Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö toimeentulotuen saajien nimet julkaista?

Vierailija
07.01.2017 |

Eniten veroja maksaneiden nimet julkaistaan lehdissä vuosittain. Pitäisikö myös toimeentulotukea saavien nimet julkaista lehdissä?

Pitäisikö toimeentulotuen saajien nimet julkaista?

Vaihtoehdot

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt menee kyllä liian pitkälle! Laitetaan köyhät myös häpeäpaaluun kylän keskeiselle paikalle. Samoin aviorikkojille julkisesti raippoja, varkailta pannaan käsi poikki jne. Tehtiinhän näin keskiajallakin. Haluaisinpa nähdä henkilön, joka tällaista ehdottaa! Ehdottaja voitaisiin julistaa Sipilän kätyriksi ja polttaa roviolla.

Vierailija
82/83 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri oli ihan oikeasti närkästynyt kun ei saanut te-toimistosta tietoja työttömäksi joutuneesta työkaverista, olisi halunnut uteliaisuuttaan tietää montako työhönosoitusta on saanut ja mitä muuta tietoa hänestä on!!

Mä voisin hyvin kuvitella että eräs entisistä työkavereistani olisi mennyt jopa noin pitkälle. Sadistisuus oli niin syvällä. Selän takana jouruttiin uskomattomia juttuja, kiusattiin ja lopulta savustettiin ulos. Töihin jääneet vaatteeni heitettiin roskikseen. Ja mä olin yliopistokoulutuksen saanut ja maksanut koko ikäni veroja.

Ei voi olla totta! Häpeän tällaisten ihmisten puolesta, itsehän he eivät osaa edes hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kiva nähdä tilasto (nimillä julkaistuna tietenkin), kuinka paljon Suomessa asuu ap:n kaltaisia ÄLYKÄÄPIÖITÄ? Olenhan pitänyt maatamme sivistysvaltiona, mutta nyt kyllä horjuu. Pistäppäs ap tietosi ja naamasi julkisesti näkyviin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi