

Vierailija
36/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jeesus kuoli ristillä meidän takia ja jätti meidät silti kärsimään erilaisista sairauksista ja taudeista? :D Jos tämä ukkeli on niin "mahtava" ja silleen, niin eikö tämän meidän pitäisi voida paremmin.. emt

-

Miksi edes ajattelen tällaisia, kun ei edes uskonasiat kiinnosta, tiede on paljon kiinnostavampaa minusta..

Jatkakaa :D

Koska Jeesuksen sovitustyö on kuolemanjälkeistä aikaa varten.

Sen ajan kun elämme täällä meidän on tultava toimeen omalla tiedollamme. Sairauksia ja tauteja osataan hoitaa paremmin kuin ennen ja osataan varmasti tulevaisuudessa hoitaa yhä paremmin. Pitää vain napostella sitä tiedon puun hedelmää loppuun saakka kerran aloitettiin :)

Vierailija
37/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huooh.

En mä ainakaan satu-ukkojen pillin mukaan hypi. Niin tyypillisiä miehiä. Naisia kyllä kehtaavat juoksutta ja itse huitelevat ties missä maailman turuilla. Viina ja kaveriporukka on tietysti kivempi kuin kotihommat. Olisi jeesus keksinyt vaikka miten huone siivoutuisi itsestään niin olisi jotain hyötyäkin.

Vierailija
38/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans, mutta vihaan sitä tyyppiä.

Vierailija
39/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kans, mutta vihaan sitä tyyppiä.

Miksi?

Vierailija
40/46 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko. Ei ole historiallisia faktoja ja koko UT on aika kyseenalainen kokoelma väärässä kronologisessa järjestyksessä olevia tekstejä.

Jeesus on yhtä uskottava kuin Mithra tai Antiikin Kreikan Zeus ja muut puolijumalat.

Minua hartaampaa ateistia ja hihhulinpilkkaajaa saa hakea.

Mutta niin moni historian tutkija on sitä mieltä että Jeesus Nasaretilainen on elänyt niin hölmöähän sitä on kieltää. Tietenkin kaikki hypetys, ihmeteot suun muut ovat silkkaa soopaa muttaq yhtälailla hän on elänyt kuten vaikkapa Muhammed.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän