Olen vähän läski ja olen silti aina saanut helposti miehiä
Toivoisin että vihdoin voisi loppua ne väitteet, että nainen ei kelpaa miehelle jos on ylikiloja. Minä olen ollut aina vähän läski, ja silti saanut aina helposti seuraa. Seksiseuraakin saisi (siihen tulee usein ehdotuksia), mutta se ei minulle kelpaa, en harrasta yhden yön juttuja ollenkaan. Mutta saan siis treffikutsuja ja yleensä miehet innostuvat minusta treffeillä ja moni haluaa alkaa seurustelemaan. Olen ollut hyvin harvoin sinkku, takana pitkä avoliittokin. Nytkin olen pitkässä parisuhteessa. Olen minä välillä pakitkin saanut, mutta siinä on ollut muu syy takana kuin painoni. Koskaan painoni ei ole estänyt minua löytämästä seuraa ja enkä todellakaan tyydy seuranhaussa vähään, minulla on ihan kovat kriteerit itselläni. Vähärasvaista ammattiurheilijaakin tapailin 4 kk kunnes itse lopetin sen suhteen, hän olisi halunnut jatkaa. Joten joko vihdoin voisi loppua se naisten syyllistäminen painosta.
Kommentit (52)
Miehille tärkeintä ovatkin naisen kasvot, ei paino.
t. hoikka tiimalasivartaloinen ikisinkku nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla. Mä olen en-ihan-laiha BMI 23 enkä ole koskaan löytänyt miestä. En yhdeksi yöksi enkä muutenkaan. En tiedä mikä mättää.
Oot jossain piilossa ja et tee mitään asian eteen.
En ole piilossa ja teen asian suhteen paljonkin: juttelen mahdollisimman monen uuden tyypin ja tutuntutun kanssa (esim. illanvietoissa, töissä jne.), pyydän mukavia miehiä kahville, pidän huolta ulkonäöstäni, ilmaisen kiinnostukseni (jos sellainen herää) ihan sanallisesti... Mutta kun ei niin ei.
Olen ylipainoinen mutta todella hyvänmäköisen miehen kanssa avioliitossa. Mies aikoinaan lähestyi minua ja itse sekä kosi. On ostanut todella kalliit ja kauniit sormukset, sekä kihla että avio. Haluaa seksiä usein eikä meillä koskaan ole ollut kuivia kausia. Hän on lihaksikas ja minä muodokas joten viehätämme toisiamme myös fyysisesti.
Kuitenkin tärkeintä on luonne pidemmän päälle ja se että tykätään samoista asioista. Jonnet ja Jonnat ei vielä tiedä ettei elämä ole pelkästään Instagramin epärealististen ihanteiden epätoivoista tavoitelua.
Ja mitä tohon väitteeseen, että ne miehet haluu vaan helppoa pillua ja siks yrittää lihavia niin esimerkiks kun olin laivalla niin yksi mies iski silmänsä muhun ja yritti koko illan mua, vaikka sanoin suoraan, että ei heru. Samaa aikaa hoikka nainen halusi tätä samaa miestä ja sanoi suoraankin, että heruis, moneen kertaan mutta se mies yritti vaan mua ja halus mut yöks kainaloon vaikkei muuta saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla. Mä olen en-ihan-laiha BMI 23 enkä ole koskaan löytänyt miestä. En yhdeksi yöksi enkä muutenkaan. En tiedä mikä mättää.
En ole piilossa ja teen asian suhteen paljonkin: juttelen mahdollisimman monen uuden tyypin ja tutuntutun kanssa (esim. illanvietoissa, töissä jne.), pyydän mukavia miehiä kahville, pidän huolta ulkonäöstäni, ilmaisen kiinnostukseni (jos sellainen herää) ihan sanallisesti... Mutta kun ei niin ei.
Ai niin, nettideittailu unohtui mainita. Ei toistaiseksi mitään sieltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panoks kelpaa nyt melkeen mikä rotta vaan.
Ehkä, mutta miten se liittyy aloitukseen? Aloittajahan nimenomaan kertoo, että pelkkiä panosuhteita hän ei harrasta vaan kyse on avoliitoista ja muista seurustelusuhteista.
No noi on niitä mälliviemäreitä joihin käydään tyhjentämässä kassit ja sen jälkeen taas menoks. Siinä on hyväkin olla joku alemman tason reikä joka antaa panna aina kun huvittaa eikä ne ala jaarittelemaan mitään ihmissuhdepaskaa tai käske siivoomaan.
Uskomatonta, miten rumasti täällä kirjoitetaan naisista. Tuliko sinulle nyt hyvä mieli kun pääsit haukkumaan vieraita ihmisiä? Ap.
Ei millään pahalla.
Läskeillekin on ottajia. Check.
Oliko muuta?
Senkun läskit paneskelette, ei se meiltä pois ole.
Suomessa mies ottaa sen mitä saa, tilanne on nyt se. Noloa, että joku läski keulii palstalla asialla. Sano vielä, että asut jollain pienehköllä paikkakunnalla, jossa ikäisiäsi miehiä on huomattavasti enemmän kuin vapaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa mies ottaa sen mitä saa, tilanne on nyt se. Noloa, että joku läski keulii palstalla asialla. Sano vielä, että asut jollain pienehköllä paikkakunnalla, jossa ikäisiäsi miehiä on huomattavasti enemmän kuin vapaita naisia.
Asun Helsingissä, ja olen akateeminen (hui). Live-elämässä en ole koskaan kuullut tällaista läskien haukkumista kuin tällä palstalla. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Helsingissä, ja olen akateeminen (hui). Live-elämässä en ole koskaan kuullut tällaista läskien haukkumista kuin tällä palstalla. Ap.
Akateemisuudellasi ei ole mitään merkitystä tässä.
Oletko live-elämässä alkanut tuntemattomalle joukolle suureen ääneen julistaa että "katsokaa, olen läski ja saan miestä"?
Meneepä usealla tunteisiin kun pitää haukkumaan alkaa. Tosiasia kuitenkin on, että mieluumin pikkuisen pullukka ja mukava kuin joku fitnesspissis tai muuten itseänsä täynnä oleva ulkoa kaunis mutta sisältä mätö tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Ehkä monella on täällä joku tietty mielikuva "läskistä" eli joku sairaalloisen näköinen ja todella ruma. Ei ymmärretä ettei ylipaino vielä tarkoita sairaalloista ulkonäköä ja epäviehättävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Miehille tärkeintä ovatkin naisen kasvot, ei paino.
t. hoikka tiimalasivartaloinen ikisinkku nainen.
Lihota niin saat miehiä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemisuudellasi ei ole mitään merkitystä tässä.
Oletko live-elämässä alkanut tuntemattomalle joukolle suureen ääneen julistaa että "katsokaa, olen läski ja saan miestä"?
Miksi aloitukseni tulkitaan keulimiseksi tai julistamiseksi? Kirjoitin aloituksessani että voisiko vihdoin loppua se läskien naisten haukkuminen, ja otin vain itseni esimerkiksi, että painolla ei ole oikeasti kauheasti väliä. Akateemisuudella on sen verran väliä, että Helsingissä akateemisia sinkkunaisia on valtavan paljon, ja (millä koulutuksella tahansa varustettuja) sinkkumiehiä suhteessa hyvin vähän. Ap.
Minä taas olen ruma kroppainen ja kaunis kasvoinen ja myös viihteellä ollessa helposti lähestyttävä (=nauran paljon ja juttelen erklaisten ihmisten kanssa).Ilmeisesti näiden hyvien puolien takia minullakin on ollut miehiä riittämiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, nettideittailu unohtui mainita. Ei toistaiseksi mitään sieltäkään.
Lihota ja hae seuraa suoraan täältä AV:lta missä läskit on kuuminta hottia.
Miten läski voi kerätä näin paljon vihakommentteja ja haukkuja???
Lattareissa olisit varmasti vielä kuumempaa kamaa! Siellä miehet tykkäävät että naisellista muotoa on, toisin kuin suomessa jossa naisen pitää olla rasvaton. Sulla on varmasti myös kaunit kasvonpiirteet, hiukset ja ihana luonne, että olet täällä saanut seuraa :)
Lattareissa kaikenlaisille isoperille ja isomahoillle vihellellään ja heitä ihaillaan (ja ei, jotka ette ole siellä käyneet ettet todellakaan tiedä millainen ongelma ylipaino on myös siellä)
Uskomatonta, miten rumasti täällä kirjoitetaan naisista. Tuliko sinulle nyt hyvä mieli kun pääsit haukkumaan vieraita ihmisiä? Ap.