Mistä löytyisi mies joka pitää naista naisena eikä kotitalouskoneena
Olen lopen kyllästynyt olemaan mieheni kokki, tiskaaja, siivooja ja pyykkääjä. Tällaisen kanssa on aivan turha miettiä lasten hankkimista kun jo pelkästään tuolle miehelle joutuu toimimaan äitinä. Onneksi on oma asunto etsittynä jo.
Kommentit (50)
Miehet ovat OK parisuhteeseen kunhan sellaisen kanssa ei muuta yhteen.
90% miehistä pitää naista naisena eikä kotitalouskoneena. Ne 10% jotka haluavat naisesta vain hyötyä ovat ahkerampia sellaisen etsimisessä. Ei kannata ottaa niitä kärkkäimpiä miehiä.
Tehkää naiset itse niitä aloitteita niin löydät taatusti paremman miehen.
Eli miehen pitää tehdä palkkatyön lisäksi kaikki miesten JA naisten työt? Samalla muija vaan makaa sohvalla somettamassa ja lihoamassa?
Ala tosiaan vähäksi aikaa sinkuksi, niin saat kokeilla sitä kun ihan kaikki pitää tehdä ihan ite.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopen kyllästynyt olemaan mieheni kokki, tiskaaja, siivooja ja pyykkääjä. Tällaisen kanssa on aivan turha miettiä lasten hankkimista kun jo pelkästään tuolle miehelle joutuu toimimaan äitinä. Onneksi on oma asunto etsittynä jo.
Olisit nyt vaan tyytyväinen. Toisilla menee kokonainen ikä löytää vastaavanlainen täydellinen match. Epäilen että sinunkin kannattaa kouluttaa siitä oikeanlainen kun kerran toimit sille äitinä, samalla vaivalla se siinä menee. Vai otatko riskin ja rupeat etsimään uutta vain saadaksesi samanlaisen tilalle :P
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen pitää tehdä palkkatyön lisäksi kaikki miesten JA naisten työt? Samalla muija vaan makaa sohvalla somettamassa ja lihoamassa?
Ala tosiaan vähäksi aikaa sinkuksi, niin saat kokeilla sitä kun ihan kaikki pitää tehdä ihan ite.
Tää mun mieheni on kaiken lisäksi työtön. Se tässä somettaa ja lihoaa, meikä tuo leivän pöytään. Aikamoinen lottovoitto, eikös :) -ap
Suomesta varmaan helpoiten. Itsellä virolainen mies niin anoppi ja kaikki naispuoliset sukulaiset pitävät minua kotitalouskoneena mies ei.
Teen kaiken tuon yhdessä lasten kanssa iloisin mielin. En edes muista, mihin aikoinaan eukkoa tarvitsin. Silloin tein samat työt ja kuuntelin marmatusta. Ai niin oli siitä eukosta pieni mutta välttämätön apu lasten teossa.
Teimme avioliitossa sopimuksen, että kumoikin ostaa ja tekee omat ruokansa ja pesee omat pyykkinsä ja hyvin toimii. Se auttaa jo paljon. Siivoamisesta ja tiskaamisesta enää jaettava vuoroja sen jälkeen. Eli kumpikin hoitaa omat juttunsa, miksi kotitöitä ylipäänsä pitäisi niputtaa yhteen.
Mistähän löytyy nainen, joka pitää miestä ihmisenä eikä oletusarvoisesti jonain panoeläimenä, joka ei ymmärrä saati arvosta mitään?
Eli ap etsii miestä vailla järkeä ja realiteettitajua ?
Kaikki miehet (3 kpl) joiden kanssa olen asunut yhdessä ovat osanneet tehdä ruokaa ja siivota. Nykyinen mieheni tuli suoraan kodista, jossa hän ei joutunut tekemään mitään, mutta hän oppi nopeasti. Olen itse vahva nainen ja sovinistisiat kiertävät minunlaiseni kaukaa. Yksi ystäväni sanoi, että pilaan kaikki miehet ja teen niistä tossukoita. Se ei kyllä pidä paikkaansa, koska teen itsekin kotitöitä, enkä alista ketään, vaan saan rakkaudella ja hyvällä kohtelulla toisen haluamaan tekemään töitä. Esimerkki: Sanon jo edellisenä päivänä miehelle, että siivotaanko huomenna yhdessä ja mennään sitten pitsalle ja kaljalle. Mies suostuu, kun tietää, että jotain kivaa on tiedossa sen jälkeen. Aluksi ohjaan siivoilua, pussailen ja kehun, mutta mies oppii samalla itsekin tekemään ja pian ei tarvitse enää ohjailla, vaan kumpikin osaa jo tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt mitä ne "miestentyöt" on kerrostalossa???
Moni nainen suhteen alussa ja markkinointivaiheessa varmaankin kokkailee ja siivoilee (itsensä ja) toisen mieliksi ja saattaa antaa mielikuvan, että pitää kotitaloushommista. Se johtaa ongelmiin.
Itse en pidä ruoanlaitosta ja olen tehnyt sen aina selväksi. Yhdessä ruoan laittaminen on ok, mutta yksin en "loihdi" mitään vaivalloista aterioita koskaan. Onneksi voin aina halutessasi syödä myös ulkona.
50-luvun ihannetta kaipaavat miehet tajuavat onneksi aina pian, että lähtevät etsimään piikaa muualta. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Naisten kannattaisi ruveta liittoutumaan keskenään ja muodostamaan yhteisöjä. Näissä voisi parhaat miehet käydä panemassa ilman mitään parisuhdeviritelmiä. Näin rumatkin naiset saisivat hyvännäköisiä panokumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset ovat OK parisuhteeseen kunhan sellasen kanssa ei vaan ala lisääntymään.
Minulle kävi vielä sellsinen onneton moka että oli kokkikoulussa kun tapasin ex:n toki sitä kotona halusi alkuun harjoitella kaikki herkut.
Lapsetkin siihen tehtiin, arkiruuanlaitto vuodesta toiseen alkoi v..taa, kun siinä sivussa vielä piti hoitaa kaikki muukin.
Lihavaksi plösähtänyt ukko lähti kiertoon, kai se oli oma vika kun sellaiseksi syötin ja passasin.
Vierailija kirjoitti:
Naistenko ne kotityöt pitäisi yksin tehdä palkkatyön lisäksi??Naisten työssäkäynti prosentti on suurempi kuin miesten. Nykyään ne niinkutsutut miestentyöt on tosi vähissä. Ja jos tarkoitat, että pienten lasten äiti joka ehkä kotona hoitaa lapsia, ehtii siellä sohvalla makaamaan, olet väärässä. Sinulla tuskin on kokemusta kotiäitinä olemisesta? Minulla on, ja voin vannoa, että ne vuodet jotka olin kotona, olivat huomattavasti rankempia kuin ne montakymmentä vuotta työelämässä. Työelämassä sinulla on lakisääteiset taot, ja aikuista seuraa. Eikä työtä tarvitse tehdä 24/7. Yritäpä itse elää monta vuotta niin, että nukut vain muutaman tunnin yössä ja nekin 10 min pätkissä.
Et mistään. Kaikki miehet ovat passattavia vetelyksiä ja vaativat vielä pimpulia!
Palstan perustuslain ensimmäinen pykälä.