Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halosen miinakielto saadaan kohta kierrettyä!

Vierailija
08.01.2017 |

Se järkyttävä aukko minkä tämä maanpetturi sai aikaan suomen puolustukseen saadaan nähtävästi kierrettyä. Suomessa on kehitetty uusi miinatyyppi jota kaavaillaan myös vientiin.

Hyvä Suomi, pitäisi panostaa ehdottomasti enemmän aseisiin. Näin kaikki raha ei valu ulkomaille ja saataisiin jopa lisää vientiä.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/lm-suomen-uusi-asejarjestel…

Kommentit (23)

21/23 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3788 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tähän maailmaan tarvita yhtään lisää aseita, varsinkaan niin julmia ja haitallisia kuin jalkaväkimiinat.

Aseiden tarve ei ole poistunut maailmasta minnekään.

"Aseiden tarve", hah hah

Etkö osannut yhtään perustella?

Aseita tarvitaan oikeastaan siksi, että niitä ei tarvitsisi käyttää. Passiviset pelkästään puolustavat aseet ovat tehokkaita, koska ne pelottavat vihollista. Lisäksi ne ovat kustannustehokkaita.

Muistelen koulussa historian opettajan kertoneen, että jokaisessa maassa on armeija ja aseet. Joko omat tai sitten jonkun muun valtion joukot ja aseet. Ja siltähän tämä maailman meno näyttää. Mieluummin sitten omat aseet ja voimat.

"Koulussa ope kertoi"

Mitä jos yrittäisit joskus ajatella itse?

Luulen, että olen ajatellut asioita jo ennen isäsi syntymää. Etkö ole kuullut sotilaallisen tyhjiön käsitteestä. Eiköhän Krimin vallannut suurvalta ajatellut että liian tärkeä sotilastukikohta oli liian heikoissa käsissä. Ja miksi Syyriassa soditaan useiden osapuolien toimesta. Juuri siksi, että alkuperäiset kolme taistelevaa osapuolta olivat liian heikkoja.

Sinä saattaisit olla Pietarin trollitehtaalta kotoisin. Vai miksi se kolmensadan hengen trollitehtaan suomenkielinen osasto on olemassa? Olisi naiivia kuvitella, että ne eivät operoisi vauva.fi sivulla.

Vierailija
22/23 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3788 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tähän maailmaan tarvita yhtään lisää aseita, varsinkaan niin julmia ja haitallisia kuin jalkaväkimiinat.

"Aseiden tarve", hah hah

Aseita tarvitaan oikeastaan siksi, että niitä ei tarvitsisi käyttää. Passiviset pelkästään puolustavat aseet ovat tehokkaita, koska ne pelottavat vihollista. Lisäksi ne ovat kustannustehokkaita.

Muistelen koulussa historian opettajan kertoneen, että jokaisessa maassa on armeija ja aseet. Joko omat tai sitten jonkun muun valtion joukot ja aseet. Ja siltähän tämä maailman meno näyttää. Mieluummin sitten omat aseet ja voimat.

"Koulussa ope kertoi"

Juu. Ikinä ei kannata lukea mitään, ei kuunnella viisaampia tai seurata uutisia, koska silloin on aina vaarana, että antaa jonkun ajatella puolestaan. Parasta panna säkki päähän ja ajatella yksin pimeässä. Kenellekään ei voi tietenkään kertoa ajatuksistaan, jotta toiset saavat ajatella myös itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3788 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aseiden tarve", hah hah

"Koulussa ope kertoi"

Juu. Ikinä ei kannata lukea mitään, ei kuunnella viisaampia tai seurata uutisia, koska silloin on aina vaarana, että antaa jonkun ajatella puolestaan. Parasta panna säkki päähän ja ajatella yksin pimeässä. Kenellekään ei voi tietenkään kertoa ajatuksistaan, jotta toiset saavat ajatella myös itse.

Ei punavihreät voi kuunnella muita tai lukea kirjoja. Sehän saattaisi murskata unelman kun viisastuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi