Kuinka monta kertaa olet harrastanut seksiä tänä vuonna?
Täällä 7 ja kolmena päivänä ei edes kertaakaan :)
Kommentit (77)
Järkevämpää olisi kysyä, kuinka monta kertaa olette saaneet orgasmin. Minä olen saanut ainakin kolme kertaa. Panostamme seksin laatuun, emme määrään.
Vierailija kirjoitti:
En kertaakaan. Mutta viime vuonna kahdesti!
En kertaakaan. Viime vuonna kerran kvartaalissa. Osmo Kontulan tilastot on p....stä. Haluttoman miehen v...tunut vaimo
N47
Sama kuin viime vuonna. Ja sitä edellisenä. Ja sitä edellisenä. Ja... Eli 0. N34
0 niin kuin viime vuonna ja sitä edellisenä...
Vierailija kirjoitti:
Järkevämpää olisi kysyä, kuinka monta kertaa olette saaneet orgasmin. Minä olen saanut ainakin kolme kertaa. Panostamme seksin laatuun, emme määrään.
Miksi? Jos saa aina.
Kerran, flunssa iski ensin mieheen sitten minuun.
Kahtena päivänä, yhteensä reilu 10 kertaa. Etäsuhde, joten silloin kun nähdään niin pannaan kuin puput.
Tänä vuonna 0 ja sama edellisenä vuonna. Sitä edellisenä varmaankin 50. Muutama päivä sitten olisi ollut mahdollisuus, mutta se lipsui sitten käsistä.
Joka päivä, koska otetaan ukon kanssa joka vuosi uuden vuoden jälkeen seksiveto. Se tarkottaa sitä että harrastetaan seksiä jossain muodossa joka päivä ja katsotaan kuinka pitkälle päästään. Tavoitteena koko vuosi, mut aina se jossain vaiheessa kaatuu ayystä tai toisesta. Mut hauska aina yrittää rikkoa edellistä ennätystä. Ainoat poikkeukset on miesflunssa ja se, että se on fyysisesti mahdotonta eli jos ei nähdä koko päivänä :D
8, joista toisen ihmisen kanssa 6
Yhtä monesti kuin viime vuonna. 0
Kerran, uudenvuodenyönä. Haluttanut on enemmänkin, mut miestä ei kiinnosta.
En sentään näemmä ole ainoa saman ongelman kanssa painiva palstamamma...
Oisko 6