Peniksen imeminen
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vieläkin imeä yhden miehen penistä, mitä tein viimeksi v.2011. Voinko mä vielä ehdottaa sille? Jännä kun en haluis panna sen kanssa, vain puuhata tuota edellämainittua ..
Nuoletko pallit myös?
Ko henkilö, jota haikailen, ei ollut pallinnuolettajahenkinen. Joten en tuhlais turhia paukkuja sen vitjapalleihin, kun kiintoisampaakin tarjolla.
Minkä verran ne roikkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vieläkin imeä yhden miehen penistä, mitä tein viimeksi v.2011. Voinko mä vielä ehdottaa sille? Jännä kun en haluis panna sen kanssa, vain puuhata tuota edellämainittua ..
Nuoletko pallit myös?
Ko henkilö, jota haikailen, ei ollut pallinnuolettajahenkinen. Joten en tuhlais turhia paukkuja sen vitjapalleihin, kun kiintoisampaakin tarjolla.
Minkä verran ne roikkuu?
Niin paljon, että se saa potkiskella niitä edestään joka askeleella.
Hyi. En ymmärrä, kuka voi jotain rumaa, haisevaa uloketta koskettaa, saati nuolla. Yök yök. Ja vielä kerran yööök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokeillut. :D
Oletko mies? :D
En. :D
OK, kerkeät vielä tehdä sitä useasti :)
En tiedä tykkäänkö siitä. :D
Se selviää kokeilemalla, mutta älä ime kenen tahansa pippeliä!
Kenen saa ja kenen ei?
Sellaisen pojan jolla ei ole sukupuolitauteja ja pippeli on puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sitä! Oikeasti, en ymmärrä miksi mutta se on ihan parasta!
Oletko mies?
No mutta kultapupseli, tottahan toki mä mies oon. Suukkoja sulle
Vierailija kirjoitti:
Peniksen imeminen on homojen hommaa!
Onhan se niidenkin, mutta tässä ei sitä puolta nyt ajatella. Tämä on hetero foorumi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peniksen imeminen on homojen hommaa!
Onhan se niidenkin, mutta tässä ei sitä puolta nyt ajatella. Tämä on hetero foorumi.
Niin just! Homot is not wellcome here!
Homous on ihan ok, mutta ollaan vauva-foorumilla, ja homot eivät tee vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Homous on ihan ok, mutta ollaan vauva-foorumilla, ja homot eivät tee vauvoja.
eikä saa adoptoida niitä ja se on oikein!
Imetäänkö sitä ihan oikeesti? Tupakkaa imetään kun sitä polttaa, mutta kulliakin!?
Rakastan antaa suuseksiä silloin kun mies nauttii käsittelystäni, myös kivekset saavat oman osansa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan antaa suuseksiä silloin kun mies nauttii käsittelystäni, myös kivekset saavat oman osansa.
Eli osaat homman hyvin!
Imen, joka kerta, kun on seksiä. Tykkään imeä ja vielä enemmän tykkäämisen arvoseksi sen tekee se, että mies nautii siitä ja sanoo, että oon maailman paras imijä.
Vierailija kirjoitti:
Imen, joka kerta, kun on seksiä. Tykkään imeä ja vielä enemmän tykkäämisen arvoseksi sen tekee se, että mies nautii siitä ja sanoo, että oon maailman paras imijä.
Oletpa aika surullinen olento jos oikeasti oma arvostuksesi nousee sillä, jos mies sanoo sinua hyväksi kullin imijäksi. Todella, todella säälittävää :(
Tykkään imeä ja nuolla. Mies saa ihan hirvittävästi nautintoa suihinotosta. Välillä annan laueta suuhuni ja naamalleni, se on ihanan syntistä ja likaista.