Haittaako naisia, jos miehellä on pienet säkit?
Mulla on pikkukassit, ja ne ovat olleet suurin häpeäni nuoruudesta asti. "Miehen vartalo, pojan pussukat", kuten kylän vääräleuat perääni huutelivat. Mistä lie saaneet tuonkin faktan tietoonsa.
Kommentit (51)
Munan koko vain merkitsee. Nainen kaipaa kookasta varustusta, pieni ja keskikokoinen ei merkitse mitään
Ei haittaa yhtään, enemmän haittaa sellaiset ällöttävät roikkuvat killuttimet. Vain munan koolla on väliä.
Pienet rusinat on nolot. Isot pallit paiskivat kiihottavasti pillua takaapäin nussissa, naisesi ei saa koskaan kokea tätä autuutta. Etkö voisi vaikka venyttää niitä jotenkin tai asennuttaa niihin silikoniproteesin tms.?
Innie-pallit ovat ihanat. Polvissa riippuvat vitjamunat ovat äklöttävät, tulee vanha mies mieleen.
Pikkupalli-Jouniko siellä kitisee. Sun pikkupalleista tietää kaikki :)
Pallit pitää olla sopivat, liian pienet on nolot mutta roikkuvat kertovat ikääntymisestä. Roikkuvat pikkuiset on sitten jo tosi surullista nähtävää.
Koskakohan tulee miesten pallinkohotusleikkaukset? Monelle olis kyllä tarpeen.
Ei mua ainakaan haittaa. Kassit ku kassit, siinähän ne hengaa menossa mukana :) N28
Ei pienet säkit haittaa mutta sellaset vitjapallit jotka läiskii naisen takamuksille pannessa on kyllä turnoff.
Jos rahasäkit on liian pienet ni se kyllä tunnetusti karkoittaa naiset.
Rahasäkkien pitää olla ku roope ankalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pikkukassit, ja ne ovat olleet suurin häpeäni nuoruudesta asti. "Miehen vartalo, pojan pussukat", kuten kylän vääräleuat perääni huutelivat. Mistä lie saaneet tuonkin faktan tietoonsa.
Pikkukassit ovat paremminkin etu kuin häpeä. Miehet leikkauttavat kuulema amerikassa roikkuvia kassejaan pienemmiksi, kun pitkät ovat rumat ja kertovat ikääntymisestä. Pitkät kassit tulevat yleensä iän myötä, joten pienennysleikkaus on nuorentamista:)
Vierailija kirjoitti:
Pienet rusinat on nolot. Isot pallit paiskivat kiihottavasti pillua takaapäin nussissa, naisesi ei saa koskaan kokea tätä autuutta. Etkö voisi vaikka venyttää niitä jotenkin tai asennuttaa niihin silikoniproteesin tms.?
Tarvii pillun aika roikko olla että pallit läiskii sitä ... Tais sit ne pallit on rusinat...
Isoista säkeistä on hyötyä lähinnä omenavarkaissa, enkä harrasta sellaista.
Palstan älyköt kokoontuvat mieliaiheensa ympärille analysoimaan ....
Vaikka olikin jonkun esiteinin keksimä aloitus, niin vastaan kuitenkin:
Ei kiinnosta miehen pallit millään tasolla, kunhan nyt eivät jollain tavalla täysin häiritsevän friikit ole, tyyliin appelsiinin kokoiset, roikkuvat polvissa tms.
Kyllä kivekset ovat osa miehisyyttä ja niiden tulee näkyä ja tuntua.
Ei muuten, mutta siinä vähän haittaa, kun doggystailissa yritän naisena itse hieroa klitorista, niin sormenpäät tökkii niihin palleihin, kun ne ei roiku yhtään alempana, vaan tuppaa pimpsaan ihan kiinni.
N41
Minä leikkauttanut kivekset pois 4v sitten
Hedelmällisenä naisena haluan mieheltäni lapsia. En ikimaailmassa menisi kimppaan miehen kanssa jolla on pienet pallit. Siis ne siellä pussin sisällä tuntuvat. Oma päätelmäni on, että jos ne on isot kuilat, niin siittiöitä valmistuu paljon ja mies on hedelmällisempi kuin joku hernepalli.
Ja onhan niitä naiskennellessa mukava puristaa ja läpsiä kun ne kunnolla tuntuu
Kerran on tullut vastaan tyyppi, jolla oli todella iso muna ja pienet kassit. En ajatellut niistä mitään muuta kuin ihan ohimennen vaan neutraalisti että ok, nää onkin pienemmät mitä olen muilla nähnyt. Mutta onpa iso muna, jättisuuri, paksu, kivikova ja napaan asti pystysuorassa seisokissa. Ne kassit oli kivan tuntuiset ja kiinteät, mut enemmän mua se iso muna kiinnosti!
Ei pitäisi haitata. Vain munan koolla on merkitystä pannessa.