Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kelpaisinko tyttöystäväksenne?

ei-niin-perinteinen
06.01.2017 |

Olen 24 -vuotias yliopisto-opiskelija eräässä suuressa yliopistossa. Asun pienessä yksiössä keskustassa ja käyn osa-aikatöissä. Ulkonäöltäni en ole mitenkään erityisen sievä, vaaleat lyhyet hiukset, pienet rinnat, vihreät silmät ja sopusuhtaiset huulet. Pukeudun hyvin usein urheilullisiin vaatteisiin, tai käytän poikien vaatteita. En suostu käyttämään hameita tai mekkoja, tunnen oloni niissä äärimmäisen epävarmaksi. Olen 173 cm pitkä ja painan 58kg. Luonteeltani olen aika vilkas, itsevarma, mutta aavistuksen ujo. Olen kaveriporukan naurattaja kaksimielisillä jutuillani ja joskus intoudun poliittis-yhteiskunnallisiin keskusteluihin. Minulla on paljon kavereita, mutta en ole koskaan seurustellut, enkä harrastanut seksiä. Vapaa -ajallani urheilen paljon ja harrastan mm. metsästystä ja ajamista cross -pyörällä. Minulla on kaksi koiraa, jotka asuvat vanhemmillani Itä -Suomessa. josta olen kotoisin. Olenko tyttöystävämateriaalia? Kerro mielipiteesi rohkeasti!

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisit muuten mutta ole liian nuori minulle. M35

Pöh, kelpaisi minulle, mutta on nykyistä vanhempi. M56

Vierailija
42/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten jeba mutta jos olet niitä susikammoisia rynnäkkökyrpiä niin ei.

Mut joo, ilman kuvaakin tarjoisin kahvit ja niitä helvetin kalliita Finnkinon karkkeja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mitä pseudo-miehiä tällä palstalla... Nainen kertoo kaksmielisiä juttuja ja osaa ampua, nyt meni pippeli piiloon!

Vierailija
44/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kropaltasi olet juuri sellainen mistä minä pidän, mutta koska en tiedä miltä muuten näytät, vaikea sanoa. Kuulostat luonteeltasi sellaiselta mistä pidän, mutta tuo ulkonäkö on ainoa avoin kysymys. Jos olisit mielestäni sievä, niin voisin seurustella sinun kanssasi.

T: Mies 29

Vierailija
45/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni olet hyvää vaimo-/tyttöystävämatskua. et ehkä niin naisellinen kuin mistä itse pidän, mutta mitään vikaa en kirjoituksen perusteella sinusta löydä, korkeintaan kokemattomuus.

harva nainen on kaikkien mielestä "kaunis", riittää että olet omasta mielestäsi, ja itsetuntosi on kunnossa, silloin todennäköisesti myös tuleva poikaystäväsi pitää sinua kauniina ja arvostaa sinua. kauneus lähtee oikeasti sisältäpäin, vaikka kliseiseltä kuulostaakin. :)

pienet rinnat ei ketään huononna, ominaisuus siinä missä esim. persjalkaisuus tai nykerönenä, tosin itse valitsisin tyttöystävälleni mieluummin pienet rinnat kuin viimeksimainitut.

vaikken itse olekaan korkeakoulutettu, pidän yliopisto-opiskelua selkeästi positiivisena asiana. kiinnostus politiikkaan pitäisi olla jokaiselle, niin naiselle kuin miehelle itsestäänselvyys, ja huumori, kaksimielistä tai ei, on pelkkää plussaa.

ikävää jos itsetuntovammaiset pikkupojat pelkäävat tai dissaavat. älä välitä, vaan ole ylpeä itestäsi, kirjoituksesi perusteella sinussa on mitä arvostaa. erilaisuus ei ole pahasta, etenkin kun vaikutat poikkeavan massasta positiivisesti; ikävä kyllä kakola-cristan kaltaisia moniongelmaisia tuntuu riittävän. myös vastaavia "miehiä" joilla on kyllä vaatimuksia naisen, vaan ei itsensä suhteen.

suora vastaus kysmykseesi; en seurustelisi kanssasi, olen vihdoin oman jumalattareni löytänyt vuosikausien harhailujen jälkeen, enkä vaihtaisi häntä kehenkään. hän on ikäisesi, myös yliopisto-opiskelija, tosin pitkähiuksinen, ja hivenen naisellisempi tyyliltään. sinulle toivon kaikkea hyvää, ja että löydät arvoisesi kumppanin. :)

t. yo-venkula -71

Vierailija
46/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluatkin olla poika,syntynyt väärään sukupuoleen.

Vierailija
47/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikutat kivalta naiselta. Ulkonäköseikat eivät loppupelissä ole tärkeitä ominaisuuksia. Tärkeintä on se, mitä päässäsi liikkuu ja miten vastapuoli sen kokee. Jos olisit liian itsevarma mussuttajatyyppi, niin pisteesi kyllä tippuisivat.

Vierailija
48/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kiinnostavalta,tykkäisitkö mökkeilystä?

minä olen aseista kiinnostunut,mutta metsästäminen ei kiinnosta.

Mitä tarkoittaa pienet rinnat ja kuinka kuvailisit alastonta vartaloasi?

Kuva olisi tietenkin hyvä.

Itse kaipailisin aktiivista naista mikä tekisi töiden jälkeen muutakin kuin makaisi sohvalla.

Kelpaako sinulle ap tällainen ns."setämies"?

Vierailija
49/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin nyt aamusta tätä ketjua ja en ihan heittänyt toivoa av -palstan ja itseni suhteen. Paljon erilaista kommentointia, hyvää ja pahaa. Ihan hauska palsta tämä on. Peace and love.

Ap

Vierailija
50/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, ja vain sen takia kun vierailet tällä sivustolla.

Vierailija
51/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais kuka vaan :(

Vierailija
52/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap nyt asuu,lappeenranta?

jos osui oikeaan voitais tavata joskus? Minua kiinnostaisi hoikka pitkä nainen.

Vierailija
53/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole harrastanut seksiä, mutta viihdytät kaksimielisillä jutuilla muita? Miten tuo nyt jotenkin tökkii? Mitä kokemusta sinulla on yleensäkään miehistä jos et ole lähituntumassa heidän kanssaan ollut? Miten se on ollut mahdollista? Miten olet onnistunut välttelemään miehiä? Metsästäminen on vähän sellainen harrastus, että en sillä juuri kehuskelisi.

Vierailija
54/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ap nyt asuu,lappeenranta?

jos osui oikeaan voitais tavata joskus? Minua kiinnostaisi hoikka pitkä nainen.

Etelämmäksi pitää valitettavasti pitää mennä :)

Ap

Vierailija
55/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole harrastanut seksiä, mutta viihdytät kaksimielisillä jutuilla muita? Miten tuo nyt jotenkin tökkii? Mitä kokemusta sinulla on yleensäkään miehistä jos et ole lähituntumassa heidän kanssaan ollut? Miten se on ollut mahdollista? Miten olet onnistunut välttelemään miehiä? Metsästäminen on vähän sellainen harrastus, että en sillä juuri kehuskelisi.

En ole ihminen, joka tykkää tyrkyttää itseään kenelläkään, flirttailla yms. muuta typerää sosiaalista peliä. Mulla on paljon hyviä mieskavereita, ja ehkä poden jotai kaverisyndroomaa.. en ota seksistä tai muustakaan kanssakäymisestä mitään paineita.

Ap

Vierailija
56/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että sää tykkäät tytöistä, mutta et ehkä ite täysin tiedosta sitä vielä? :)

Vierailija
57/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo metsästys olisi mulle aika iso kynnys, vegaani kun olen. Toisaalta eihän sitä tiedä, miten kävisi, jos tosielämässä tavattaisiin. Ainakin me tasapainotettaisiin toisiamme. Mä olisin selvästi se feminiinisempi osapuoli. Neuloisin sulle lämpimiä sukkia metsälle ja sun pyyhkeet saisi hienot reunapitsit. Mä olen sua pienempikin.

Vierailija
58/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintintintti kirjoitti:

Luulen että sää tykkäät tytöistä, mutta et ehkä ite täysin tiedosta sitä vielä? :)

Asia ei ole koskaan juolahtanut mieleeni. Sehän mua jossain mielessä huvittaa, että jos on vähän epäkonventionaalinen nainen, niin väkisin stereotypioidaan lesboksi yms.

Ap

Vierailija
59/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuulostaa hyvältä, mutta valitettavasti olen itse vegaani, joten metsästyksestä päätellen arvomaailmamme ovat kovin erilaiset.

T.m25, insinööri.

Vierailija
60/98 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyttöystäväainesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi