Peniksen imeminen
Kommentit (96)
Juu tykkään imeä todella paljon, lisäksi hoidan kivekset ja välilihan ja on nautinnollista katsoa, kun mies ihan kiemurtelee nautinnosta.
Tykkään sen takia kun mies tykkää. Imen usein ihan loppuun asti ja nielen tietenkin.
Tykkään ottaa suihin paljasta loppuun asti....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imen, joka kerta, kun on seksiä. Tykkään imeä ja vielä enemmän tykkäämisen arvoseksi sen tekee se, että mies nautii siitä ja sanoo, että oon maailman paras imijä.
Oletpa aika surullinen olento jos oikeasti oma arvostuksesi nousee sillä, jos mies sanoo sinua hyväksi kullin imijäksi. Todella, todella säälittävää :(
alapeukoista näkee yhteiskunnan tason. lapsi ja aviokielteisyys. seksi ja suihinotot tärkeintä parisuhteessa. säälittävään on tultu.
Sanoit et tykkäät imeä. Mikään ei kyllä sitä voita kun Nainen on hyvä suustaan .Tykkään antaa Naisille suuseksiä kunolla.Ihana kuunnella ku toinen nauttii 88
Vierailija kirjoitti:
Sanoit et tykkäät imeä. Mikään ei kyllä sitä voita kun Nainen on hyvä suustaan .Tykkään antaa Naisille suuseksiä kunolla.Ihana kuunnella ku toinen nauttii 88
Hyvin taitava nainen ja taitava suihinotto on paljon parempaa ja erinlaista nautintoa kuin paneminen. Kaikista paras jos vielä antaa nauttien himokkaasti tulla suuhun ja nielee joskus koska hyvän suikkarin päätteeksi laukeaminen aiheuttaa ainakin mulla sellaisen orgasmin että meinaa lähteä taju. Hyvä suihinotto ei ole läpihuutojuttu kyllä mitä omiin kokemuksiin tulee. Vain muutama on osannut temppuja ja juttuja niin että silmissä sumenee ja meinaa tulla heti. Suikkarista huomaa kyllä koska nainen siitä oikeasti pitää ja koska ei. Itse pidän naisen hoitamisesta kaikin tavoik joten en ymmärrä niitä jotka ei anna miehelle suuseksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokeillut. :D
Oletko mies? :D
En. :D
OK, kerkeät vielä tehdä sitä useasti :)
En tiedä tykkäänkö siitä. :D
Voit vaikka imeä mua ja harjotella ja totutella ihan rauhassa :)) se tekee niin hyvää kun nainen yllättää suihinotolla ja alkaa imeä vaikkapa autossa tai keittiössä kesken kotitöiden loppuun asti :)
Vierailija kirjoitti:
Jos se on jonkun muun kun mun miehen <3
Milloin imit viimeksi vierasta? Teetkö niin useinkin?
Kyllä tykkään vaikka heteromies olenkin :D
Tykkään toki, suorastaan rakastankin - oikean miehen kanssa.
Suuseksiä annan vain, kun on kunnolla tunteita ja kunnioitettava mies jonka elintä tekee mieli palvoa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokeillut. :D
Voisiko AP täsmentää, koskeeko kysymys sitä, pidänkö siitä kun minun penistäni imetään, vaiko sitä, tykkäänkö itse imeä penistä - näin heteromiehenä vastaus on nimittäin aivan eri!
Olen aika onnellinen mies koska puoliso on maailman paras suihinottaja. Erittäin tärkeä on se että nainen nautti imemisestä yhtä paljon kun itse. On kokemuksia muistakin tekemässä sama homma mutta on surullista kun nainen imeä huonosti. Sanon myös aina ja monesti että hän on paras imejä maailmassa. Eikä se ole huono kommenti vaan hyvä kehy mitä pitä hyvästä työstä antaa ja nainen osaa sitä arvostaa. Tottakai kivekset pitää olla pelissä mukana ja mikä on kaikista paras että itsellinen tarvitse ollenkaan mietti eikä ohja naista suihin ottamisessa vaan hän tietä tasan tarkka mitä pitä tehdä. Suuhun se pitää varmasti lopettaa.
Naiset ketkä ei tee sitä tai tekee huonosti ei ole miehelle antanut sitä mitä mies pitäisi kokea.
M30
Onko oma mies olemassa tai onko sulle sanottu että teet sitä hynin siis oma mies tai joku ei oma mies
M30
Vierailija kirjoitti:
Oi tykkään!!!!
N38
Onko oma mies olemassa tai onko sulle sanottu että teet sitä hynin siis oma mies tai joku ei oma mies
M30
olen heteromies. mutta tykkään silti imeä toisen kovaa kalua ja miehen suihinottaessa jotain kaunista ja arvokasta tapahtuu, korostan olevani normaali perussuomalainen heteromies. lvaimo ja lapsia löytyy,
vaimo ei koskaan ole oikein osannut sitä hommaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imen, joka kerta, kun on seksiä. Tykkään imeä ja vielä enemmän tykkäämisen arvoseksi sen tekee se, että mies nautii siitä ja sanoo, että oon maailman paras imijä.
Oletpa aika surullinen olento jos oikeasti oma arvostuksesi nousee sillä, jos mies sanoo sinua hyväksi kullin imijäksi. Todella, todella säälittävää :(
Aika erikoinen asenne, että pitää säälittävänä sitä, että toinen arvostaa jotain toisen taitoa tuottaa mielihyvää. Itse saan kiksejä siitä, kun vaimoni kertoo rakastavansa sitä kun annan suuseksiä. Vai olenkohan sittenkin todella, todella säälittävä.
SINÄ SAASTAINEN NAINEN! TEE PARANNUS JA KADU TAI JOUDUT HELVETTIIN!