Lomakohde, jossa olet viihtynyt parhaiten?
Kommentit (37)
Wien.
Kaupunki huokuu historiaa. Ällistyttävän upeita rakennuksia mm. Schönbrunnin linna, sekä vanhassakaupungissa Stephansdom-katedraali (Pyhän Tapanin tuomiokirkko). Myös Keskushautausmaa, johon on haudattu mm. monia kuuluisia säveltäjiä, on ihokarvat pystyyn nostattava paikka.
Thaimaa, Koh Chang. Mukavan leppoisaa lomailua skootteriajeluineen, hyvää ruokaa, lämmin merivesi.
Italia, erityisesti Napoli ja Capri.
Olen ollut kaksi kertaa Teneriffalla, ensimmäisellä kerralla perhelomalla, lapset sairasti, avioliitto veteli viimeisiä, parina päivänä satoi, englantilaiset möykkäsi hotellissa. Paska paikka.
Toisella kertaa, soitin kaverille juteltiin niitä näitä, huomattiin että molemmilla oli talviloma samalla viikolla, viikon päästä, eikä mitään suunnitelmia.
Halpa matka, vaellusta mascassa, löhöilyä rannalla, hyvää ruokaa, kauniit maisemat, rentouttava loma.
Ihana paikka.
Lissabon, Porto, Sevilla, Barcelona
Mexico-Tulum, varmaan yksi maailman kauneimmista paikoista. Ihana ilma, ihanat ihmiset ja mahtavaa ruokaa!
Fuengiroöassa olinaivan ihana matka
Tykättiin tosi paljon olla Ridoksella, ihanat ihmiset, lämmintä meri jne. Suomi-baarissa oli aivan ihanaa jutella muiden ihmisten kanssa vapautuneesti
Vancouverista tykkäsin niin maan perkeleesti. Kaunis, sopivan kokoinen kaupunki Kalliovuorten ja Tyynen valtameren välissä, ystävällisiä ihmisiä, kaunista luontoa ja tälleen obsessiivisena fanityttönä pääsi vielä etsimään Supernaturalin kuvauspaikkoja.
Olen täysin rakastunut Indonesiaan. Sitä voisin kiertää varmaan loppuelämän.
Moselinlaakso. Vehreitä viinipeltoja, pieniä majataloja, linnoja, piparkakkutalokylät toinen toistensa perään
Saaristossa Kustavissa
Provence, ei turistipaikat vaan pikkukaupungit. Roussillon, Gordes, L'isle-sur-la-Sorgue, siltä suunnalta.
Itse viihdyn Ranskassa.
Pariisi on upea ja ihana.
Rivieralla ja Normandiassa myös niin upeita paikkoja.
Palma de Mallorcassa on oma viehätyksensä.
Berliini ja Kööpenhamina helppoja kivoja viikonloppukohteita.
Vaikutuksen on tehnyt Brasilia valtavuudellaa ja ihanilla hiekkarannoilla, joita riitti ja riitti. Eikä ihmispaljoudesta ollut tietoakaan Thaimaan malliin.
Skotlanti, Praha, Amsterdam ja NYC.
Nämä tuli heti ekana mieleen, mutta on paljon muitakin kivoja kohteita ollut.