Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako naisia, jos miehellä on pienet säkit?

Vierailija
08.01.2017 |

Mulla on pikkukassit, ja ne ovat olleet suurin häpeäni nuoruudesta asti. "Miehen vartalo, pojan pussukat", kuten kylän vääräleuat perääni huutelivat. Mistä lie saaneet tuonkin faktan tietoonsa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi haitata. Vain munan koolla on merkitystä pannessa.

Vierailija
2/51 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munan koko vain merkitsee. Nainen kaipaa kookasta varustusta, pieni ja keskikokoinen ei merkitse mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään, enemmän haittaa sellaiset ällöttävät roikkuvat killuttimet. Vain munan koolla on väliä.

Vierailija
4/51 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rusinat on nolot. Isot pallit paiskivat kiihottavasti pillua takaapäin nussissa, naisesi ei saa koskaan kokea tätä autuutta. Etkö voisi vaikka venyttää niitä jotenkin tai asennuttaa niihin silikoniproteesin tms.?

Vierailija
5/51 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innie-pallit ovat ihanat. Polvissa riippuvat vitjamunat ovat äklöttävät, tulee vanha mies mieleen.

Vierailija
6/51 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupalli-Jouniko siellä kitisee. Sun pikkupalleista tietää kaikki :)

Vierailija
7/51 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallit pitää olla sopivat, liian pienet on nolot mutta roikkuvat kertovat ikääntymisestä. Roikkuvat pikkuiset on sitten jo tosi surullista nähtävää.

Koskakohan tulee miesten pallinkohotusleikkaukset? Monelle olis kyllä tarpeen.

Vierailija
8/51 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan haittaa. Kassit ku kassit, siinähän ne hengaa menossa mukana :) N28

Vierailija
9/51 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pienet säkit haittaa mutta sellaset vitjapallit jotka läiskii naisen takamuksille pannessa on kyllä turnoff.

Vierailija
10/51 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahasäkit on liian pienet ni se kyllä tunnetusti karkoittaa naiset.

Rahasäkkien pitää olla ku roope ankalla.

Vierailija
11/51 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pikkukassit, ja ne ovat olleet suurin häpeäni nuoruudesta asti. "Miehen vartalo, pojan pussukat", kuten kylän vääräleuat perääni huutelivat. Mistä lie saaneet tuonkin faktan tietoonsa.

Pikkukassit ovat paremminkin etu kuin häpeä. Miehet leikkauttavat kuulema amerikassa roikkuvia kassejaan pienemmiksi, kun pitkät ovat rumat ja kertovat ikääntymisestä. Pitkät kassit tulevat yleensä iän myötä, joten pienennysleikkaus on nuorentamista:)

Vierailija
12/51 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet rusinat on nolot. Isot pallit paiskivat kiihottavasti pillua takaapäin nussissa, naisesi ei saa koskaan kokea tätä autuutta. Etkö voisi vaikka venyttää niitä jotenkin tai asennuttaa niihin silikoniproteesin tms.?

Tarvii pillun aika roikko olla että pallit läiskii sitä ... Tais sit ne pallit on rusinat... 

Vierailija
13/51 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoista säkeistä on hyötyä lähinnä omenavarkaissa, enkä harrasta sellaista.

Vierailija
14/51 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan älyköt kokoontuvat mieliaiheensa ympärille analysoimaan ....

Vierailija
15/51 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olikin jonkun esiteinin keksimä aloitus, niin vastaan kuitenkin:

Ei kiinnosta miehen pallit millään tasolla, kunhan nyt eivät jollain tavalla täysin häiritsevän friikit ole, tyyliin appelsiinin kokoiset, roikkuvat polvissa tms.

Vierailija
16/51 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kivekset ovat osa miehisyyttä ja niiden tulee näkyä ja tuntua.

Vierailija
17/51 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten, mutta siinä vähän haittaa, kun doggystailissa yritän naisena itse hieroa klitorista, niin sormenpäät tökkii niihin palleihin, kun ne ei roiku yhtään alempana, vaan tuppaa pimpsaan ihan kiinni.

N41

Vierailija
18/51 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkauttanut kivekset pois 4v sitten

Vierailija
19/51 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällisenä naisena haluan mieheltäni lapsia. En ikimaailmassa menisi kimppaan miehen kanssa jolla on pienet pallit. Siis ne siellä pussin sisällä tuntuvat. Oma päätelmäni on, että jos ne on isot kuilat, niin siittiöitä valmistuu paljon ja mies on hedelmällisempi kuin joku hernepalli.

Ja onhan niitä naiskennellessa mukava puristaa ja läpsiä kun ne kunnolla tuntuu

Vierailija
20/51 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on tullut vastaan tyyppi, jolla oli todella iso muna ja pienet kassit. En ajatellut niistä mitään muuta kuin ihan ohimennen vaan neutraalisti että ok, nää onkin pienemmät mitä olen muilla nähnyt. Mutta onpa iso muna, jättisuuri, paksu, kivikova ja napaan asti pystysuorassa seisokissa. Ne kassit oli kivan tuntuiset ja kiinteät, mut enemmän mua se iso muna kiinnosti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi