Miksi ystävä haluaa pussailla ja halailla?
Miksi aikuinen nainen haluaa aina tavatessa olla lähekkäin, pussailla, halailla, toista naista? Kuvittelin hänellä olevan tunteita kun tälläistä mutta ystävyyttä vaan kuulemma...
Kommentit (51)
Mä laitoin tollasen ystävän nuolemaan mun persettä. Olin vaan siinä että "OK, aika jees".
Mä olen tuollainen nainen. Mulla ei ole rajoja platonisen ja seksuaalisen tykkäämisen välillä. Ei myöskään sukupuolten.
Parisuhdemielessä/tosissaan ihastun/rakastun harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tuollainen nainen. Mulla ei ole rajoja platonisen ja seksuaalisen tykkäämisen välillä. Ei myöskään sukupuolten.
Parisuhdemielessä/tosissaan ihastun/rakastun harvoin.
No tällä naisella taas tuntuu olevan rajat, mutta kieltää tunteet.
ap
Mullakin on tuollainen "ystävä", mä olen bi, hän ei oikein tiedä mikä on. Tai no hetero oli ennen... Halataan, pussataankin jonkun verran, ollaan lähekkäin. Hän haluaa olla vain ystävä, ja tuo on hänelle ystävyyden näyttämistä. mulla on romanttisiakin tunteita häneen, joten hieman pahalta tuntuu. Ollaan kuitenkin yli 40v.
En tiedä mitä tehdä.
Ihanaa kohta fistailette toisianne nesteiden roiskuessa kaaressa. <3
No ei me nyt mitään tehdä kun ei hän edes ole rakastunut
ap
Vierailija kirjoitti:
Koska MINÄ ihastuin niin tottakai se oli ok.
Olin ihan pöllämystynyt kun toinen totes kaiken olleen ystävyyttä.Ap
Tuskin oli vain ystävyyttä. Ei vain uskalla tunnustaa. Tavatkaa jomman kumman kotona ja katso johtaako halailu ja pussailu johonkin intiimimpään.
Itselleni kävi nuorempana juuri noin. Heterona ihastuin naiseen, mutta en millään halunnut tunnustaa sitä itselleni, saati toiselle. Sitten eräänä viininhuuruisena iltana kävi niin kuin kävi. Meillä oli lyhyt, intensiivinen suhde. En koe olevani lesbo tai bi. Nyt vakiintuneena heterosuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska MINÄ ihastuin niin tottakai se oli ok.
Olin ihan pöllämystynyt kun toinen totes kaiken olleen ystävyyttä.Ap
Tuskin oli vain ystävyyttä. Ei vain uskalla tunnustaa. Tavatkaa jomman kumman kotona ja katso johtaako halailu ja pussailu johonkin intiimimpään.
Itselleni kävi nuorempana juuri noin. Heterona ihastuin naiseen, mutta en millään halunnut tunnustaa sitä itselleni, saati toiselle. Sitten eräänä viininhuuruisena iltana kävi niin kuin kävi. Meillä oli lyhyt, intensiivinen suhde. En koe olevani lesbo tai bi. Nyt vakiintuneena heterosuhteessa.
Näin minäkin epäilen. Ei tämä homma intiimimpään etene välttämättä, en vaan ymmärrä miksi aikuinen ihminen ei uskalla tunnustaa että tuntee hellyyttä ja vetoa naiseen.
Pussailee huulille ilman tunteita? Tuskin.
Tottakai sillä on muita kuin ystävyyden tunteita.
Ehkä haluaisi tosiaan olla muuta kuin ystävä, mutta ei uskalla kertoa.
Taitaa pään sisällä käydä aika myllerrys, kun suutelee, mutta väittää olevansa vain ystävä. Taitaa pelottaa lesbo-tunteet.
Näin epäilen, ei vaan ole myöntänyt mitään...
Mikä siinä on niin vaikeaa tunnustaa että rakastaa toista vaikka onkin samaa sukupuolta?
Ei muita, siksi mä hölmö luulinkin et hän olis tykännyt musta enemmänkin myös :(
ap