Lomakohde, jossa olet viihtynyt parhaiten?
Kommentit (37)
Sunny beach bulgariassa.2vk rantaa/panemista.Halpaa ja hyvää ruokaa.Suosittelen.
Islannissa ratsastusmatkalla kesällä. Elin unelmaani ja maisemat olivat kuin sadusta.
Lissabon, mahtava tunnelma raitiovaunuineen ja vanhoine kortteleineen
Haltilla Norjassa
Sanremon liepeillä italiassa
Me vietettiin puolison kanssa pidennetty viikonloppu Varsovassa lokakuun alussa. Aurinko paistoi ja oli lämmintä, kivoja nähtävyyksiä, kohtuullisen vähän turisteja jnejne. Istuttiin paljon kahviloissa, limun/kahvin/oluen ja kakkupalan saati ison patongin sai huokeaan hintaan ja viiden tähden luksushotellikin keskeisellä sijainnilla irtosi hintaan 70e/huone/yö.
Suosittelen kohdetta!
Lappi ja Italia ovat mun paikkoja.
Muuallakin olen viihtynyt, muttä näissä tunnen olevani kotona.
Mä tykkäsin Lissabonista tosi paljon. Myös Belgradissa ja Sarajevossa viihdyin. Ja Sevillassa! Maasuosikkini ovat Romania ja Unkari. Tulipas Eurooppa-painotteinen, mutta Eurooppa on <3
Kreikka ja siellä erityisesti Santorini ja Parga. Kauniit maisemat on mulle tärkeitä. Kaupunkikohteista Lontoo.
Uusi-seelanti, sveitsissä pyörällä.
Viihdyn missä vaan missä on kauniita maisemia.
Italia!Gardajärvi on huikea jos ei kaipaa
bilettämistä.Ne maisemat..
Seychelleillä oli ihanan rentouttavaa ihan unelmaloma! Takaisin voisin mennä koska vaan.
Mombasa , Skotlanti ympäriinsä ja Suomen ja Norjan pohjoisosat .
Dubaissa tuntuu jotenkin tosi kotoisalta. Kaikki on kaunista ja puhdasta ja myös ylellisyyttä löytyy.
Reykjavik. Belfast. Berliini. New York. Galway.
Makarskan riviera Kroatia. Kreeta. Sligo.
Vierailija kirjoitti:
Me vietettiin puolison kanssa pidennetty viikonloppu Varsovassa lokakuun alussa. Aurinko paistoi ja oli lämmintä, kivoja nähtävyyksiä, kohtuullisen vähän turisteja jnejne. Istuttiin paljon kahviloissa, limun/kahvin/oluen ja kakkupalan saati ison patongin sai huokeaan hintaan ja viiden tähden luksushotellikin keskeisellä sijainnilla irtosi hintaan 70e/huone/yö.
Suosittelen kohdetta!
Varsova ja ylipäänsä Puola maana on tosi mielenkiintoinen paikka. Hintataso on edullinen, on turvallista ja paljon nähtävää. Itse olin Varsovassa lokakuussa 2015 ja sattui tosi kylmä ilma, lämmintä oli pari astetta ja monena päivänä hirveä tuuli. Sää vaikuttaa hirveästi myös kokemukseen, lämpimällä säällä olisi ollut ihan erilaista, pidin kyllä kaupungista, mutta kylmä sää hieman masensi tunnelmaa.
Kroatia ehdottomasti. Erityisesti Hvar.
Kreikka on sellanen missä viihdyn. Ei mitään tiettyä kohdetta.