Elokuva Kuudes Kerta; mitä pidit?
Kerro ajatuksiasi jos oket ehtinyt nähdä. Mielestäni päättyi todella surullisesti.
Kommentit (6)
Hesarin kriitikko tykkäsi, samoin minä. Iltasanomat on roskaväelle
Tässä oli ihan kiteyttävä blogiarvostelu:
Todella surkea elokuva, yksi huonoimmista pitkään aikaan! Suosittelen säästämään lippurahat johonkin muuhun.
Ne seksikohtaukset oli todella surkeita.. itse odotin Levottomat-sarjan kaltaista jyystöä, mutta nämä nauratti lähinnä. Pihla Viitala oli yksinkertaisesti huono sängyssä, vai näyttelikö huonoa.. Kohtaus missä istuu miehen syliin ja olevinaan ratsastaa, niin siis hän todella vaan istuu eikä liikuta itseään?? Minusta leffassa oli pielessä näyttelijävalinnat, Viitala ei missään nimessä ole femme fatale vaan oli aika avuton. Roolissa olisi pitänyt olla vanhempi ja sensuelli nainen. Luusuaniemen charmi ei toimi ilman "lääkärintakkia", mikään leffassa ei selitä sitä, miten se saa paljon naisia.. Roolissa olisi voinut olla joku hottis, vaikka mieluummin se joka näytteli Viitalan aviomiestä.
Leffan jotkut kohtaukset oli tosi surrealistisia ja outoja, esim se Luusuaniemen tanssi ja se kun se runkkaa rappukäytävässä.. Kaksikon erokin jäi epäselväksi,että miksi ne erosivat. Lisäksi Viitalan ja sen aviomiehen suhde jäi ihan auki, ilmeisesti loppukohtauksessa olisi pitänyt itkeä mutta minä kysyin vaan mielessäni, että mitä tässä tapahtuu??
Viitalan ja Luusuaniemen välillä ei ole kemiaa vaan vaikuttavat kavereilta. Elokuvan herättämät kysymykset kumpuavat huonosta kässäristä, eivät niinkään siitä, että leffa on niin tavattoman hyvä. Se 2/5 on varmasti ihan paikkansa pitävä arvio, en usko,että tästä saa mitenkään väännettyä elokuvaa, joka olisi jotenkin tarkoituksella jätetty auki katsojalle. Ei näin paljon pidä jättää kertomatta, tarinan kannalta on oleellista tietää, mikä on pääosan esittäjänaisen ihmissuhdestatus, jotta voisi vetistellä lopussa tapahtuvaa eroa.
Iltasanomat kertoi olennaisen, säästän nekin lippurahat parempaan.