Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50-vuotiaat,mitä sairauksia teillä on?

Vierailija
07.01.2017 |

Itselläni ei vielä mitään,mutta tilannehan voi muuttua nopeasti.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niks kirjoitti:

molemmissa polvissa kulumaa eli nivelrikkoo, 28 vuotta seisomatöissä! uudet nivelet saa aikaisintaan 65 v. nyt ikä 55.

Tää on mielenkiintoista. Minulla on toisessa lonkassa paha kuluma, joka päivä en pääse edes kävelemään, mutta 7 vuotta pitää vielä odotella, että pääsen leikkaukseen. Olen 170 cm/61 kg joten en edes ole ällöttävän lihava. Vielä 5v sitten juoksin maratonin, nyt 57v iässä kuljen keppeihin tukeutuen.

Vierailija
22/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen potenssi joka ei hellitä. Nolottaa ihan kun sojottaa keskellä päivää kuin perävaunun aisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 52 v eikä ole mitään sairauksia, kipuja tms. Tuntuu samalta kuin vaikkapa 20 v sitten. Harrastan paljon liikuntaa, olen hoikka. En ole tehnyt fyysisesti raskasta työtä.

Vierailija
24/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappivaivoja oli kunnes 51v ne leikattiin. Sitkeä ihottuma on ollut lapsesta saakka.

Vierailija
25/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niks kirjoitti:

molemmissa polvissa kulumaa eli nivelrikkoo, 28 vuotta seisomatöissä! uudet nivelet saa aikaisintaan 65 v. nyt ikä 55.

Tää on mielenkiintoista. Minulla on toisessa lonkassa paha kuluma, joka päivä en pääse edes kävelemään, mutta 7 vuotta pitää vielä odotella, että pääsen leikkaukseen. Olen 170 cm/61 kg joten en edes ole ällöttävän lihava. Vielä 5v sitten juoksin maratonin, nyt 57v iässä kuljen keppeihin tukeutuen.

Hei, miten tuo lonkkakuluma oireilee? Minä tuossa ylempänä vastasin, että kärsin lonkkasäryistä, mutta lääkärissä en ole niistä käynyt, kun olen siinä uskossa, ettei siitä ole mitään hyötyä niin kuin ei näy olevankaan. Olen nyt 56-v.

Vierailija
26/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niks kirjoitti:

Onko näin siis kunnallisella puolella? Entä jos olisi yksityinen terveysvakuutus, korvaako tämän kaltaiset leikkaukset vai menevätkö ne aina tuon säännön mukaan?

Vierailija
27/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä seksivietti koko ajan päällä. Tekee vaan jatkuvasti nuolla kaiken ikäisten naisten pilluja muna kovana. Ahdistavaa.

Vierailija
28/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaanko sitä iän myötä tulleeksi vaivaksi, että kunnollaryypätyn viikonlopun (pe-la-su) jälkeen kestää helvetan-helevatta viikon, ennenkuin toipuu omaksi itsekseen takaisin. Krapulat pahenee ihan hirveiksi. En ole vielä ratkaissut ongelmaa kokonaan. Nukahtamislääkkeillä nyt nukkunut ne pahimmat yöt, mutta ei ne vielä kunnolla auta. Koko aineenvaihdunta on sekaisin, maha ei toimi, pissaaminen säälittävää tirutusta vaikka miten tankkais vettä ja iho veltostuu ja venyy kasvojen turvotuksen myötä niin että tuntuu ettei se palaudu ikinä. 

Meni vähän ohis kyllä.....

Ratkaisu on se, että lopetat juomisen..

Vierailija
29/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko lapsuuden ja nuoruuden terve, mutta kolmikymppisenä iski Downin syndrooma.

Vierailija
30/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän tänä vuonna 50v. Olen hoikka ja harrastan liikuntaa säännöllisesti. Työssäni olen pääasiassa koko ajan jalkojen päällä.

Selän välilevyn pullistuma on oireillut jo viisi vuotta. Kohonneeseen verenpaineeseen on ollut lääkitys kaksi vuotta.

Vierailija
31/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

DM2, vaihdevuodet, univaikeuksia (jo pitkältä ajalta ennen vaihdevuosia) migreeni.

N51

Vierailija
32/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downin syndrooma ei muuten ole sairaus, siihen voi kyllä liittyä sairauksia.   Niin kerta!11 :)

Vierailija
33/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vaihdevuodetkaan sairaus,  ne on vain medikalisoitu toisin kuin esim murrosikä. Oireita toki voivat aiheuttaa molemmat.

Vierailija
34/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehen puolesta, ikää 51v. (itse olen 44) Verenpaine löytyi yllättäin 50v. tarkastuksessa, sukuvika kyllä. Verenpainelääkkeet siis löytyy ja niillä pysyy hyvin kurissa. Toinen ilmiö on, että helpommin tulee rasitusvammoja, jos tekee jotain, mihin ei ole tottunut. Lihaskivut kestää pidempään muutenkin ja tehtyään vaikka mökillä puusavottaa, on käsivarret kipeät viikon, kun 35- vuotiaana helpotti 3-4 päivässä.

Eipä paljon muuta. Itsellä huomaan aamujäykkyyttä jaloissa ekoilla askeleilla ja silmäpussit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi