Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi mies joka pitää naista naisena eikä kotitalouskoneena

Vierailija
07.01.2017 |

Olen lopen kyllästynyt olemaan mieheni kokki, tiskaaja, siivooja ja pyykkääjä. Tällaisen kanssa on aivan turha miettiä lasten hankkimista kun jo pelkästään tuolle miehelle joutuu toimimaan äitinä. Onneksi on oma asunto etsittynä jo.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mistäkö niitä miehiä löytää?

Ihan joka paikasta.

Mies kuin mies kyllä siivoaa ja pesee pyykkiä yms. kun näkee sen tarpeellisiksi.

Sama pätee myös naisiin mutta se kynnys kokea tuo tarpeellisuus on huomattavasti alempi.

Eli ne ongelmat tulee puhtaus standardien eroissa.

Ja tämän sinä huomaat vasta, kun sinä kotitöistä valittava nainen/mies.

Asut semmoisen miehen/naisen kanssa, kenelle se sairaalasteriili ympäristö on pakkomielle. Eikä vain satunnaisesti mukava asia.

Terveisin 27v mies ketä on asunut kahden eri naisen kanssa yli 2v saman katon alla.

Toinen heistä piti minua siivoushulluna ja toinen haukkui patalaiskaksi paskaksi, joka ei ikinä siivoa omatoimisesti.

Vierailija
42/50 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydän aina ekoille treffeille todistuksen onnistuneesti suoritetusta kotitalouskoulusta. Itse tuon mukanani sotilaspassin.

Tuskin olet monesti treffeillä ollut? Oletko kertaakaan?

Oon minä kerran ollut. Silloin en kehdannut pyytää kotitalouskoulun todistusta kun itselläni ei ollut sotilaspassia vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen, mistä te löydätte miehiä, jotka ei tee kotitöitä. Jos mies on asunut omillaan ja onnistunut pitämään huushollinsa asuttavana, niin kyllä hän tajuaa, ettei hommat hoidu itsestään. Eikä ne kotityöt mitenkään maagisesti lisäänny yhteen muutettaessa, vähenee per pää ennemminkin.

Kyllä ne kotityöt lisääntyy, jos mies elää kuin porsas. Siivoan aina omat sotkuni sitä mukaa kun niitä tulee, mutta miehen jäljiltä kämppä on kuin kaatopaikka. Joka tasolla lojuu likaisia astioita, kalsareita, roskia ja epämääräistä sälää eikä mikään ole koskaan oikealla paikallaan. Tekee mieli muuttaa omaan kämppään ihan vaan siksi ettei tarvitsisi sietää kenenkään toisten sotkuja.

Vierailija
44/50 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen, mistä te löydätte miehiä, jotka ei tee kotitöitä. Jos mies on asunut omillaan ja onnistunut pitämään huushollinsa asuttavana, niin kyllä hän tajuaa, ettei hommat hoidu itsestään. Eikä ne kotityöt mitenkään maagisesti lisäänny yhteen muutettaessa, vähenee per pää ennemminkin.

Kyllä ne kotityöt lisääntyy, jos mies elää kuin porsas. Siivoan aina omat sotkuni sitä mukaa kun niitä tulee, mutta miehen jäljiltä kämppä on kuin kaatopaikka. Joka tasolla lojuu likaisia astioita, kalsareita, roskia ja epämääräistä sälää eikä mikään ole koskaan oikealla paikallaan. Tekee mieli muuttaa omaan kämppään ihan vaan siksi ettei tarvitsisi sietää kenenkään toisten sotkuja.

Minulle selvisi tämä kun mies lähti reissutöihin. Olin ihmetellyt että mikä on kun asunto ei millään pysy hallinnassa. Nyt kun mies sotkee vain viikonloppuisin, ihana elämänhallinnan tunne on palannut.

Vierailija
45/50 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa olis yks Pena. Saattaa olla nykyään varattu, mutta oli tosi ihana vuonna -92, kun viimeksi tavattiin.

Vierailija
46/50 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyisi nainen joka ei automaattisesti vihaisi koko miessukupuolta eikä käyttäisi miehiä ainoastaan paskasäkkeinä joihin purkaa turhautunut feministiraivonsa

Vierailija
47/50 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi nainen joka ei automaattisesti vihaisi koko miessukupuolta eikä käyttäisi miehiä ainoastaan paskasäkkeinä joihin purkaa turhautunut feministiraivonsa

Ei noita miehestä valittavia naisia ole kuin muutama.

Kylläkin spämmäävät kaikki aloitukset täyteen samaa lätinää.

Paskat kun nakkaat niiden sepustuksille, niin siinäkin on jo puolet liikaa hyväksyntää.

Palstaa häiritsee juuri nuo muutamat avohoidokit, tai voi  muuan niistä olla luonnevikainenkin.

En ole laajassa tuttavapiirissäni törmännyt noiden kuvailemiin porsasmiehiin.

Pikemminkin pari äijää on siivoushulluja ja monet muut kotityönsä huolehtijia.

Näin siis omakotialueella täällä. Jossain Itä-Helsingissä voi toki olla toisenlaista meininkiä.

Vierailija
48/50 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat OK parisuhteeseen kunhan sellaisen kanssa ei muuta yhteen.

Ja naiset ovat OK parisuhteeseen kunhan sellasen kanssa ei vaan ala lisääntymään.

Kukaan ei TODELLAKAAN vaadi sinua lisääntymään. Päinvastoin. On vain hyvä ettet lisäänny.Kymmen pistettä sinulle ja papukaijamerkki.

Minä olen jo lisääntymiseni suorittanut ja tähän johtopäätökseen sitä myötä tullut. Mistäköhän sinä päättelet ettei minun lisääntyminen ollut hyvä asia?

Sivusta: Lasten on raastavaa seurata kuinka isä halveksii äitiä.

Ottaako noin koville? Miksi minä alentuisin tuolle tasolle?

Luulet että pystyt peittämään asenteesi lapsilta. Luulet väärin.

Kun vielä kerrot, et mistäköhän asenteesta mahdat puhua?

Vierailija
49/50 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä palsta lukiessa voi kuvitella, että suurin osa naisista on juuri tollasia.

Vierailija
50/50 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI se helppoa ole, mutta seurusteluaikana voit jotain päätellä. Ja tutustumalla miehen perheeseen. Siis mun mies vei mut ekoilla treffeillä illalliselle ja siitä alkaen kaikilla muilla. Tarjosi aina. Kuten myös elokuvat, jäätelöt, drinkit, hotellin. Ja jopa matkat. On myös herrasmies, joka avaa ovet, auttaa kauppakassit, huolehtii monin tavoin. Saan kahvit sänkyyn ja varpaita hierotaan.

Mies oli kotona tehnyt paljon, itse asiassa tosi ison osan, perheen kotitöistä. Näppärästi käy imuroinnit, ruuanlaitot ja muut. Osaa myös korjata yhtä jos toista. Mulle on jäänyt enimmäkseen pyykkäys, lastenhoito, lasten asiat ja kaupassakäynti.

Ota toimelias mies ja sellainen joka jo seurustellessa kohtelee kauniisti. Varallisuudesta ei ole haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän