Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein tunnistat olevasi kateellinen

Vierailija
07.01.2017 |

ihan mistä vaan;
toisen lomasta, lapsesta, taidoista, urasta, parisuhteesta, ylennyksestä, kodista, harrastuksesta, terveydestä...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en kovin usein. Muilla ihmisillä ei kovin monella ole mitään mitä kadehtisin. Ja jos jotakin onkin niin sitten on myös vastoinkäymisiä ja sairauksia. Eli lopputulos on että, en juurikaan kadehdi ketään.

Vierailija
2/6 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin kaikkea ja häpeän itseäni koko ajan.

Hyvä elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kateuteen liittyy negatiivisia tunteita sitä kohtaan, jolla on enemmän kuin minulla. Tällaisia tunteita koen nykyään hyvin harvoin. Lähinnä ajattelen, että olisipa minullakin vastaavaa. Suhtautuminen tuohon ihmiseen on neutraali ja suhtaudun omaan tilanteeseeni suruisasti. 

Vierailija
4/6 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottanut, että kadehtisin muiden terveyttä jo tässä iässä, mutta tässä ollaan. Saisin terveydentilani kuntoon, niin olisi aika hankala löytää ongelmia elämästäni, koska ne kaikki lähtisivät järjestymään tuon myötä. 

Vierailija
5/6 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne tuntemukset liittyy siihen, että joku on poikkeuksellisen onnekas tai ei ole "ansainnut" menestystä.

Vierailija
6/6 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran elämässäni kateellinen hetken ajan terveydestä kun olin itse pahasti sairas,omaisuudesta,ihmissuhteista lapsista tai ulkonäöstä en ole ikinä ollut kateellinen en työpaikoista tms olen parannuttuani kiittänyt joka päivä elämästä ja olen kiitollinen perheestä ystävistä ja kodista joka on rakas kaikille