Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kelpaisinko tyttöystäväksenne?

ei-niin-perinteinen
06.01.2017 |

Olen 24 -vuotias yliopisto-opiskelija eräässä suuressa yliopistossa. Asun pienessä yksiössä keskustassa ja käyn osa-aikatöissä. Ulkonäöltäni en ole mitenkään erityisen sievä, vaaleat lyhyet hiukset, pienet rinnat, vihreät silmät ja sopusuhtaiset huulet. Pukeudun hyvin usein urheilullisiin vaatteisiin, tai käytän poikien vaatteita. En suostu käyttämään hameita tai mekkoja, tunnen oloni niissä äärimmäisen epävarmaksi. Olen 173 cm pitkä ja painan 58kg. Luonteeltani olen aika vilkas, itsevarma, mutta aavistuksen ujo. Olen kaveriporukan naurattaja kaksimielisillä jutuillani ja joskus intoudun poliittis-yhteiskunnallisiin keskusteluihin. Minulla on paljon kavereita, mutta en ole koskaan seurustellut, enkä harrastanut seksiä. Vapaa -ajallani urheilen paljon ja harrastan mm. metsästystä ja ajamista cross -pyörällä. Minulla on kaksi koiraa, jotka asuvat vanhemmillani Itä -Suomessa. josta olen kotoisin. Olenko tyttöystävämateriaalia? Kerro mielipiteesi rohkeasti!

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat pillua mulle ja parille kaverille niin voimme hengailla niin kauan kuin tavaraa irtoaa..

Vierailija
2/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ois semmonen mitä etsisin ja en usko että oisin itsekkään semmonen mistä kiinnostuisit. "Kelpaisit" kuitenkin jos itse lähestyisit ja oisit kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaa, koska olet av-mamma ja harrastat metsästystä. Enkä tykkää kaksimielisiä juttuja laukovista naisista. Naisen pitää olla julkisesti siveä, mutta yksityisesti pervo. Sinä vaikutat julkisesti pervolta, mutta yksityisesti siveältä.

Vierailija
4/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kelpaa, koska olet av-mamma ja harrastat metsästystä. Enkä tykkää kaksimielisiä juttuja laukovista naisista. Naisen pitää olla julkisesti siveä, mutta yksityisesti pervo. Sinä vaikutat julkisesti pervolta, mutta yksityisesti siveältä.

No perkele, sekin vielä.

Ap

Vierailija
5/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen mies taas ei kelpaa oikein yhdellekään naiselle. Vaikutat oikein superääliöltä.

Vierailija
6/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nu-male varmaan tykkäisi. Itse pidän enemmän perinteisen naisellisista naisista. En kuitenkaan siinä mielessä, että naisen pitäisi tehdä kaikki kotityöt jne., vaan että pukeutuminen ja harrastukset voisi olla melko naistyypillisiä ja kaksimieliset jutut vähän vähemmälle. Kahden kesken ne kyllä toimii hyvällä tilannetajulla.

M35

Vierailija
7/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärön ja lantion mitat?

Miksi et ole ikinä seurustellut?

Vierailija
8/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisit muuten mutta ole liian nuori minulle. M35

Vierailija
9/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat ns. kovalta mimmiltä, jotka yrittää päteä joka paikassa ja olla miesten "veroinen". Semmosilla mimmeillä on henkisiä ongelmia. Todellinen nainen antaa itsensä olla feminiinen ja ylistää omaa naisellisuuttaan.

Vierailija
10/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat tietenkin vaikka toi cross pyörä sanonta vähän huvittaa 😀

Vierailija
11/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyötärön ja lantion mitat?

Miksi et ole ikinä seurustellut?

Olen mitannut ne viimeksi teininä. Heitän lomkalta ja sanon et vyötärö 72 ja lantio 78

Ap

Vierailija
12/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat jos sulla on hyvä perse. M25

Vierailija
13/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 22 kirjoitti:

Kuullostat ns. kovalta mimmiltä, jotka yrittää päteä joka paikassa ja olla miesten "veroinen". Semmosilla mimmeillä on henkisiä ongelmia. Todellinen nainen antaa itsensä olla feminiinen ja ylistää omaa naisellisuuttaan.

Ironisinta on se että sinä oot se jolla on henkisiä ongelmia mutta et itse tajua sitä

Vierailija
14/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat valmistaa hyvää perunamuusia ja välilihamureketta niin 😘👍

Vierailija
15/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yks muija, joka haluaa olla mies. Anteeks. Mun mielipiteeni on se et miehet on miehiä ja naiset NAISIA, ei mitään pikkumiehiä vaginalla varustettuna.

Vierailija
16/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 22 kirjoitti:

Ehdottomasti näin! Kunnon naisella on ihanaa olla nainen.

Vierailija
17/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten teoriassa joo, mutta et ole varmaan kasvoista riittävän kaunis.

-M28, yliopisto-opiskelija

Vierailija
18/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten teoriassa joo, mutta et ole varmaan kasvoista riittävän kaunis.

-M28, yliopisto-opiskelija

Se on kyllä ihan totta. Terävä huomio, vaikutat älyköltä.

Ap

Vierailija
19/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko neitsyt / montako seksikumppania on ollut?

Vierailija
20/98 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaat jos sulla on hyvä perse. M25

Jos tota lättänää settiä alaselässä voi perseeksi kutsua.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi