Iltapaskan toimittelija syyttää rasistiksi
jos pitää rumaa, miehen näköistä ja isonenäistä eukkoa vääränä valintana missikisojen voittajaksi. Jos voittanut olisi ollut valkoinen niin haukkuminen olisi ollut tietenkin ok.
Kommentit (46)
Miksi Martina valitsee aina jonkun miehen näköisen?
Vierailija kirjoitti:
En ole rasisti mutta rumahan tuo missi on. Lola Odusoga on vielä nelikymppisenäkin paremman näköinen.
En ole rasisti mutta = Olen rasisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole rasisti mutta rumahan tuo missi on. Lola Odusoga on vielä nelikymppisenäkin paremman näköinen.
Jos olisin rasisti en pitäisi Lolasta enkä myöskään Shirly Karvisesta? Vai onko palstasuwagilla oma rinnakkaismaailmansa jossa on toisenlainen totuus?
Miksi kaikki missit on nykyään tuollaisia hukkapätkiä? Tuo nenä on kyllä käsittämätön missillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan: kun sinä sanot "en ole rasisti mutta", se tarkoittaa sitä, että sinä et ole rasisti?
Hyvä kroppa, mutta lyhyt pötikkä, ja naama kauniisti sanottuna arkinen.
Vierailija kirjoitti:
Ruma?! Ihan normaalin naisen näkönen. Ei ihme, että on kauneuspaineita. Sunlaiset pellet vaan pahentaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin rasisti en pitäisi Lolasta enkä myöskään Shirly Karvisesta? Vai onko palstasuwagilla oma rinnakkaismaailmansa jossa on toisenlainen totuus?
Ihminen, joka ei ole rasisti ei koe jatkuvaa tarvetta vakuutella sitä muille.
Rasistinhuutamisesta on tullut jonkinlainen automaattinen argumentti joka asiaan ja sille ei ole, ei edes voi olla minkäänlaista vasta-argumenttia.
Demarien puheenjohtajaehdokaskin vaahtoaa päivän lehdessä että rasistien kanssa ei tehdä yhteistyötä mutta sen kummemmin tuo ei vaivaudu määrittelemään rasistia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki missit on nykyään tuollaisia hukkapätkiä? Tuo nenä on kyllä käsittämätön missillä.
Ehkä nyt vuonna 2017 on ymmärretty, että ei niitten missien tartte täydellisiä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan: kun sinä sanot "en ole rasisti mutta", se tarkoittaa sitä, että sinä et ole rasisti?
Miksi ihminen joka ei ole rasisti sanoisi tuollaista? Eihän kukaan valkoinenkaan hoe jatkuvasti että "en ole musta, mutta..."
Lola on kaunis ja tyylikäs nainen.
Petolinnun persekkin on paremman näköinen kuin uusi Miss Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Rasistinhuutamisesta on tullut jonkinlainen automaattinen argumentti joka asiaan ja sille ei ole, ei edes voi olla minkäänlaista vasta-argumenttia.
Demarien puheenjohtajaehdokaskin vaahtoaa päivän lehdessä että rasistien kanssa ei tehdä yhteistyötä mutta sen kummemmin tuo ei vaivaudu määrittelemään rasistia.
Miksi se pitäisi määritellä? Eiköhän sillä kuule ole jo määritelmä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieles oikeesti rumia on esimerkiksi narkkarit, kehitysvammaiset ja jotku 150-kiloiset rupikonnanaiset.
Mutta täähän on ihan normaalin näköinen tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieles oikeesti rumia on esimerkiksi narkkarit, kehitysvammaiset ja jotku 150-kiloiset rupikonnanaiset.
Mutta täähän on ihan normaalin näköinen tyttö.
Tämä on jo törkeää kun eihän ne luettelemasi ryhmät ole osallistuneet kauneuskisoihin kuten Miss Helsinki teki joten sinulla ei pitäisi olla aihetta loukata ko. ihmisryhmiä.
Taidat olla ilkeä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että voit lennossa määritellä sen ihan tarpeen mukaan?
Mä en syö noita kaalikääryleitä koska rasismi.
Mä en tule tänään töihin koska rasismi.
Mä en maksa velkaani takaisin koska rasismi.
Mä vaadin valtiolta 10 000€ kuukausitulot koska rasismi.
Hieno peruste, varsinkin siksi että sitä ei tarvitse määritellä ja siten perustella mitenkään ja jos et suostu niin olet rasisti.
Kaikki tämän kommentin kanssa eri mieltä olevat ovat rasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihminen joka ei ole rasisti sanoisi tuollaista? Eihän kukaan valkoinenkaan hoe jatkuvasti että "en ole musta, mutta..."
Sanoisitko ihan reilusti siis, että uusi Miss Helsinki on ruma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että voit lennossa määritellä sen ihan tarpeen mukaan?
Mä en syö noita kaalikääryleitä koska rasismi.
Mä en tule tänään töihin koska rasismi.
Mä en maksa velkaani takaisin koska rasismi.
Mä vaadin valtiolta 10 000€ kuukausitulot koska rasismi.
Hieno peruste, varsinkin siksi että sitä ei tarvitse määritellä ja siten perustella mitenkään ja jos et suostu niin olet rasisti.
Kaikki tämän kommentin kanssa eri mieltä olevat ovat rasisteja.
Mitä? Nyt meni ohi. Lujaa.
Siis rasismi on käsite, jolla on tasan yksi määritelmä.