Miksi ystävä haluaa pussailla ja halailla?
Miksi aikuinen nainen haluaa aina tavatessa olla lähekkäin, pussailla, halailla, toista naista? Kuvittelin hänellä olevan tunteita kun tälläistä mutta ystävyyttä vaan kuulemma...
Kommentit (51)
Jos se on parisuhteessa miehen kanssa, ne koukuttaa sua hiljalleen kimppakivaa varten. Tai voihan se olla yksinään liikenteessä.
Kysyin asiaa kun itsellä heräsi ihastumisen tunteita. Niin toisella ei kuulemma ole kuin ystävyyttä. En olis ikinä arvannut ystävän haluavan olla niin paljon iholla. Epäuskoinen olo.
Ap
Mä voin ystäviä halia mutta kyllä mun mielestä pussailussa on jo enemmän tunteita.
Miksi haluat päästään jonkun noin iholle? Meillä pussailut kuuluvat parisuhteeseen... omituiselta kuulostava tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Up.
Eikö kellään vastaavaa?
Kyllä tossa on ystävyyden rajat ylitetty, huomaathan sen omista tunteistasi.
Koska MINÄ ihastuin niin tottakai se oli ok.
Olin ihan pöllämystynyt kun toinen totes kaiken olleen ystävyyttä.
Ap
Ehkä se ei uskalla tunnustaa tunteitaan ja kielsi ne. Halailu on kyllä ystävyysuhteessa normaalia, mutta pussailu ei.
Toiset on avoimempia, ei pussailu tarkoita aina rakastumista. Jos käytös häiritsee niin sano suoraan, että sinua se ahdistaa.
Kyllä ystävät voi poskipusuja antaa. Tosin ei miehet keskenään.
Mun mielestä huulille pussailu n kyllä merkki syvemmästä kuin ystävyydestä.
Josko hän ei uskalla tunnustaa?
Mun työkaveri on tuollainen, kun ollaan viihteellä. Hänen ei tarvitse kuin pari lasia juoda, niin halailee ja pussailee muita naisia (on siis itsekin nainen). Hämmentävää. Minuakin hän aina kehuu, ja muitakin kollegoja. Suoraan sanottuna koen vähän ihastuneeni häneen ja odotan seuraavaa yhteistä baari-iltaa.
Kerroin mun miesystävällekin tästä nuoresta naisesta, ja hän oli ihan innoissaan :D Suorastaan kannustaa mua tekemään aloitetta. En vain tiedä, miten...
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaveri on tuollainen, kun ollaan viihteellä. Hänen ei tarvitse kuin pari lasia juoda, niin halailee ja pussailee muita naisia (on siis itsekin nainen). Hämmentävää. Minuakin hän aina kehuu, ja muitakin kollegoja. Suoraan sanottuna koen vähän ihastuneeni häneen ja odotan seuraavaa yhteistä baari-iltaa.
Kerroin mun miesystävällekin tästä nuoresta naisesta, ja hän oli ihan innoissaan :D Suorastaan kannustaa mua tekemään aloitetta. En vain tiedä, miten...
Mä en ole nähnyt ystävääni ikinä kännissä, olisi mielenkiintoista nähdä miten toimii. Pussailee huulille ihan selvinpäin, toki pussaan minäkin koska tunteet. Tuntuu vaan niin oudolta tajuta ettei mitään tunteita ole...
ap
KUKAAN ei pussaile paitsi ehkä joku teini jos ei ole tunteita!!!!!!
tai sit on päästä vajaa :D
Vierailija kirjoitti:
Näinpä näin.
Anna pussailla vaan. Kyllä se vielä pimppiäkin antaa.
Onhan tuo aika harvinaista. Pussaileeko se kaikkia kavereitaan huulille selvinpäin? Minulla on yks kaveri, joka toisinaan saattaa humalapäissä innostua pussaileeko naisia ja miehiä. Tuskin kuitenkaan selvänä ketään pussaisi.
Henkilö ei ymmärrä mikä on sopivaa ja mikä ei ystävyyssuhteissa.
Sinun ei ole pakko suostua jos se on itsestäsi kiusaannuttavaa.
Ei ole tavanomaista käytöstä. Onko henkilössä jotain muuta outoa?