26v nainen vittuili minulle nudistigalleriassa
Täytin vähän aikaa sitten 18 ja tuli perustettua profiili tuolle sivustolle. Laitoin oletuskuvaksi kuvan alastomasta vartalostani, jonka otin itselaukaisimella omassa huoneessani. Kuvassa näkyy myös yksi seinälläni oleva Aku Ankka-aiheinen juliste, joka tuli joskus monta vuotta sitten Aku Ankka-lehden välissä ja koska en ole muuttanut vielä kotoa pois, niin eipä ole tullut sitä julistettakaan vielä sitten heitettyä pois.
No yksi 26-vuotias nainen sivustolla sitten päätti vittuilla minulle asiasta puhuttelemalla minua alentavaan sävyyn: "Oletko nyt varmasti 18-vuotias? Hmm... Aku-juliste seinällä. Oot vasta poikanen, mutta kyllä säkin vielä miehistyt ennen pitkää".
Siis oikeasti mitä vittua? Tekeekö se ihmisestä automaattisesti kakaran, jos pitää Aku Ankka -aiheista julistetta seinällään? Ja heti pitää sitten repäistä oletus, etten muka olisi täysikäinen? En toki ottaisi itseeni, jos joku luulisi mua vaikka 17-vuotiaaksi, mutta toi muija puhutteli mua sanalla poikanen eli samaisti mut johonkin ala-asteikäiseen nassikkaan.
Sitten vielä toi: "Kyllä säkin vielä miehistyt ennen pitkää". Aika vittumaisesti sanottu mun mielestä nuorelle aikuiselle miehelle, jonka puberteetti on jo takana päin. Oikeasti naiset, mikä vittu teitä oikein vaivaa kun pitää aina vittuilla?
Kommentit (3)
Pistä sille vastaus, että sen firttailutaidoissa olisi vielä kehitettävää, mutta oppii kun vielä harjoittelee ahkerasti.
Ei pidä jättää käyttämättä tilaisuutta keljuilla takaisin päin.
Nooh. Oikeassahan se oli. 18 ver on kakara ja miehistyminen tarpeen. Ihan julisteesta riippumatta.
Voi että. <3 Kyllä se oikeasti kannattaa katsoa edes vähän mitä taustalla näkyy, kun ottaa kuvia.