Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kelpaisinko tyttöystäväksenne?

ei-niin-perinteinen
06.01.2017 |

Olen 24 -vuotias yliopisto-opiskelija eräässä suuressa yliopistossa. Asun pienessä yksiössä keskustassa ja käyn osa-aikatöissä. Ulkonäöltäni en ole mitenkään erityisen sievä, vaaleat lyhyet hiukset, pienet rinnat, vihreät silmät ja sopusuhtaiset huulet. Pukeudun hyvin usein urheilullisiin vaatteisiin, tai käytän poikien vaatteita. En suostu käyttämään hameita tai mekkoja, tunnen oloni niissä äärimmäisen epävarmaksi. Olen 173 cm pitkä ja painan 58kg. Luonteeltani olen aika vilkas, itsevarma, mutta aavistuksen ujo. Olen kaveriporukan naurattaja kaksimielisillä jutuillani ja joskus intoudun poliittis-yhteiskunnallisiin keskusteluihin. Minulla on paljon kavereita, mutta en ole koskaan seurustellut, enkä harrastanut seksiä. Vapaa -ajallani urheilen paljon ja harrastan mm. metsästystä ja ajamista cross -pyörällä. Minulla on kaksi koiraa, jotka asuvat vanhemmillani Itä -Suomessa. josta olen kotoisin. Olenko tyttöystävämateriaalia? Kerro mielipiteesi rohkeasti!

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös maalta stadiin tulevat tytöt perinteisesti pariudu mamujen kanssa?

En ihan Stadiin asti päätynyt opiskelemaan

Ap

Vierailija
82/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on liiallinen miesmäisyys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisit ainaki treffeille ja siinä sen näkis kuinka juttu luistaa :)

Vierailija
84/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

En usko, että meillä olisi kauheasti yhteistä. Tuossa kuvauksessa ei ainakaan ollut mitään erityisen kiinnostavaa, jos kohta ei myöskään mitään, minkä perusteella "ei niin perinteinen tyttö" olisi perusteltu luonnehdinta. Ihan tavalliselta maalta kaupunkiin muuttaneelta opiskelijatytöltä kulostat, mahdollisesti sukusi ensimmäiseltä akateemiselta.

Väärin arvasit, mummo oli perheen eka akateeminen.

Ap

Vierailija
85/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-niin-perinteinen kirjoitti:

Olen 24 -vuotias yliopisto-opiskelija eräässä suuressa yliopistossa. Asun pienessä yksiössä keskustassa ja käyn osa-aikatöissä. Ulkonäöltäni en ole mitenkään erityisen sievä, vaaleat lyhyet hiukset, pienet rinnat, vihreät silmät ja sopusuhtaiset huulet. Pukeudun hyvin usein urheilullisiin vaatteisiin, tai käytän poikien vaatteita. En suostu käyttämään hameita tai mekkoja, tunnen oloni niissä äärimmäisen epävarmaksi. Olen 173 cm pitkä ja painan 58kg. Luonteeltani olen aika vilkas, itsevarma, mutta aavistuksen ujo. Olen kaveriporukan naurattaja kaksimielisillä jutuillani ja joskus intoudun poliittis-yhteiskunnallisiin keskusteluihin. Minulla on paljon kavereita, mutta en ole koskaan seurustellut, enkä harrastanut seksiä. Vapaa -ajallani urheilen paljon ja harrastan mm. metsästystä ja ajamista cross -pyörällä. Minulla on kaksi koiraa, jotka asuvat vanhemmillani Itä -Suomessa. josta olen kotoisin. Olenko tyttöystävämateriaalia? Kerro mielipiteesi rohkeasti!

Erittäin hyvin sopisit tyttöystäväksi muuten mutta en hyväksy metsästystä. Joten et.

Vierailija
86/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti mitä pseudo-miehiä tällä palstalla... Nainen kertoo kaksmielisiä juttuja ja osaa ampua, nyt meni pippeli piiloon!

Miehet ei tykkää naisista jotka yrittää olla miehiä. Sen enempää kuin naiset ei tykkää miehistä jotka hyppii mekossa ja laittaa punaista huulipunaa.

Vierailija
87/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksenä näille "naisten pitää olla naisia" -höpöttäjille; eikö aitous naisessa merkitse mitään? Mitä jos ap ei tunne oloaan mukavaksi meikattuna, korkokengissä, mekossa ja essu päällä? Muhun vetoo ihmisissä aitous.

Vierailija
88/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat lepakolta, joka ei ole vielä tiedostanut ehkä asiaa edes itse. Oletko varma, että hakusessa nimenomaan mies? 

Vierailija
89/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat lepakolta, joka ei ole vielä tiedostanut ehkä asiaa edes itse. Oletko varma, että hakusessa nimenomaan mies? 

Vastasin tähän kysymykseen jo aikasemmin. Heterona olen itseäni tähän asti pitänyt ja pidän edelleen.

Ap

Vierailija
90/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat semmoselta päällepäsmäriltä ja kaikkia miehiä halveksuvalta. En tykkää semmosista poikatytöistä. Puukottavat selkään.

91/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksenä näille "naisten pitää olla naisia" -höpöttäjille; eikö aitous naisessa merkitse mitään? Mitä jos ap ei tunne oloaan mukavaksi meikattuna, korkokengissä, mekossa ja essu päällä? Muhun vetoo ihmisissä aitous.

Kysymys ei ollut minulle osoiettu, mutta mitä merkitystä sillä aitoudella on, jos ihminen on sellainen, jonka kanssa ei halua seurustella?

Vierailija
92/98 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että kunhan mies on aito, ja tuntee itsensä aidoksi meikatessaan ja pukeutuessaan mekkoon ja korkokenkiin, niin hän vetoaa sinuun? Vai pitäisikö miehen silti olla edes vähän perinteisen miesmäisempi?

Vierailija
93/98 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hassu keskustelu. Nyt palstalla pyörii se seksuaalinen siveellisys juttu. Tässä huomaa, että tyttö paljastaa että ketään ei ole laittanut ja se luetaan miinukseksi. Samat miehet valittaa toisessa keskustelussa naisten siveettömyydestä. Double standards. 🖒

Vierailija
94/98 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on kiinni preferensseistä. En lukenut koko keskustelua, mutta ap on punaniskanaisien viimeinen mohikaani, eikä oikein sovi nykypäivään. Mielestäni seksiasoissa kultainen keskitie paras; kokematon on turn off ja 250 melanheiluttajaa naisella on liikaa

Vierailija
95/98 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jonku nobodyn ruikutus ku ei oo muestä

Vierailija
96/98 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti mitä pseudo-miehiä tällä palstalla... Nainen kertoo kaksmielisiä juttuja ja osaa ampua, nyt meni pippeli piiloon!

ei varmaan monet naisetkaan innostuisi mekkoa käyttävästä barbie nukkeja keräävästä miehestä. Pimppi kuivuu.

Vierailija
97/98 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sinut ottaisin, tosin olet vähän nuori minulle, mutta ei mitään vikaa muuten.

Vierailija
98/98 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yks muija, joka haluaa olla mies. Anteeks. Mun mielipiteeni on se et miehet on miehiä ja naiset NAISIA, ei mitään pikkumiehiä vaginalla varustettuna.

Miksi koet aloittajan haluavan olla mies? Eikö mielestäsi "oikea" nainen voi metsästää ja ajaa maastossa pyörällä? Jotenkin voisi olettaa, että itse et ole "perinteinen" mies ja koet nämä harrastukset uhkana miehisyydellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi