Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta prosenttia miehesi seksialoitteista tyrmäät tavalla tai toisella, entä toistepäin?

Vierailija
07.01.2017 |

Ja kuinka usein mies haluaa seksiä, entä sinä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mies ei ehkä enää edes niin yritä muuta kuin silloin kun olen jollakin tavalla osoittanut,e ttä saattaisin olla kiinnostunut, koska varmaan sitäkin ärsyttää jos en halua...

Mutta sanotaan että puoleen suostun. Ja itse teen aloitteen ehkä kerran parissa tai kolmessa viikossa. Seksiä meillä ehkä kerran viikossa, mies haluis enemmän. Mies yrittää ainakin parin päivän välein. Suostun ehkä kerran viikkoon.

Vierailija
2/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tyrmään aloitteista 0 prosenttia, mies 99prosenttia.

Jos saisi seksiä edes kerran, kaksi kuukaudessa niin olisin onnellinen. Miehelle näemmä riittää pari kertaa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun lähes aina. Meillä on seksiä 1-2 kertaa viikossa, joskus vähän enemmän. En tee itse kovin usein alotteita.

Vierailija
4/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, mies ei ehkä enää edes niin yritä muuta kuin silloin kun olen jollakin tavalla osoittanut,e ttä saattaisin olla kiinnostunut, koska varmaan sitäkin ärsyttää jos en halua...

Mutta sanotaan että puoleen suostun. Ja itse teen aloitteen ehkä kerran parissa tai kolmessa viikossa. Seksiä meillä ehkä kerran viikossa, mies haluis enemmän. Mies yrittää ainakin parin päivän välein. Suostun ehkä kerran viikkoon.

Miksi et suostu useampaan kertaan, jos saan kysyä?

Vierailija
5/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suostuu 50%, minä suostun 99%.

Mies haluaa muutaman kerran kuukaudessa, ehkä kaksi. Itse viikottain.

Vierailija
6/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei tyrmää ollenkaan. No ehkä 1-2-3kertaa koko yhdessäolomme aikana (14v.)näin on tapahtunut. Seksiä nykyisin 1-3 kertaa viikossa.

Vierailija
7/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tyrmään aloitteista 0 prosenttia, mies 99prosenttia.

Jos saisi seksiä edes kerran, kaksi kuukaudessa niin olisin onnellinen. Miehelle näemmä riittää pari kertaa vuodessa.

Oletteko pystyneet keskustelemaan yhtään asiasta?

Vierailija
8/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin jättäisin sinut.

Vierailija
9/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies torjuu 90%, ja ite ehkä 2%. En ees jaksa tehdä enää aloitteita kun tulos on aina sama. Täytyy olla mahdollisimman haluton niin ehkä sit voi joskus saadakkin. Tätä oon viimeaikoina käyttänyt. Kaudesta riippuen joskus kerran viikossa hyvinä kausina ja huonoina keran kk. Yhdessä 15vuotta.

Vierailija
10/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Excelin mukaan minä olen kieltäytynyt 38,5 % ja mies 54 % ehdotuksista. Seksiä meillä keskimäärin 1,55 kertaa viikossa.

Vierailija
11/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo torjuu 90%, ja jos laskee todennäköisestä torjumisesta johtuen kokonaan tekemättä jätettämäni aloitteet, tarjuntaprosentti on ehkä siellä 98%. Itse torjun tasan 0% vaimon aloitteista. Seksiä ehkä kerran kuussa, en oo jaksanut pitää kirjaa.

Vierailija
12/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa olen torjunut miehen aloitteen, toisella kerralla kärsin jäätävistä krampeista ja toisella olin todella väsynyt. 10v ollaan oltu yhdessä, seksiä on 2-7xviikossa

Vierailija
13/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies torjuu 95%, minä 0%.

Vierailija
14/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et suostu useampaan kertaan, jos saan kysyä?

En ole tuo jolta kysyt, mutta jos ei haluta useammin kuin kerran viikossa niin miten siinä suostuu kun pimppi on kuiva eikä ollenkaan turvonnut?

Vierailija
15/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "ehdotus" alkaa pitkillä suudelmilla, ei siis mitään pusua, niin onnistumisprosentti on lähellä sataa. Mikäli vain yrittää räplätä alapäätä, niin käännän kylkeä.

Vierailija
16/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo torjuu noin 95% ehdotuksistani. Ja tästä syystä teinkin uuden vuoden lupauksen, että en edes ehdota mitään seksiin viittaavaa enää.

Vierailija
17/19 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 0 prosenttia, hän 100. Seksiä ei ole ollut liki kahteen vuoteen. N 49.

Vierailija
18/19 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v naimisissa, n. 8 x viikossa, vaimo suostuu aina ja jos vastustelee, tiedän temput,joilla saa nopeasti mielen muuttumaan.

Vierailija
19/19 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat suostuu lähestulkoon aina, mies ehkä torjuu piirun verran useammin. Meillä on seksiä ehkä joka toinen päivä kun tavataan (kaukosuhde), itse kyllä voisin panna pari kertaa päivässä.

N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän