Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kelpaisinko tyttöystäväksenne?

ei-niin-perinteinen
06.01.2017 |

Olen 24 -vuotias yliopisto-opiskelija eräässä suuressa yliopistossa. Asun pienessä yksiössä keskustassa ja käyn osa-aikatöissä. Ulkonäöltäni en ole mitenkään erityisen sievä, vaaleat lyhyet hiukset, pienet rinnat, vihreät silmät ja sopusuhtaiset huulet. Pukeudun hyvin usein urheilullisiin vaatteisiin, tai käytän poikien vaatteita. En suostu käyttämään hameita tai mekkoja, tunnen oloni niissä äärimmäisen epävarmaksi. Olen 173 cm pitkä ja painan 58kg. Luonteeltani olen aika vilkas, itsevarma, mutta aavistuksen ujo. Olen kaveriporukan naurattaja kaksimielisillä jutuillani ja joskus intoudun poliittis-yhteiskunnallisiin keskusteluihin. Minulla on paljon kavereita, mutta en ole koskaan seurustellut, enkä harrastanut seksiä. Vapaa -ajallani urheilen paljon ja harrastan mm. metsästystä ja ajamista cross -pyörällä. Minulla on kaksi koiraa, jotka asuvat vanhemmillani Itä -Suomessa. josta olen kotoisin. Olenko tyttöystävämateriaalia? Kerro mielipiteesi rohkeasti!

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa haisee pelko naista kohtaan jota ei pysty automaattisesti kyykyttämään. Tsemppiä ap:lle, toivottavasti löydät henkisesti yhtä vahvan miehen.

Vierailija
62/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten jeba mutta jos olet niitä susikammoisia rynnäkkökyrpiä niin ei.

Voisko joku suomentaa tämän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästäminen kuulostaa vähän pahalta, kalastaminen olisi parempi. Tietenkin tuo kokemattomuus myös huolettaa. Otatko poskeen/kakkoseen ratkaisee aika paljon.

Vierailija
64/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala mitä kommentteja :D Vaikutat tosi hyvältä tyypiltä, itse voisin kuvauksen perusteella seurustella kanssasi, ellen olisi suhdekammoinen ja erakoituva luonne. Kokemattomuudella ei ole väliä, silloinhan nimenomaan pystyy opettamaan :)

N19

Btw oli pakko kommentoida, vaikka miesten mielipiteitä taisit kysellä

Vierailija
65/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten jeba mutta jos olet niitä susikammoisia rynnäkkökyrpiä niin ei.

Voisko joku suomentaa tämän?

😂😂 miksen huomannu rynnäkkökyrpä -kommenttia aikasemmin? Luulen, että tässä viitataan suomalaiseen punaniskaisuuteen sen fundamentalistisemmassa muodossa. 😭😂. Kotiseutuni ovat punaniskojen sydänmaata, mutta itse olen vähän modernimpaa tuotosta.

Ap

Vierailija
66/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala mitä kommentteja :D Vaikutat tosi hyvältä tyypiltä, itse voisin kuvauksen perusteella seurustella kanssasi, ellen olisi suhdekammoinen ja erakoituva luonne. Kokemattomuudella ei ole väliä, silloinhan nimenomaan pystyy opettamaan :)

N19

Btw oli pakko kommentoida, vaikka miesten mielipiteitä taisit kysellä

Haha, kiitos kohteliaisuudesta. Pidä lippu korkeella.

Ap

Vierailija
67/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästäminen kuulostaa vähän pahalta, kalastaminen olisi parempi. Tietenkin tuo kokemattomuus myös huolettaa. Otatko poskeen/kakkoseen ratkaisee aika paljon.

Ja se kuullostaa pahalta, ettet halua tukea minulle rakasta harrastusta. 😩 Poski/kakkoshommaan, niin elämänfilosofiaani kuuluu kaiken kokeilu - ainakin kerran.

Ap

Vierailija
68/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin löydät kumppania täältä suurista kaipungeista, vaan ennemmin kotiseutujesi läheltä. Kaupunkilaismiehet haluaa sivustyneen ja esittelykelpoisen naisen.

Vierailija
69/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kuulostaa hyvältä, mutta valitettavasti olen itse vegaani, joten metsästyksestä päätellen arvomaailmamme ovat kovin erilaiset.

T.m25, insinööri.

Entä jos ap ei osta kaupasta ollenkaan lihaa? Onhan riista selvästi eettisempää kuin tehotuotanto. Tietysti metsästäjien kohdalla mieleen juolahtaa sellainen, että miten joku voi nauttia elävän olennon tappamisesta. 

70/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tästä sulle nyt mitään iloa kun en ole kohderyhmää vaan bi-nainen, mutta mun mielestä kuulostat ihan älyttömän kiinnostavalta tapaukselta ja tunnen todella monia heteromiehiä, jotka olis samaa mieltä. Älä välitä näistä pystyynkuolleista av-junteista, ne on vaan katkeria kun ei ikinä käytännössä saa niitä yltiöfeminiinisiä naisiaan, tai ketään muitakaan. Mäkin vihaan mekkoja ja hameita yli kaiken ja oon julkipervo ja salasiveä, ja silti onnellisesti naimisissa rakastamani miehen kanssa.

71/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3544 kirjoitti:

En tiedä onko tästä sulle nyt mitään iloa kun en ole kohderyhmää vaan bi-nainen, mutta mun mielestä kuulostat ihan älyttömän kiinnostavalta tapaukselta ja tunnen todella monia heteromiehiä, jotka olis samaa mieltä. Älä välitä näistä pystyynkuolleista av-junteista, ne on vaan katkeria kun ei ikinä käytännössä saa niitä yltiöfeminiinisiä naisiaan, tai ketään muitakaan. Mäkin vihaan mekkoja ja hameita yli kaiken ja oon julkipervo ja salasiveä, ja silti onnellisesti naimisissa rakastamani miehen kanssa.

Niin ja en lukenut koko keskustelua vaan pari ärsyttävintä kommenttia alkupäästä, eli anteeksi jos loukkasin muita kuin kuvailemani kaltaisia av-miehiä!

- Sama

Vierailija
72/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksesi eivät oikein nappaa, mutta toisaalta jos et odota minun tulevan niihin mukaan ainakaan kovin aktiivisesti, niin ei ole ongelmaa. Saatat olla kuvauksen perusteella makuuni liian levoton, koska tykkään enemmän rauhallisista tytöistä.

Mieluummin ottaisin lyhyemmän naisen, mutta ei tuo pituus vielä liian paljon ole jos nainen on muuten miellyttävä. 

Vierailija
73/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3544 kirjoitti:

Ollaan vähän samasta puusta veistettyjä. Kommenttisi lämmitti sydäntäni.... Kaikkee hyvää sulle!

Ap

Vierailija
74/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulle kelepaisit! Sie vaikutat hemmetin rennolt ja tavalliselt tytölt. Mist päi itä suomee sie oot?

Vierailija
75/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se kuullostaa pahalta, ettet halua tukea minulle rakasta harrastusta. 😩 Poski/kakkoshommaan, niin elämänfilosofiaani kuuluu kaiken kokeilu - ainakin kerran.

Ap

Tuo metsästäminen on siksi huono koska en itse metsästä ja tämän tyyppinen harrastus on parasta yhdessä. Kalastus siksi että se on oma rakas harrastus ja mielellään kumppanin kanssa lähtisin samoilemaan ja kalastamaan pohjoiseen. Voisin kuvitella sinun haluavan samaa ressua metsästäen. Nuo pärisevät laitteet ovat myös iso plussa, oma harraste on tosin nelipyöräinen.

Tuo seksihomma oli kärjistetty, tarkoitan sillä että sen on toimittava. En kyllä vaadi poskihoitoa läheskään niin usein mitä itse annan suuseksiä. Kakkoshommeli taas on vähän sellainen että itse tykkään joten olisihan se kiva jos se nainenkin tykkäisi.

Voisin kuvitella että sinulle on oltava aika maskuliininen mies. Enempi sellainen barbaari tyyppinen toki käytöstavoista varustettuna. Vegaanit yms hihhulit eivät varmasti kestäisi maskuliinisuuttasi.

Vierailija
76/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös maalta stadiin tulevat tytöt perinteisesti pariudu mamujen kanssa?

Vierailija
77/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös maalta stadiin tulevat tytöt perinteisesti pariudu mamujen kanssa?

Eivät. Mamut menee ylipainoisille ja/tai yh:lle.

78/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että meillä olisi kauheasti yhteistä. Tuossa kuvauksessa ei ainakaan ollut mitään erityisen kiinnostavaa, jos kohta ei myöskään mitään, minkä perusteella "ei niin perinteinen tyttö" olisi perusteltu luonnehdinta. Ihan tavalliselta maalta kaupunkiin muuttaneelta opiskelijatytöltä kulostat, mahdollisesti sukusi ensimmäiseltä akateemiselta.

Vierailija
79/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

kaikki ominaisuudet kuulostivat oikein hyviltä pl pukeutuminen.

Olen varma, että vastaat monien mieltymyksiä ja kumppanin löytäminen tuskin tulee olemaan vaikeaa.

Itse olen konservatiivi ja haluan puolisoni pukeutuvan naisellisesti ja olevan seksuaalisesti aktiivinen tämän vuoksi en lähtisi treffeille kanssasi.

Naisessa arvostan hyvää itsevarmuutta, aktiivisuutta ja elämän myönteistä asennetta, jonka kanssa on mukava käydä monissa tapahtumissa ja käydä älyllisesti haastavia keskusteluja.

Vierailija
80/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitais me ainakin nussia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän