Iltapaskan toimittelija syyttää rasistiksi
jos pitää rumaa, miehen näköistä ja isonenäistä eukkoa vääränä valintana missikisojen voittajaksi. Jos voittanut olisi ollut valkoinen niin haukkuminen olisi ollut tietenkin ok.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole rasisti mutta rumahan tuo missi on. Lola Odusoga on vielä nelikymppisenäkin paremman näköinen.
En ole rasisti mutta = Olen rasisti
Annas kun arvaan: kun sinä sanot "en ole rasisti mutta", se tarkoittaa sitä, että sinä et ole rasisti?
Miksi ihminen joka ei ole rasisti sanoisi tuollaista? Eihän kukaan valkoinenkaan hoe jatkuvasti että "en ole musta, mutta..."
Sanoisitko ihan reilusti siis, että uusi Miss Helsinki on ruma?
Tapanani ei ole valehdella, joten en sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole rasisti mutta rumahan tuo missi on. Lola Odusoga on vielä nelikymppisenäkin paremman näköinen.
En ole rasisti mutta = Olen rasisti
Jos olisin rasisti en pitäisi Lolasta enkä myöskään Shirly Karvisesta? Vai onko palstasuwagilla oma rinnakkaismaailmansa jossa on toisenlainen totuus?
Ihminen, joka ei ole rasisti ei koe jatkuvaa tarvetta vakuutella sitä muille.
Nykyään se on vähän pakko vakuutella, ettei ajatuspoliisit ole heti kimpussa kun jotain sanot.
Ei minun kimpussa vaan ole kukaan koskaan ollut. Toki se voi johtua siitä että mielipiteeni eivät ole rasistisia.
Vierailija kirjoitti:
Sanon ihan suoraan että Miss Helsinki näyttää minusta afrikkalaiselta mieheltä, jolle on lätkäisty peruukki päähän. Senkun syytätte rasistiksi, mutta siltä tuo muija minusta näyttää.
Miksi ihmeessä joku syyttäisi sen vuoksi sinua rasistiksi? Te rasistit olette kyllä todella vainoharhaista porukkaa.
Ai nyt se on iltapaska? Appelsinin aivopierut sen sijaan on pelkkää asiaa... Ihminen joka ei ole rasisti ei tunne tarvetta monen ketjun voimin haukkua jonkun paikalliskisan voittajan nenää tms. Teidän selitykset on yhtä syvältä kuin aina ennenkin enkä tajua ketä yritätte vakuutella.
.