Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin uhmakas likka

batman
07.01.2017 |

Elikkäs meillä on 7 vuotias tyttö joka on todella uhmakas. Hän on ollut sellainen jo 3 vuotiaasta. Kun hän on sillä päällä että mikään ei kiinnosta tai on ollu kiva päivä niin silloin huutaa, raivoaa ja satuttaa varsinkin minua ja pikkuveljeään. Isää lyö harvemmin. Olen lukenut uhmakkuushäiriöstä ja tämä käy häneen erittäin hyvin. Olemme saaneet kaikenlaisia neuvoja mutta mikään ei tunnu auttavan. Koulun alettua alkoi kans kiroilu, kamala nälviminen, haukkuminen ja muiden syyttely. On aikaisemminkin syytellyt muita omista virheistään, mutta nyt se on pahentunut. Olemme ihan loppuja tämän kanssa. Kukaan ei tunnu uskovan minua kun yritän puhua ja saan aina kuulla saman lauseen että se on vain joku vaihe joka menee ohi...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksestasi päätellen suurin ongelma on perheen alhainen koulutustaso ja sitä myötä syrjäytyminen.

Vierailija
2/4 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten lyömisestä aina rangaistus. Joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarvitsse erittäin tiukan ja johdonmukaisen kasvatuksen.

Vierailija
4/4 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko koulukuraattorilla käynnistä hyötyä? Äitinä saisit jutella ja lapsi voisi esittää oman näkemyksensä. Ja asiaan perehtynyt ammattilainen miettisi teidän kanssa ratkaisuja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän