Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähän läski ja olen silti aina saanut helposti miehiä

Vierailija
08.01.2017 |

Toivoisin että vihdoin voisi loppua ne väitteet, että nainen ei kelpaa miehelle jos on ylikiloja. Minä olen ollut aina vähän läski, ja silti saanut aina helposti seuraa. Seksiseuraakin saisi (siihen tulee usein ehdotuksia), mutta se ei minulle kelpaa, en harrasta yhden yön juttuja ollenkaan. Mutta saan siis treffikutsuja ja yleensä miehet innostuvat minusta treffeillä ja moni haluaa alkaa seurustelemaan. Olen ollut hyvin harvoin sinkku, takana pitkä avoliittokin. Nytkin olen pitkässä parisuhteessa. Olen minä välillä pakitkin saanut, mutta siinä on ollut muu syy takana kuin painoni. Koskaan painoni ei ole estänyt minua löytämästä seuraa ja enkä todellakaan tyydy seuranhaussa vähään, minulla on ihan kovat kriteerit itselläni. Vähärasvaista ammattiurheilijaakin tapailin 4 kk kunnes itse lopetin sen suhteen, hän olisi halunnut jatkaa. Joten joko vihdoin voisi loppua se naisten syyllistäminen painosta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten läski voi kerätä näin paljon vihakommentteja ja haukkuja???

Koska hän haluaa selvästi vain pöyhkeillä "saavutuksillaan" jotka eivät ole saavutuksia vaan ihan normin kysynnän ja tarjonnan parisuhdemarkkinalakien tulosta. Naiselle kuin naiselle nyt vaan on liuta ottajia. Se ettei ota sitä ensimmäistä vaan ottaakin N:nen ei nyt ole mikään saavutus, kenellekään.

Vierailija
42/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, katkerat miesasiamiehet ovat  sunnuntaiaamuna heränneet nyrkki-kyllikin vierestä kommentoimaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullinen ylipaino ei ole yleensä mikään negatiivinen seikka naisessa. Jos se varsinkin korostaa naisellisia muotoja, se on normaalin testosteronitason heteromiehelle pelkkää plussaa naisessa.

Laiha, perseetön "naisten ihannenainen" kiinnostaa niitä miehiä, joilla on myös riski luiskahtaa Thaimaan reissulla pikkupoikiin.

Näin se vain menee. Miestä miellyttää luonnon ohjaamana terveen näköinen hyvä synnyttäjä ja se ei ole mikään alipainoinen pikkupojan vartalo. Jos näin ei ole, on jotain vialla.

Vierailija
44/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas tästä tuli läskivihaketju ja naisvihaketju. Jos joku on vähän läski ja saa miehiä, niin ilmeisesti joukko miehiä heti herää siihen, että kyseinen nainen pitää palauttaa ruotuun ja haukuilla yrittää alistaa huonoon itsetuntoon. Mikä siinä on, että hyvä itsetunto ärsyttää? Ap.

Vierailija
45/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitahan kuva niin arvioidaan pitääkö länkytyksesi paikkansa. Vittua nyt kaikki on vailla ja moni osaa sen naamioida muuksi, tuollaiset läskit menevät helposti lankaan.

Sinulla on erittäin ikävä tapa ilmaista itseäsi.

Pahoittelen taustaasi.

Ohis

Vierailija
46/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa mies ottaa sen mitä saa, tilanne on nyt se. Noloa, että joku läski keulii palstalla asialla. Sano vielä, että asut jollain pienehköllä paikkakunnalla, jossa ikäisiäsi miehiä on huomattavasti enemmän kuin vapaita naisia.

Asun Helsingissä, ja olen akateeminen (hui). Live-elämässä en ole koskaan kuullut tällaista läskien haukkumista kuin tällä palstalla. Ap. 

Akateemisuudellasi ei ole mitään merkitystä tässä.

Oletko live-elämässä alkanut tuntemattomalle joukolle suureen ääneen julistaa että "katsokaa, olen läski ja saan miestä"?

Miksi aloitukseni tulkitaan keulimiseksi tai julistamiseksi? Kirjoitin aloituksessani että voisiko vihdoin loppua se läskien naisten haukkuminen, ja otin vain itseni esimerkiksi, että painolla ei ole oikeasti kauheasti väliä. Akateemisuudella on sen verran väliä, että Helsingissä akateemisia sinkkunaisia on valtavan paljon, ja (millä koulutuksella tahansa varustettuja) sinkkumiehiä suhteessa hyvin vähän. Ap.

Dodii, siinähän se selitys tulikin ap:n omasta päästä. Joku tuota jo epäilikin mutta se ohitettiin.

Vierailija
47/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämmästyttää tämän palstan läskivihamielisyys, ja toivon, että kukaan enemmän tai vähemmän ylipainoinen ei tee tämän palstan perusteella johtopäätöksiä oikeasta elämästä.

Olen ollut suurimman osan elämästä lievästi ylipainoinen, ja aina on miesseuraa riittänyt. Sen toteaminen ei ole keulimista, vaan yritys kertoa kanssasisarille, että te oikeasti kelpaatte sellaisina kuin olette. Kaikki ei tykkää kaikista, mikä on ihan inhimillisen vitun hieno asia, mutta ylipaino ei todellakaan ole este pariutumiselle.

Vierailija
48/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Olen ollut murrosiästä saakka ylipainoinen (BMI vaihdellut välillä 27-33). Nuorena olin todella ujo ja hiljainen hiirulainen enkä oikein koskaan mitään miesseuraa saanut tai osannut kaivatakaan. Mutta täysi-ikäistymisen jälkeen olen ollut todella harvoin sinkkuna ja silloinkin on riittänyt treffipyyntöjä, pikaromansseja ja seksisuhteita, mitä nyt ikinä olen siinä tilanteessa tarvinnutkaan. Nyt olenkin jo onnellisesti naimisissa unelmieni miehen kanssa. :)

Vierailija
49/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaksi katkeraa luuseria ehtii kirjoittaa ja alapeukuttaa enemmän kuin sata itseensä ja elämäänsä tyytyväistä pullukkkanaista ehtii lukea.

Ei noi tympeät kommentit kuvasta muuta kuin sitä, että joillain säälittävillä yksilöillä on vähän liikaa aikaa käsissään.

Vierailija
50/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja minuun se vaikuttaa. Poikkeuksen voin tehö jos läskillä on sellaset ihanat luomu lollot, mutta en herranen aina sitä kavereille tois näytille koskaa

Vierailija
51/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja minuun se vaikuttaa. Poikkeuksen voin tehö jos läskillä on sellaset ihanat luomu lollot, mutta en herranen aina sitä kavereille tois näytille koskaa

On ihan ok, että sinuun se vaikuttaa. Minä taas en koskaan voisi olla laihan miehen kanssa, vaikka itse olen hoikahko. Mutta suureen osaan miehistä naisen pieni ylipaino ei vaikuta.  

Vierailija
52/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeys on vain toivottu ominaisuus naisessa. Toki sairaalloinen ylipaino on huono asia, mutta on inhottavaa jos naisesta tuntuu lähinnä luut.