Miksi ystävä haluaa pussailla ja halailla?
Miksi aikuinen nainen haluaa aina tavatessa olla lähekkäin, pussailla, halailla, toista naista? Kuvittelin hänellä olevan tunteita kun tälläistä mutta ystävyyttä vaan kuulemma...
Kommentit (51)
Miksi tunteita ei voi tunnustaa, mutta voi näyttää?
Kuka muuten pussailisi ystävää ilman tunteita? Eikö se ole sama kun pussailla siskoa?
Päädyimme juuri eilisiltana kaverini kanssa muutaman lasillisen jälkeen makoilemaan sylikkäin ja pitämään kädestä kiinni. Suutelimme vielä hänen lähtiessään. Nyt kaduttaa, sillä hänen mielestään meidän pitäisi jotenkin puida asiaa. En tiedä olenko kiinnostunut hänestä tai onko hän minusta. Edessä oleva keskustelu kuitenkin ahdistaa, enkä ole valmis puimaan edes omia ajatuksiani häneen liittyen.
Pointtina kuitenkin se, että tuollainen pussailu (varsinkaan selvinpäin) tuskin tulee monessakaan ystävyyssuhteessa kuuloonkaan.
Niin kyllä minäkin kuvittelen että tunteita piisaa kun selvinpäin pussaillaan aika useinkin ja ollaan lähekkäin. Ystäväni on sanonut tämän olevan vain ystävyyttä mutta silti ei halua luopuakaan läheisyydestämme. Itse olen rakastunut ja jotenkin tyhmänä odotan hänen tajuavan itsekin olevansa.
Ei ole todellista!!!!!!!
Minulla on/oli tuollainen ystävä, olen bi, ja toki olin ihastunut häneen. Oltiin aina tavatessa sylikkäin, halittiin ja pussailtiin.... En odottanut mitään enkä painostanut, vaikka toki omat tunteet kasvoi, ja oli ihanaa. Toki tehtiin kaikkee muutakin kivaa kuten ystävät :)
No tuli viininhuuruinen ilta, kysyin tunteista ja tunnusti!! Ja monta kertaa sinä iltana puhuttiin asiasta. Myöhemmin sanoi, että ei muista illasta mitään. Kerroin, mitä juteltu. Kielsi JYRKÄSTI kaiken, ja hermostui, eikä ole IKINÄ tuntenut mitää!!!!!! Välit on nyt sitten poikki, enkä jaksa enää kyllä yrittääkään...
Nostan mielenkiinnosta :)
Kun tää osu ja uppos nyt niin täysin!
No ei oo kyllä ystävällä ihan kaikki kotona :D
up