Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 44 v nainen tulla vielä raskaaksi?

Vierailija
07.01.2017 |

Vai voiko kondomin käytön jo lopettaa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sterilisaatioon sitten saat vapaasti rymytä. Voi tulla raskaaksi jos hyvä onni käy. Itse tulin 43 v. Aivan mahtavaa. Ensimmäinen kokemus sitä lajia ja todellakaan en oo ymmärtänyt aiemmin kuinka mahtavaa on tulla äidiksi.

Vierailija
22/30 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavani on saanut 3 lasta just 40 täytettyään.  Hoikka ja nätti vois hyvin olla 28.vuotias. Meidän suvun naiset ovat saaneet useat yllätysiltatähtiä. Jostain syystä nämä kuopukset ovat niitä perheen älykköjä. Hyviä koulussa, ja lopuksi 6 ällää, ja ovat saaneet ihan valita opiskelualansa mielensä mukaan. Jotkut näistä äideistä eläneet pikälti yli 90- vuotiaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi minun mummo sai aikoinaa viimeisen lapsen 47 vuotiaana esikoisen ja kuopuksen ikä ero 26v

Vierailija
24/30 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosittain täällä syntyy pari kolme lasta viiskymppisille naisille. Muutama vuosi sitten eräs 50-vuotias pariskunta antoi maakuntalehteen haastattelun asiasta.

Vierailija
25/30 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Munasolujen määrästä. Nehän on jo valmiina vauvana. Toisilla ne loppuu 33 vuotiaana ja toisilla riittää 50v. Riippuu toki raskauksistakin. Nehän säästää näitä ainakin n.11 kuukautta...

Vierailija
26/30 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos välttämättä haluat, että ihmiset esim. tuijottaa sua pitkään, kun työnniskelet vauvaa vaunuissa. Itse sain 22v:nä lapsen ja se tuijottelu ei varmaan lopu ikinä. Varsinkin kun mulla on lapsenpyöreyttä vielä kasvoissa ja eräänkin rouvan mukaan näytän itsekin ihan lapselta. Olis tehny mieli vastata sille et mulla on sentäs teoreettinen mahdollisuus nähdä lapsenlapsenlapset, harppu. Ärsyttää muutenkin kun ihmiset tuijottaa kaikkialla päätänsä myös kääntäen, mikä teitä vaivaa?! :D

Anna tuijottaa! Älä siitä pahoita mieltäsi. Näytä vaikka kieltäsi. Itse kuitenkin valitset, miten reagoit asiaan, tuijotus ei nimittäin maailmasta lopu, mutta voit itse olla välittämättä siitä. Parinkymmenen vuoden päästä, kun työntelet lastenlapsesi vaunuja, voit hehkuttaa olevasi nuorekas mummo.

Vierailija
27/30 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos välttämättä haluat, että ihmiset esim. tuijottaa sua pitkään, kun työnniskelet vauvaa vaunuissa. Itse sain 22v:nä lapsen ja se tuijottelu ei varmaan lopu ikinä. Varsinkin kun mulla on lapsenpyöreyttä vielä kasvoissa ja eräänkin rouvan mukaan näytän itsekin ihan lapselta. Olis tehny mieli vastata sille et mulla on sentäs teoreettinen mahdollisuus nähdä lapsenlapsenlapset, harppu. Ärsyttää muutenkin kun ihmiset tuijottaa kaikkialla päätänsä myös kääntäen, mikä teitä vaivaa?! :D

Miksi tuijottais pitkään? Ja mitä höpötät lastenlastenlapsista? Miehen mummu teki NUORIMMAN  lapsensa 45-vuotiaana. On nyt 90 ja lapsenlapsenlapsia on lukuisia ollut jo vuosia. 

Vierailija
28/30 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomioida myös miehesi kunto. Hän on vielä sitä ikäluokkaa jossa hedelmällisyys on korkeampi kuin nuoremmilla sukupolvilla. Suomalaisten miesten sperman laatu on nopeasti romahtanut. Jos miehesi on 60-luvulla syntynyt on hänellä yli kaksinkertainen määrä siittiöitä (n. 134 milj/ml) 80-90-luvulla syntyneisiin verrattuna (n. 48 milj/ml). Miehen testosteronihoito voi tosin hävittää siittiöt kokonaan

Vierailija
29/30 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuijottais pitkään? Ja mitä höpötät lastenlastenlapsista? Miehen mummu teki NUORIMMAN  lapsensa 45-vuotiaana. On nyt 90 ja lapsenlapsenlapsia on lukuisia ollut jo vuosia. 

No jos lapseni nuorekasta mummiakin (50v) tuijotellaan pitkään ja tullaan kommentoimaan, että tuo muuten ei voi olla sun lapsesi jne. niin eiköhän siinä ole mahdollisuus että vanhempia äitejä tuijotellaan. Juu ja monihan ehtii tässä varmasti elämään sinne 90v ilman kohtalokasta syöpää tai alzheimeria. Tehköön kukin mun puolesta mitä lystää, mutta ei mua ainakaan houkuttelis vauva-aika 45-vuotiaana ellen olis super liikunnallinen, tuossa kun on jo aika korkea riski saada erityislapsi. Puhumattakaan käydä lapsen teini-ikää läpi siinä 60v:nä :)

Vierailija
30/30 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna tuijottaa! Älä siitä pahoita mieltäsi. Näytä vaikka kieltäsi. Itse kuitenkin valitset, miten reagoit asiaan, tuijotus ei nimittäin maailmasta lopu, mutta voit itse olla välittämättä siitä. Parinkymmenen vuoden päästä, kun työntelet lastenlapsesi vaunuja, voit hehkuttaa olevasi nuorekas mummo.

En mä ennen siihen edes erityisemmin kiinnittäny huomiota, mutta jos joku random tuli vasta kertomaan, että näytän lapselta itsekin niin väistämättä ajattelen että kaikki ajattelee samoin ja tuijottaa siksi pitkään.