Miten pyytää naista treffeille?
Tunnemme työkuvioiden kautta ja en ole varma, tietääkö hän tunteistani mitään. Olen ihan lääpälläni häneen. Miten etenen?
Kommentit (27)
No jutteletteko välillä yhdessä? Jos niin kysy vaikka joskus että lähtisikö jatkamaan juttua kanssasi läheiseen kahvilaan /pitsalle sinä tarjoat.
Jos teillä jotain yhteisiä harrastuksia/kiinnostuksen kohteita niin kysy lähtisikö mukaan johonkin tapahtumaan tai ihan vaikka lenkille/konserttiin jne.
Näin minua on parikin työkaveria lähestynyt. Ekan kanssa seurustelin kunnes lähdimme eritelle. Toisen Tutustuin uudessa työpaikassa myöhemmin ja ollaan oltu nyt naimisissa jo 15 vuotta.
Avioliiton solmimalla asetat itsesi 50/50-epävarmuuteen, kestääkö liittosi. Avoliitoista en tiedä, mutta joka toinen avioliitto afaik päätyy eroon.
Kannattaa miettiä, haluaako oman itsenäisen elämän vai jonkun skitsoiluista johtuvan stressin ja veetutuksen.
Kerro, että olisi kiva tutustua paremmin. Tai "oli kiva jutella, olisi kiva jatkaa juttua toistekin". Seuraa naisen reaktioita. Jos hän näyttää siltä ettei halua tavata sinua, voit jättää asian siihen. Jos hän vaikuttaa kiinnostuneelta, kysy lähtisikö hän kanssasi syömään. Voithan pohjustaa asiaa sanomalla että olet sinkkumies ja teit uudenvuoden lupauksen että yrität rohkeasti tutustua kiinnostaviin naisiin, jos et heti halua näyttää kaikkia tunteitasi.
Vierailija kirjoitti:
Kerro, että olisi kiva tutustua paremmin. Tai "oli kiva jutella, olisi kiva jatkaa juttua toistekin". Seuraa naisen reaktioita. Jos hän näyttää siltä ettei halua tavata sinua, voit jättää asian siihen. Jos hän vaikuttaa kiinnostuneelta, kysy lähtisikö hän kanssasi syömään. Voithan pohjustaa asiaa sanomalla että olet sinkkumies ja teit uudenvuoden lupauksen että yrität rohkeasti tutustua kiinnostaviin naisiin, jos et heti halua näyttää kaikkia tunteitasi.
Kiitos ja kumarrus! :) Tämä on erittäin hyvä vastaus, josta on suuresti apua minulle. T. Ap
Kerro naisesta vähän enemmän. Minkä ikäisiä olette, minkä tyyppinen nainen jne. introvertti/extrovertti?
Yritän asennoitua tuon naisen asemaan. Ensinnäkin jos saa naisen nauramaan, niin se on hyvä alku. Seuraile mille asioille nainen nauraa. Mikä saa hänet hyvälle tuulelle. Jos nauraa jollekin meemille, niin lähetä hänelle joku saman tyyppinen meemi. Silloin sinun ei tarvitse itse keksiä vitsiä, mutta saat hänet nauramaan. Kuuntele ja laita ylös, mistä asioista hän on kiinnostunut. Jos esim. koirista, niin kysy jotain koira-asiaa. Pidä sitten taukoa esim. viikko ja palaa keskusteluun ohimennen. Tärkeintä on, että osoitat kiinnostusta sellaiseen, mistä nainen pitää. Ei siis naiseen itseensä, vaan asioihin mistä pitää. Jos käy esim joogassa, niin kysy vaikka, millaista se on tai missä käy harrastamassa tai ihan vaikka tosi arkisesti paljonko joogatunnit maksaa ja käykö siellä paljon porukkaa tms. Jos näytät liian innostuneelta, niin mahdollisuudet laskee. Tärkeintä on, että löydätte jonkun luontevan hänen tai yhteisen asian, josta keskustella.
Kun kirjoitit, että työkuvioiden kautta, niin ilmeisesti ette välttämättä ihan samassa työpaikassa ole, mutta jotenkin sen kautta tullut tutuksi. Näetkö häntä silti usein vai harvoin? Jos harvoin, niin muistele joku yksityiskohta, josta olette vaihtaneet sanoja ja laita sähköpostilla kysyäksesi tästä lisää. Kirjoita hänelle, niin kuin naapurillesi. "Kuhan muuten vaan kyselet". Muuten paljastut.
Sitten katso mitä nainen vastaa. Naisia tai ainakin minua kiinnostaa miehessä kuin miehessä heidän itsevarmuus ja aito kiinnostus asioihin josta minä pidän. Omaehtoinen kiinnostus mieheen herättää heti positiivisia mielikuvia.
Ollaan siinä mielessä samassa jamassa, että minulla on myös ihastus, johon tutustuin myös työn kautta n. vuosi sitten. En vain saa häntä mielestä. En vain tiedä miten lähestyisin häntä. On Introvertti, joten extroverttina luo minulle haastetta, kun en tiedä miten introvertit suhtautuu mihinkin.
Olisko sinulla siihen neuvoja?
Mitä v-tua tämä palsta taas sekoilee? Lainasin viestiä kuten piti ja samaan pötköön meni. Siinä viestini:
Sillä kyllä säästää itsensä monelta sekodraamalta ja parisuhdekriisiltä.