Kuinka monta kertaa olet harrastanut seksiä tänä vuonna?
Täällä 7 ja kolmena päivänä ei edes kertaakaan :)
Kommentit (77)
Olisko 7 kertaa? En ole tarkkaan laskenut.
En ole laskenut,mutta varmaan lähemmäs 20 kertaa. Eri osoitteessa asuvat keski-ikäiset puput.
Kerran, minkä jälkeen mies lähti työmatkalle. Sunnuntaina taas.
0 täälläkin. Vaimo synnytti vuodenvaihteessa ja on vielä sairaalassa vauvan kanssa. Toivon mukaan pääsevät huomenna kotiin. Mulla on jo ikävä. M29 ja latino
En muista tarkkaa määrää. Mies oli työreissussa ma-pe mutta noin 5-8 kertaa ollaan silti ehditty. Tai sen verran minä oon jaksanut, miehelle kelpais useamminkin.
En kertaakaan, mut tänään ehkä vois repästä.
Meillä oli oksennustautiepidemia perheessä dominoefektillä...et niinku siis enkai mä nyt muuten......eiku oliks tää ees selittelyketju?
Saman mitä viime ja sitä edellisenä vuonna eli 0 kertaa.
2 kertaa tänä vuonna. Viime vuonna en laskenut, mutta oliskohan ollut n.20. (Mukaanlukien muutama suihinotto ilman vastapalvelusta. )Toivottavasti tänä vuonna on enemmän. Halua ainakin olisi.
N40+
Meinasin kerran saada, mutta en saanu onneks
Öö, yhtenä päivänä. 2 eri seksikertaa, joiden molempien kesto yli tunnin.
jos tämä tarkoittaa yhdyntää, niin nolla.
Meillä on hiljaiseloa, mies haluaisi enemmän (paljonkin). Jostain syystä ei vain nappaa, olen huono vaimo.
10 kertaa, mutta ei olla joka päivä paneskeltu. Yks päivä tuli useempi kerta.
En kertaakaan. Vaimo vain tuijottaa puhelinta.
Nolla toistaiseksi. Toiveet on korkealla viikonloppua varten. Saas nähdä miten käy.
Viimeksi ennen joulua:( Nyt mies tosin osoittaa viitteitä siitä että ensiviikolla voisi lohjeta:D Lopultakin, alkaa jo omat kädet väsymään...