Tarviin nyt apua, hirveä olo
Tapailemani mies ei halunnut parisuhdetta ja haukkui mut vielä
Kommentit (24)
Miten se haukkui? Hyvä että pääsit eroon moisesta.
Vierailija kirjoitti:
No mutta sehän oli aivan hirveä mies. Jallitti sinua oikein urakalla ja polki vielä kun sai mitä halusi. Älä jää tuollaista sikaa kaipaamaan. Se ei ollut totta.
Olet täysin riittävä ja hyvä juuri tuollaisena. <3
M30
MIllainen ihminen haukkuu toisen luonteen mille ei voi mitään. Oltiin kävelyllä kun tapahtui. Lähdin siitä kävelemään itsekseni. Tää mies jäi puhumaan ilmeisesti musta ohittamieni ihmisten luo.
Ap
Ei hätää! Voit aina heilutella auton perävaloja Lady Gagan tahtiin ja tehdä miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi että olen perässä vedettävä ja en puhu mitään. Musta ei saa mitään irti. Ei voisi kuvitella parisuhdetta kanssani
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi että olen perässä vedettävä ja en puhu mitään. Musta ei saa mitään irti. Ei voisi kuvitella parisuhdetta kanssani
Ap
En nyt narskuksi tällä otannalla sanoisi, mutta vähintäänkin *narsistinen* kusipää joka oli känkkäränkkänä. Oiskohan verensokerit laskenut mieslapsella kävellessä ja rupesi kiukuttelemaan.
Tuollainen mies päätyy parhaimmillaan viikonloppu isukiksi jos jonkun uhrin saa vedätettyä tarpeeksi pitkälle. Ajattele näin.. Väistit luodin. Olit onnekas, kun säästyit tuhlaamasta aikaasi siihen tämän enempää.
Eiku vaan uutta matoa koukkuun entistä viisaampana!
M30
Olen 162 cm ja 79 kg eli ihan siis normaalipainon keskivaiheen yläpäässä lievästi.
Ap
Todella törppöä ja epäempaattista. Hän paljasti sinulle oikean itsensä tänään.
Ajattele millaista olisi olla hänen kanssaan, jos sinulle tulisi joitain menetyksiä tms.
Onnittele itseäsi että pääsit eroon hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 162 cm ja 79 kg eli ihan siis normaalipainon keskivaiheen yläpäässä lievästi.
Ap
En tiiä kuka tän kirjoitti mutta en ollut minä
Oikea ap
Hienoa että pääsit ku..päästä eroon
onnex olkoon 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEn tiiä kuka tän kirjoitti mutta en ollut minä
Oli minun viesti tuo alkuperäinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea ap
Juu kyllä tuo tajutaan. Tää paikka on täynnä nais ja miesvihamielistä länkytystä. Tuokin inkelin reppana saisi käytännössä lottovoiton jos kävisit sen kanssa edes kävelyllä, eikä se edes tajuaisi sitä.
M30
Kai mies sai seksiä niin eihän sen jälkeen kannata parisuhteeseen alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta sehän oli aivan hirveä mies. Jallitti sinua oikein urakalla ja polki vielä kun sai mitä halusi. Älä jää tuollaista sikaa kaipaamaan. Se ei ollut totta.
M30
MIllainen ihminen haukkuu toisen luonteen mille ei voi mitään. Oltiin kävelyllä kun tapahtui. Lähdin siitä kävelemään itsekseni. Tää mies jäi puhumaan ilmeisesti musta ohittamieni ihmisten luo.
Ap
Onko totta? Tosin tulihan yks ukko mut haukkumaan kahtenakin kesänä. Käsitin vasta äskettäin, että se ressukka oli ihastunut ja turhautunut sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eipä ole normaalipainoinen, vaan ylipainoinen
Oliko hänellä jokin oikea ammatti?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lihavan puolella oot
Mies oli liian komea sinulle. Laske rimaa reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea ap
Mitkä oikeat mittasi sitten ovat?
M30