Voiko 30v korkeasti koulutettu löytää vielä unelmiensa miehen?
Pari pidempää parisuhdetta takana ja rima aika korkealla, vaikka tavallisista jutuista onkin kyse. Epätoivo iskee, tulenko koskaa saamaan sellaista perhettä, josta haaveilen?
Kommentit (47)
Ap1 alkuperäinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla luulet olevasi korkeasti koulutettu?
Heh, ei tarvitse luulla. Tieto ja paperit yliopistosta riittää.
DI-miehenä en koske "huuhaahukkamaistereihin", oli koulutustaso mikä tahansa. Eli papereilla pitää pystyä elättämään itsensä ja mieluiten vielä ns tuottavalla sektorilla.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Itse olin tasan 30 v, kun löysin unelmieni miehen. Koulutus, elämänarvot, huumori... kaikki kohdallaan. Nyt 10 v yhteistä elämää ja kaksi lasta.
Ihana ja kannustava kuulla! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DI-miehenä en koske "huuhaahukkamaistereihin", oli koulutustaso mikä tahansa. Eli papereilla pitää pystyä elättämään itsensä ja mieluiten vielä ns tuottavalla sektorilla.
Huvittavaa, että täällä kyseenalaistetaan koulutukseni pätevyyttä tai työllistävyyttä. Mutta kyllä, elätän itseni ja olen vakituisessa työssä hyvin työllistävällä alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli esimerkiksi lääkärin paperit eivät käy, koska et halua puolisosi loisivan yhteiskunnan varoilla. Kultakimpaleelta kuulostaa.
Harmi kyllä, että ihmisillä on tollasia ennakkoluuloja tai että joku antaa ammatin määrittää ihmisarvon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli esimerkiksi lääkärin paperit eivät käy, koska et halua puolisosi loisivan yhteiskunnan varoilla. Kultakimpaleelta kuulostaa.
Lääkärikin voi olla fiksu ja mennä yksityiselle. Tyhmät lääkärit ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 2x huuhaahukkamaisteri ja tienaan paremmin kuin tekniikan tohtori mieheni. Di-mieheen joutuisin varmaan ottamaan lainaa, jos kelpuuttaisin niin sivistymättömiä miehiä.
Varmaan voi. Mutta helpompaa olisi kai ollut 10-5 vuotta sitten. Nyt ikäisilläsi unelmamiehillä on mistä valita, mikäli unelmamiehesi on kaltaisesi korkeasti koulutettu ja työelämässä hyvin pärjäävä. Käytännössä kun kaikki naiset haluavat sellaisen miehen tuossa perheenperustamisiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin teekkarimiestäni elättävänä maisterinaisena (löysin muuten sen oikean 28-vuotiaana) hieman hymyilyttää tuo.
Kaikille korkeakoulutetuille naisille ei riitä korkeakoulutettua miestä ja useat meistä on vielä jonkin asteisia kilttimiehiä, että koulutuksen suhteen ei kannattaisi olla nirso.
wau, että ihan korkeakoulutettu ja kaikkee. Sillä tutkinnolla tuskin saat ketään miestä. Pitää olla jotain muutakin annettavaa.
Minä löysin 36 -vuotiaana lapsettoman tekniikan tohtorin, jonka kanssa ennätin hyvin vielä perheen perustaa.
Miehet inhoavat koulutuksella leveilyä. Ota tämä huomioon. Ja nuo korkealla leijuvat rimat kannattaa myös unohtaa.
Heitä ne 'korkeasti koulutettu' -jutut kuuseen. Mikään ei ole pahempi turnoff. Se oikeastaan kertoo vaan, että muíja ei ole oikeassa elämässä pärjännyt vaan elää vueläkin niissä koulumuisteloissa missä sanottiin just mitä pitää tehdä. Sitä paitsi niillä 'koulutetuilla' on ne 'mielipiteensä' ja niitä ei normaali mies jaksa kuunnella.
Voi. Itse olin tasan 30 v, kun löysin unelmieni miehen. Koulutus, elämänarvot, huumori... kaikki kohdallaan. Nyt 10 v yhteistä elämää ja kaksi lasta.