Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Rantala- Milonoff on kaikkialla?

Vierailija
07.01.2017 |

Maailman valtiaaksiko ne kaksi haluavat? Miksi ne ovat ihan joka schatanan paikassa naamoineen? En ole persu, mutta haluan VAIHTELUA. Heidän mielipiteensä eivät ole noin arvokkaita.

Tulee mieleen miten Tomi Björck oli muutama vuosi sitten ihan joka asian asiantuntija.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ansioituneita suomalaisia :) Ovat edesauttaneet mm. hyönteissyönnin rantautumista Suomeen, mikä on aika iso juttu. Itseltänikin löytyy ötöjä pakkasesta, itse tuotettuja sellaisia :)

Vierailija
22/25 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi merkki menestyksestä on se, että osa ihmisistä alkaa vihaamaan, kuka mistäkin syystä. Jos ei olisi mielipiteitä tai jos ne olisivat täysin yhdentekeviä, ei kukaan jaksaisi niitä vastustaa saati tuntea vihaa niitä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. En seurannut sitä Madventuresia kovinkaan tarkkaan, mutta sitten kun tuli radiossa Truths & Rights, ja sitten Docventure, olen seurannut.

Parasta keskustelua asioista, mitä rennossa ilmapiirissä nuorempiin ikäluokkiin vetoavasti on tullut.

Vierailija
24/25 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaksi ovat juurikin sitä valeoppositiota, oikeasti ei uskalleta ottaa kantaa esim. TTIP sopimukseen tai maahanmuutto politiikkaan, mutta esitetään jotain kansan ystävää ilman että kansan asioita edes yritetään parantaa.

Vierailija
25/25 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ansioituneita suomalaisia :) Ovat edesauttaneet mm. hyönteissyönnin rantautumista Suomeen, mikä on aika iso juttu. Itseltänikin löytyy ötöjä pakkasesta, itse tuotettuja sellaisia :)

Minussakin on syöpäläisiä, mutta minusta ne eivät maistu oikein hyviltä.